Mies, miltä tuntuu olla isomunainen?
Kommentit (86)
Vaikea vastata kun ei ole ollut koskaan pientä,eli ei ole pienestä kokemusta.
On oikein mukavaa, ei haittaa mitenkään eikä ole koko ajan ajatuksissa kuten pieni saattaisi olla. Pidempiaikainen hoito jaksoi ihmetellä ja fiilistellä pelkkää kokoa ja näköä, vaimolle ei niin big deal enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isolla on kiva hommailla satunnaisten kanssa, mutta vakipanon kanssa kerrat harvenee, koska paikat kipeytyy naisella.
Mieluummin olisin saman kanssa päivittäin, kun käyttäisin aikani uusien hurmaamiseen, koska minulla on muitakin harrastuksia. Käytännössä seksiä on harvemmin, kuin monella keskiverrolla.
Kun nainen haluaa isoa munaa niin on ihan turha valittaa että siitä tulee paikat kipeäksi. Itse on sitä isoa halunnut.
Mutta kun on halunnut minut muista syistä.
Ei tunnu mitenkään erityiseltä. Yksikään nainen ei ole levittänyt jalkojaan vehkeen koon vuoksi. Esilämmittelyt täytyy hoitaa huolellisesti ennen nussimista. Muuten tällaisellakin pärjää. M46
Miehet ajattelevat tyypillisesti että isomunaisuus tekisi jotenkin autuaaksi naisten suhteen. Ei se tee. Yllättävän harva nainen todellisuudessa antaa asialle niin isoa arvoa mitä miehet kuvittelevat. Koolla on väliä eniten miehelle itselleen.
- Mies 44v.
Minulla on keskivertoa suurempi ja se on ollut ongelma monen naisen kanssa. Olen kuitenkin opetellut olemaan varovainen naidessa että en tuota kipua. Moni muu asia on seksissä tärkeämpää kun iso ase useimmille naisille.
Plussaa siinä on se et väljempikin tuntuu tiukemmalta mut miinus on se en ole kuin kolme kertaa elämässäni naimaan anaaliin. Nyt vasta viiden vuoden jälkeen pystyn työntämään kumppaniin pohjaan saakka. Ei se varominenkaan ole niin kivaa. M36
Mulla on kait hieman sitä virallista keskimittaa isompi (ei mene WC-paperirullaan lainkaan ja on terskan verran pidempi). Sitä ei kuitenkaan ole käytelty eikä näytelty kuin vaimooni, joka on myös pitkä naiseksi, itseni mittainen siinä 180 sentin paikkeilla. Aina on mahtunut ilman ongelmia ja hän on ollut aina tyytyväinen, joten enpä nyt oikeastaan voi sanoa, että juuri mulukun mitta olisi mitään erityistä hyvää tai pahaa elämääni tuonut.
Se on oikein mukavaa. Ilman erektiota se on normaali, usein aika pienikin joten paljon hauskoja yllätyksiä sillä saanut aikaiseksi.
Joku sanoi joskus että iso on ihana omistaa mutta siitä ei malta pysyä irti ja elämä menee runkkailuksi. Tää on muuten totta vaikka (halukas) nainen olisi samassa taloudessa.
Minulle on aikaisemmista naisistani useimmat sanoneet jotain kalun koosta, kuten oho, varovasti sen kanssa kun olen alkanut sovitella sisään. Joihinkin se on mahtunut melko normaalisti muuten, mutta oikeastaan kellekään ei kokonaan sisään jos on jalat olkapäillä. Jokaisella on kyllä silmät olleet pyöreinä ja henkeä pidätelleet kun olen alkanut sisään työntää. Nyksä on 160/62 ja hyvin hän on siihen tottunut kun lämmittelee eikä runno.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelevat tyypillisesti että isomunaisuus tekisi jotenkin autuaaksi naisten suhteen. Ei se tee. Yllättävän harva nainen todellisuudessa antaa asialle niin isoa arvoa mitä miehet kuvittelevat. Koolla on väliä eniten miehelle itselleen.
- Mies 44v.
-aivan. Se on saunaa varten lähinnä. Tulee itsevarma olo kun kiipeää saunalauteille pötkön heiluessa sisäreideltä toiselle. Se on sellainen tykki että oksat pois. Muut on hiljaa ja koki voittajansa.
Niin ladulla, kehässä ja sängyssä. He tietää paikkansa, kun näkee merkin.
Miesten nokkimajärjestys määräytyy saunassa. Se on suomalainen perinne.
Jos siitä jotain seksuaalista joskus syntyy, niin ukot kertoo vaimoilleen saunatarinoita ja naiset sitten viestii keskenään tietoa eteenpäin.
Aina löytyy jotain kiinnostuneita myöhemmin. Saunan takia.
Saunan tarina on muuten yksi käsikirjoitus, joka on ollut vuosia kesken ja käsittelee tätä perinnettä Suomessa.
Yritän saada sen valmiiksi. Se on huumorilla höystetty, mutta kertoo osittain minun suvun miesten suuresta taakasta aina keisarin ajan Suomesta näihin päiviin asti.
On jopa myönnetty sotilasarvoja munan koon mukaan. Niin paljon miehet arvostaa munan kokoa, ettei siihen järjellä ole sijaa.
Vierailija kirjoitti:
isomunaiset miehet eivät käy vauvapalstalla: ne on panemassa.
terv, isomunaisen rouva
Itse kun roikut täällä?
Hän somettaa samalla kun mies painaa takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mies 44v.
-aivan. Se on saunaa varten lähinnä. Tulee itsevarma olo kun kiipeää saunalauteille pötkön heiluessa sisäreideltä toiselle. Se on sellainen tykki että oksat pois. Muut on hiljaa ja koki voittajansa.
Toi pötkön heiluminen on ihan saatanan seksikästä. Aina tulee mietittyä tuollaisen uroksen naarasta ja sitä miten ne tekee sitä. Miltä se näyttää kovana, ojentuuko ihan pystyyn asti, jääkö sillain ihanasti vaappumaan puolelta toiselle kun mies kävelee tykki ojossa.
Itsevarmuus, ei tarvi miettiä deitin eksää.
Toiset miehet kunnioittaa.
Naiselle usein visuaalinen karkkipäivä. Ei malta myöskään pysyä irti.
Tykkään runkkailla, tuntuu todella hyvältä pidellä kädessä ja vedellä.
Miinuksena voisi sanoa, että seksi sattuu aluksi kumpaakin osapuolta jos on naisella tiukat paikat.
Vierailija kirjoitti:
- Mies 44v.
Nyt on pikku-pippeli äänessä. Jaxuhali
Kyllähän tuolla 14 senttisellä on mukava vedellä koko varren mitalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mies 44v.
Nyt on pikku-pippeli äänessä. Jaxuhali
Ei ole xD Haluaisin nimen omaan löytää naisen joka haluaa isoa eikä tyydy pieneen.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus, ei tarvi miettiä deitin eksää.
Toiset miehet kunnioittaa.
Naiselle usein visuaalinen karkkipäivä. Ei malta myöskään pysyä irti.
Tykkään runkkailla, tuntuu todella hyvältä pidellä kädessä ja vedellä.
Miinuksena voisi sanoa, että seksi sattuu aluksi kumpaakin osapuolta jos on naisella tiukat paikat.
Onpa sinulla pienen pojan ego.
Itselläni on oikeasti iso, ei mikään nettiuho. Ei se tuo yhtään mitään nokkimisjärjestyksen ykkössijaa oikeassa aikuisten maailmassa. Eikä ole mikään edes seksin keskeinen asia. Joutuu käyttämään löysiä housuja, pikaseksi ei koskaan onnistu, ja kyllä se osuu wc-pöntön reunaan isommalla hädällä ollessa. Varmaati visuaalisesti komea, mutta en niin narsisti ole, että ihailisin sitä. Toki joskus seksikumppani jopa jättänyt seksin harrastamatta koon takia, mutta ei se nyt hyvä juttu sekään ole.
Vaikka sanoin huonoja puolia tässä, niin se on oikeasti ihan neutraali asia. Se on mitä on. Aika pikkupoika saa olla, jos itsetuntonsa perustaa kalun koolle. Oma seksielämä on ollut hyvää, kun on löytänyt sopivan kumppanin.
itsellä on about keskikokoinen jota on joskus isokskin valehdeltu. parin tyttöystävän kanssa jo tuo on ollut liian iso ja aiheuttanut yhdyntäkipuja, jonka vuoks en oo ikinä kadehtinut todella isovehkeisiä miehiä