Mies, miltä tuntuu olla isomunainen?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus, ei tarvi miettiä deitin eksää.
Toiset miehet kunnioittaa.
Naiselle usein visuaalinen karkkipäivä. Ei malta myöskään pysyä irti.
Tykkään runkkailla, tuntuu todella hyvältä pidellä kädessä ja vedellä.
Miinuksena voisi sanoa, että seksi sattuu aluksi kumpaakin osapuolta jos on naisella tiukat paikat.
Voi sinua kun luulet että me naiset oikeasti arvotamme miestä kalun takia, ja olisit parempi isomman vuoksi kuin muut deitit. Toki pidä tuo illuusio, jos muuta ei ole miehessä kuin iso penis.
Minä olen deittaillut useita naisia juurikin sen ansiosta että on niin iso. On paljon naisia jotka tykkäävät isosta.
M49
Aika moni mies on deittallut nai
Kirjoitin vähän huonosti tuon aikaisemman. Siis olen saanut useita deittejä sovittua sen ansiosta kun olen tuonut julki eri deitti-sivustoilla että on todella iso kulli. Useat naiset ovat juurikin sen vuoksi halunneet tavata.
M49
Kannattaako mielestänne deittiprofiilissa mainita jos kokoa löytyy reilusti?
Nainen, jos pidät isosta, tartutko helpommin esim. Tinderissä jos asia on tuotu esiin jo profiilissa?
Joskus harmittaa pituus. (20 cm) Ei pysty panemaan takapäin orgasmia naiselle, kun se aina sattuu naiseen.
Mieluummin ottaisin paksumman ja hieman lyhyemmän, mahtuisi suuhunkin syvemmälle.
Muuten ei ole valittamista. Onhan se ainakin hyvän näköinen.
Lähinnä oli ärsyttävää kun kontaktilajissa piti aina käyttää isointa munasuojaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako mielestänne deittiprofiilissa mainita jos kokoa löytyy reilusti?
Nainen, jos pidät isosta, tartutko helpommin esim. Tinderissä jos asia on tuotu esiin jo profiilissa?
Mikäli haluaa vain panoseuraa niin kyllä ehdottomast kannattaa mainita. Iso osa naisista haluaa saada tai ainakin kokea isoa.
Vierailija kirjoitti:
vaan varmaankin melko keskiverto, mutta silti osuu kohdunnapukkaan useimmissa asennoissa. Varmaan pari-kolme senttiä vielä mahtuisi, ettei sattuisi (kumpaankaan). Tätä taustaa vasten tuntuu vähän oudolta, että isomunaisuutta ihannoidaan. Kai se voi tosiaan olla myös liian iso.
No tämä. Mulla käsittääkseni hyvinkin keskiverto kepukka (16-17 cm vähän mittaustavasta riippuen) ja harvaa naista on saanut painaa juurta myöden esim. takaa, kun se kohdun suu on niin herkkä/arka, ettei sitä saa liikaa tökkiä. Itse tykkään just siitä tunteesta, kun on kahvaa myöten sisällä ja se on monen kanssa rajoittanut asentoja. Liian isoksi ei tietenkään ole kukaan moittinut, mutta näin oman nautinnon vuoksi en kyllä kaipaisi yhtään lisäsenttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaan varmaankin melko keskiverto, mutta silti osuu kohdunnapukkaan useimmissa asennoissa. Varmaan pari-kolme senttiä vielä mahtuisi, ettei sattuisi (kumpaankaan). Tätä taustaa vasten tuntuu vähän oudolta, että isomunaisuutta ihannoidaan. Kai se voi tosiaan olla myös liian iso.
No tämä. Mulla käsittääkseni hyvinkin keskiverto kepukka (16-17 cm vähän mittaustavasta riippuen) ja harvaa naista on saanut painaa juurta myöden esim. takaa, kun se kohdun suu on niin herkkä/arka, ettei sitä saa liikaa tökkiä. Itse tykkään just siitä tunteesta, kun on kahvaa myöten sisällä ja se on monen kanssa rajoittanut asentoja. Liian isoksi ei tietenkään ole kukaan moittinut, mutta näin oman nautinnon vuoksi en kyllä kaipaisi yhtään lisäsenttiä.
Myös naiselle on kivaa, kun on kahvaa myöten sisällä. Klitoris tarvitsee kosketusta, eikä sitä synny, jos pelkkä peniksen pää penetroi. Toki voi kosketella käsin, mutta ei ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus harmittaa pituus. (20 cm) Ei pysty panemaan takapäin orgasmia naiselle, kun se aina sattuu naiseen.
Mieluummin ottaisin paksumman ja hieman lyhyemmän, mahtuisi suuhunkin syvemmälle.
Muuten ei ole valittamista. Onhan se ainakin hyvän näköinen.
Sama juttu. Mutta itsellä myös paksu, joten ei se yhtään sen paremmin suuhun mahdu. Muttei mua haittaa, koska kullin pää suussa ja käsi varressa vetelemässä tuntuu taivaalliselta.
Eninten iso lepomitta ja varsinkin isot kassit haittaa, kun saa jatkuvasti nostaa vehkeitä housuissa ylemmäs, että puristu reisien väliin. Appelsiinin kokoinen pullistuma, niin jalat ei mene yhteen vaikka kyljellään maaten jos ei nosta vehkeitä välistä pois. Eikä reidet ja polvet mene yhteen muutenkaan istuessa, ei mitään mahkuja. Siksi toiset miehet istuu jalat levällään kun on pakko. Sittenkin pitää olla hyvät alkkarit, että pitää vehkeet edes jotenkin nipussa ja poissa jalkojen välistä. Väljät boxerit tai collareissa kommandona kulkeminen ei onnistu tai on ainakin epämukavaa, kun hiertää koko ajan. Ja sitä paitsi härksin näköistä kullin heiluessa puolelta toiselle kävellessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaikinen normaalipituinen kulli yltää kohduun suun ohi.
Ei kyllä tunnu mitenkään erikoiselta.
Jos terska on normaalia isompi tatti, eikö silloin ole kuti vähän herkemmässä.
Pienet naiset joutuu jättämään väliin, koska ei mahdu. Joutuu käyttämään vain isokokoisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Puristusta tulee paljon enemmän. Olin nuorena tosi herkkä laukeamaan. Kulli on todella pitkä ja paksu myös. Tyttökaverit oli tietysti myös nuoria ja tiukkoja teinejä silloin.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaikinen normaalipituinen kulli yltää kohduun suun ohi
Asia ei kyllä ole noin. 16-17cm on sitäpaitsi muutaman sentin yli keskiarvon, mutta ei mikään iso vielä, paitsi jos on kaljatölkin paksuinen.
Vähän nyt realismia kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Puristusta tulee paljon enemmän. Olin nuorena tosi herkkä laukeamaan. Kulli on todella pitkä ja paksu myös. Tyttökaverit oli tietysti myös nuoria ja tiukkoja teinejä silloin.
Näin se menee. Kitka jq puristushan se kullin laukaisee. Kun sitä paksu ja isokullille on aina, niin joutuu esilämmittäään naistaan, jos haluaa ettei tule liian aikaisin. Vaimolla oli tiukka ja voimakas kun aloitettiin hänen täyttäessä 18v ja sitä se on vieläkin nyt 67 vanhana, jos ei tiukempi. Saattoi synnytysten jälkeen olla hitusen väljempi, mutta äkkiä se meni ohi varsinkin kun puristus oli orgasmeissa niin suurta. Eipä ole koskaan päässyt kokeilemaan väljää pillua, eikä vielä pienempiä tai tiukempia ole todellakaan kaivannut. Hirvittänytkin kun katellut thaikkujen pieniä pyllyjä tai jotain taskuraketteja. Vaikkei naisen fyysinen koko kerrokaan mitään pillun koosta, mutta mielikuvaksi tulee että aivan liian ahtaita ja menee vain rikki naidessa.
Kysymystä, miltä tuntuu olla isomunainen, voi ja pitää lähestyä eri näkökulmista. Minulla on sekä lepotilassa että erektiossa iso penis ja kookkaat kivekset.
Pukeutumisessa pitää huomioida alus- ja päällyshousujen väljyys, mutta se on helposti ratkaistavissa oleva valintakysymys. Kuitenkin usein ihmettelen, miten monet miehet käyttävät tiukkoja housuja. Itselleni se olisi ahdistavaa ja kivuliasta sekä toisia ihmisiä kohtaan pullistusten tyrkyttämistä.
Yöllä heräillessä penistä ja kivespussia joutuu asettelemaan siten, etteivät ne jää puristuksiin jalkojen väliin tai vartalon alle. Ehkä rintavilla naisilla on vastaavasta kokemuksia.
Seksissä, kuten jotkut ketjuun aikaisemmin kirjoittaneet ovat maininneet, iso kalu on enimmäkseen plussaa. Oman kokemukseni mukaan kokenutta aikuista naista pitkän ja paksun kalun näkeminen, koskettaminen ja sisäänottaminen todennäköisemmin kiihottaa kuin karkottaa. Naisen vagina on hyvin joustava ja mukautuva elin, joten yleensä yhdyntä sujuu vaikeuksitta, kun vain muistaa olla survomatta liikaa. Ja onhan se itsellekin kiihottavaa katsottavaa, kun seuralainen antaumuksella nauttii isosta lelustaan.
Peniksen koko ei ole naisille niin tärkeä asia kuin miehille, eikä mieleeni tulisi tyrkyttää tai vaatia kommentteja varustuksestani. Jotkut naiset ovat kuitenkin halunneet oma-aloitteisesti sanoa jotain myönteistä. Yksikään ei ole hakenut mittanauhaa ompelutarvikelaatikosta.
Mite kaikki isovehkeiset on muka löytäny vauvapalstalle. Hah Hah
Ristiriitaiselta. Elämässä ei ole ollut kunnianhimoa ja sen vuoksi en ole päässyt hirveästi heppiäni naisille esittämään. Jos asiat on joskus huonosti, voi todeta että ainakin on iso muna. Mutta onhan se kiva silloin kun pääsee sänky hommiin ja kuulla ettei koskaan ole tälläistä halkoa saanut ja nainen voihkii kiimassa.
Eipähän tarvitse käyttää aikaa sen pohtimiseen.
Ja kyllä, olen handlannut kaikennäköisiä vehkeitä, mutta pienin on ollut 14 cm luokkaa, isoin 22. Tuli joskus joku 8cm minimuna vastaan, mutta siihen en koskenut. Kaveri väitti sovelluksessa olevansa 15 cm, ja 40v, vaikutti olevan 65. Lähdin pois paikalta, oli rumakin kuin mikä.