Mies, miltä tuntuu olla isomunainen?
Kommentit (121)
Olo vähän kuin hevosella. Ei ehkä yhtä iso, mutta taatusti yhtä paskainen.
ei pikaseksiä, ei anaalia, kännissä erityisen varovainen että kumppani on oikeasti tarpeeksi kostunut muutaman kerran on huuto päässyt molemmilta. erektiota ei saa mitenkään peiteltyä
lähes kaikki asennot käy ja seksi on mukavaa, tykkään antaa suuseksiä ja nautin pitkistä esileikeistä
Sanoisin kaikille kateellisille, että helppoa ei ole, se on raskas taakka.
Mulla isot munat ? - Akkojen puheita.
Sen takia ei ole kunnianhimoa ja kunnianhimon puutteen takia ei ole iso palkka, jolloin hyvä muna menee hukkaan. Turhauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia ei ole kunnianhimoa ja kunnianhimon puutteen takia ei ole iso palkka, jolloin hyvä muna menee hukkaan. Turhauttaa.
Mitä sillä rahalla tai mammonalla tekee? Henkiset arvot, rakkaus, harrastukset ja elämästä nauttiminen ovat paljon tärkeämpiä. Kunnianhimon puute ollut rikkaus, samoin kuin iso kulli. Ei ole tarvinnut pyrkiä mihinkään, elvistellä tai esittää kullinkorvikkeita, korvata puutetta työuralla menestyksessä tai muutenkin asettaa itseään esille ja tärkeillä. Riittänyt kun voinut vaimolleen tarjota parasta ja harvinaista nautintoa, tarjota kaikki mitä seksissä tuottaa nautintoa ja pitää vaimo tyytyväisenä ja tyydytettynä. Tokihan iso kulli aihuettanut rajoituksia ja hallinnut väkisinkin miehen elämää, jos ei muuten niin aamuyön kivistävät seisokit herättäneet tai saanut aina korjailla housuissa asentoa milloin missäkin. Mutta on siitä ollut paljon iloakin pillun kiivetessä pitkin pitkää ja paksua vartta. Vaimokin tykännyt miehestä, joka ollut aina valmis tyydyttämään ja miehestä joka aina halunnut pillua kun vaimolla tehnyt mieli. Onnellinen vaimo.
Vituttaa, kun on esim. uimahallissa tai saunailloissa on aina tuijotuksen kohteena. Työkaverit ja kaverit vitsailevat kateellisina kokoasioista. Joskus opiskeluaikoina muutama jopa kysyi, kuinka pitkä se on erektiossa. Naisten seurassa on sitten saanut vastapainoksi spontaania ja positiivista huomiota. Kai se plussan puolelle loppupeleissä menee.
Luulisi olevan hankalaa. Yhdessä filmissä oli tällainen mies jolla oli niin iso muna ettei mahtunut housuihin kun se ei mahtunut housun vyotarolinjan väliin eikä sitä housun punttiinkaan voinut pujottaa. Aika hankalaa
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa, kun on esim. uimahallissa tai saunailloissa on aina tuijotuksen kohteena. Työkaverit ja kaverit vitsailevat kateellisina kokoasioista. Joskus opiskeluaikoina muutama jopa kysyi, kuinka pitkä se on erektiossa. Naisten seurassa on sitten saanut vastapainoksi spontaania ja positiivista huomiota. Kai se plussan puolelle loppupeleissä menee.
Itseä häiritsi nuorena tuijotukset ja peittelinkin aina jollain pefletillä ja pyyhkeillä kun on reilusti keskiverto erektio mittaa pidempi löysänäkin. Nykyään ei enää häisitse yhtään. Koko ikäni olen myös saanut kuulla vitsailuja koosta. Joskus kaveri keksi lempinimenkin. Hyötyä on ollut naisten suhteen. Jo nuorena kun huhu levisi hölösuu kaverien kautta niin moni nainen halusi nähdä ja kokeilla. Nyt taas pidemmän parisuhteen jälkeen sinkkuna olen saanut naiskontakteja deittisivustojen kautta juurikin ison kalun ansiosta.
Kyllä se hyvältä tuntuu.
Välillä hieman kiusallista, kun avaat saunan oven ja tunnet tapittavat silmät ja kaikki hiljenee.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on keskivertoa suurempi ja se on ollut ongelma monen naisen kanssa. Olen kuitenkin opetellut olemaan varovainen naidessa että en tuota kipua. Moni muu asia on seksissä tärkeämpää kun iso ase useimmille naisille.
Ainut isokullinen jolla täälä järkeä olet. N 32.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuus, ei tarvi miettiä deitin eksää.
Toiset miehet kunnioittaa.
Naiselle usein visuaalinen karkkipäivä. Ei malta myöskään pysyä irti.
Tykkään runkkailla, tuntuu todella hyvältä pidellä kädessä ja vedellä.
Miinuksena voisi sanoa, että seksi sattuu aluksi kumpaakin osapuolta jos on naisella tiukat paikat.
Voi sinua kun luulet että me naiset oikeasti arvotamme miestä kalun takia, ja olisit parempi isomman vuoksi kuin muut deitit. Toki pidä tuo illuusio, jos muuta ei ole miehessä kuin iso penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä rahalla tai mammonalla tekee? Henkiset arvot, rakkaus, harrastukset ja elämästä nauttiminen ovat paljon tärkeämpiä. Kunnianhimon puute ollut rikkaus, samoin kuin iso kulli. Ei ole tarvinnut pyrkiä mihinkään, elvistellä tai esittää kullinkorvikkeita, korvata puutetta työuralla menestyksessä tai muutenkin asettaa itseään esille ja tärkeillä. Riittänyt kun voinut vaimolleen tarjota parasta ja harvinaista nautintoa, tarjota kaikki mitä seksissä tuottaa nautintoa ja pitää vaimo tyytyväisenä ja tyydytettynä. Tokihan iso kulli aihuettanut rajoituksia ja hallinnut väkisinkin miehen elämää, jos ei muuten niin aamuyön kivistävät seisokit herättäneet tai saanut aina korjailla housuissa asentoa milloin missäkin. Mutta on si
Puhut tuon lapsellisen ja kapean näkökulman tekstin jälkeen henkisistä arvoista? Huomaatko ironian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miinuksena voisi sanoa, että seksi sattuu aluksi kumpaakin osapuolta jos on naisella tiukat paikat.
Voi sinua kun luulet että me naiset oikeasti arvotamme miestä kalun takia, ja olisit parempi isomman vuoksi kuin muut deitit. Toki pidä tuo illuusio, jos muuta ei ole miehessä kuin iso penis.
Minä olen deittaillut useita naisia juurikin sen ansiosta että on niin iso. On paljon naisia jotka tykkäävät isosta.
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen deittaillut useita naisia juurikin sen ansiosta että on niin iso. On paljon naisia jotka tykkäävät isosta.
M49
Aika moni mies on deittallut naisia monesta muustakin syystä. Pointti oli, ettet olisi muuten saanut deittailtua ketään? Tuntuu että osa kirjoittajista täällä on harvinaisen tyhmiä tai jopa hieman kehitysvammaisen tasolla
Alkuperäiseen kysymykseen voin sanoa, etten tiedä kun en ole ollut koskaan pienimunainen. Eipä iso penikseni ole vaikuttanut eläämäni millään tavoin. Ok, ehkä jalkapallourani aikana oli aika kaikenlaista vitsailua ja lempinimiä löysänkin ison takia. Seksielämä ollut välillä huonoa, välillä erinomaista. On ollut suorituspaineita, epävarmuutta ja muuta välillä. Samoin ihmissuhteet olleet hyviä ja huonoja. Mitä muuta pitäisi olla? Pitäisikö minun palvoa kaluani?
Vierailija kirjoitti:
AV mammat menneet suhteisiin varakkaiden kanssa, mutta harmittaa pieni vehje
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kait hieman sitä virallista keskimittaa isompi (ei mene WC-paperirullaan lainkaan ja on terskan verran pidempi). Sitä ei kuitenkaan ole käytelty eikä näytelty kuin vaimooni, joka on myös pitkä naiseksi, itseni mittainen siinä 180 sentin paikkeilla. Aina on mahtunut ilman ongelmia ja hän on ollut aina tyytyväinen, joten enpä nyt oikeastaan voi sanoa, että juuri mulukun mitta olisi mitään erityistä hyvää tai pahaa elämääni tuonut.
Minulla on sinulle uutisia: wc-paperirullan hylsy on 9,5 cm pitkä. Ego sinulla ainakin on isoa, kulli ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kait hieman sitä virallista keskimittaa isompi (ei mene WC-paperirullaan lainkaan ja on terskan verran pidempi). Sitä ei kuitenkaan ole käytelty eikä näytelty kuin vaimooni, joka on myös pitkä naiseksi, itseni mittainen siinä 180 sentin paikkeilla. Aina on mahtunut ilman ongelmia ja hän on ollut aina tyytyväinen, joten enpä nyt oikeastaan voi sanoa, että juuri mulukun mitta olisi mitään erityistä hyvää tai pahaa elämääni tuonut.
Minulla on sinulle uutisia: wc-paperirullan hylsy on 9,5 cm pitkä. Ego sinulla ainakin on isoa, kulli ei niinkään.
Niin? Enhän väittänytkään minulla olevan mikään 0.1 promillen megakulli, vaan hieman keskimittaa isompi. Vai oliko tässä kyse sun lukutaito-ongelmista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Enhän väittänytkään minulla olevan mikään 0.1 promillen megakulli, vaan hieman keskimittaa isompi. Vai oliko tässä kyse sun lukutaito-ongelmista?
Se keskimitta on 13cm stondiksessa ehkä 13-vuotiailla...
Pikkupilit ja papat taas copettamassa.
Kiitos kysymästä, sanosin..
SamaTauti kun kaikilla tuntemillani (ex-GF..)
isoillaHinkeillävarustetuilla naisillakin:
S e l k ä on eniten & kovilla . . ei siinä mitään.