Uudelleensynnyttäjä,kuinka kauan olit sairaalassa?
Minä olin ekan ja tokan vauvan kanssa muistaakseni 4 päivää ja 3 yötä
kolmannen kanssa haluan päästä nopeammin,ja jos vauvalla ei ole mitään lähden viimeistään vuorokauden kuluessa,riippuu tietysti vähän,mihin aikaan päivästä vauva syntyy..mutta siis jos vaikka aamulla syntyy lähden seuraavana aamupäivänä
Kommentit (8)
vauva syntyi su aamuna ja ti puolenpäivän aikaan päästiin kotiin.
Ekan kanssa olin 3vrk.
maitoa tuli huonosti ja lapsen paino laski. En uskaltant lähteä kotiin aiemmin koska halusin kuitenkin imettää.
eivät päästäneet aikaisemmin pois, vaikka kuinka halusin kotiin lepäämään
mittaamaan ja punnitsemaan
ei suomessa
perjantaiaamuna mentiin ja sunnuntai-iltapäivänä oltiin kotona. Oli niin itkuinen lapsi että halusin koko ajan kotiin, jossa ei huonekavereita häirittävänä. Ja hurja ikävä esikoista.Niin, tietysti maitoakin alkoi tulemaan.
ja lähdimme kotiin maanantaiaamuna.
Eli sellaiset 1,5 vrk. En olisi kestänyt hetkeäkään enempää siinä huoneessa (mahdoton levätä).
Tulin sairaalaan synnyttämään iltapäivällä klo 13 ja päästiin kotiin tasan 2 vuorokauden päästä, eli heti lääkärintarkastuksen jälkeen. Lapsi syntyi välittömästi sairaalaan päästyämme (alle tunnissa).
Jos lähdet sitä ennen, joudut tuomaan vauvan sitten takaisin tai toinen vaihtoehto voi olla se, että vauva päästetään kotiin mutta kaikkea ei tutkita. Vauvan verenkierrossahan tapahtuu tuona aikana isoja muutoksia ja kaikkea ei vain voi tutkia ennen kuin vauva on 2 vrk vanha.