Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauva laskeutunut, kohdunkaula pehmentynyt ja kaulaa jäljellä 1 cm

Vierailija
22.04.2010 |

Eli tänään lääkärikäynnin saldona oli, että vauva on jo alhaalla, koska pää tuntuu selvästi sisätutkimuksessa, kohdunkaula pehmeä ja lyhentynyt 3 cm:stä 1 cm:iin. Viikkoja tulee huomenna 36 kasaan. Olen uudelleen synnyttäjä ja ensimmäinen lapsi tuli vasta 41+1. Mitä veikkaatte meneekö tämän kanssa vielä pitkään? Lääkäri käski laittamaan sairaalakassin kuntoon. Ihan hyvän kokoiselta kuulemma tuntuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat ihan vaan hauskoja arvauksia niin minä sanoisin, että ihan hyvin voi mennä vielä kolmisen viikkoa.

Vierailija
2/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin käski laittaa kassin valmiiksi. Vauva ei ole laskeutunut, kohdunkaula 1,5 cm, sormella auki. Viikkoja 36+3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kun ei loppujen lopuksi ole tae mistään. Oli meidänkin kuopus laskeutunut ja kaula hävinnyt ja silti mentiin käynnistykseen yliaikaisuuden vuoksi.

Kyllä se vauva sieltä tulee, kun on valmis. :)

Vierailija
4/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla edellisellä 38 viikoilla kohdunsuu jo 2cm auki, mutta tyttö syntyi vasta 41 viikolla...

Tulee kun aika on :)

Vierailija
5/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuosta statuksesta voi päätellä oikeastaan mitään. Uudelleensynnyttäjä voi olla 3cmm auki viikkoja esim. Muista että tk-lääkäri on yleislääkäri (yleensä), ei gynekologi - he eivät tiedä paljon obstetriikasta, ja usein sisätutkimuksetkin päin honkia (kun odottajia tulee lähetteellä meille ei status ole ollenkaan sitä mitä he ovat sanoneet)... t kätilö

Vierailija
6/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva syntyi 42+0. ;)