Onko ns. krapulainen olo raskausoire???
Mulla menkat alkanee huomenna. Mutta olo on ollut kohta 4 päivää kuin krapulaisella. Lämmöt on 36.5, yleensä 35.8 ja olo tuntuu kipeeltä. Mikään ei maistu, vaikka koko ajan onkin nälkä..
Kommentit (9)
MUTTA jos syynä on raskaus, mielelläni sen kärsin.
Jotenkin vaikeesti kuvailtava olo, mutta sitten keksin, että krapula kuvaa tätä hyvin.
Uskaltaiskohan huomenna testata, en haluaisi pettyä...
Yleensä oireita, mutta nyt suht oireetonta oloa lukuunottamatta.
Oliko sulla muita oireita? Mulla tissit sivuilta kipeenä, mutta vasta muutaman päivän, kuin yleensä kauemmin..
ap
Tissikipu ei kuitenkaan ollut se eka oire tällä kertaa. Suolaista teki muuten minulla mieli ihan alussa. Olisin voinut syödä vaikka paketillisen meetvurstia, eli krapulaoireita tuokin.
Kun sitä kertää 10 viikkoa niin ei enää ole kovin mielekästä, ja monilla kestää kauemminkin. Itsellä oli välillä jo aika epätoivoinen olo.
rv 13+0
Itse syönyt vuosien jälkeen Manhattan shipsejä ja nakkeja.. Ja sitten rupee nakit yököttää, niin kylmää kurkkua popsin. :D
Myös tomaattitonnikala herkkua, kun tavallinen tonnikala herkkua ja yleensä se juuri toistepäin.
Suuhun tekis mieli saada raikasta koko ajan, juon vettä paljon.
ja krapulassa. Todella perseestä, kun ei saa syötyä yhtään mitään ja siitäkös se huono ja heikko olo vasta tuleekin. Loppuisi jo. :(
Onneksi olo on silti jo vähän helpottanut verrattuna parin viikon takaiseen, kun oksentelin joka päivä pari kertaa ja nukuin koko ajan.
Sitten alkoi mainitsemasi krapulainen olo rv 6, ja sitä kestikin tuonne rv17 asti. 24/7 krapula, kaikki ylös mitä alas laittoi, ja etova olo koko aika. Nyt rv 20 ja helpotusta ehkäpä näkyvissä =P Eipä kyllä tule varmaan enää koskaan otettua alkomahoolia kun tietää mitä krapula voisi oikeasti olla =D
onneksi pään särky puuttui. ja morkkis ;)
aamulla testata? Tissit on kipeytynee tämän päivän aikana kummasti, etenkin sivuilta kipeet. Tuntuu kuin tulisi rintatulehdus???? sama tunne siis.
Mua myös närästää, hassua jos se jo nyt on alkanut, koska muuten mua ei ole koskaan närästänyt.
Hassua, että kuumeinen/flunssainen olo, vaikka 36.6 taikka jopa enempi ( yks päivä tosin oli vaan 56.2 alkuviikosta ) lämpö, tosin normisti just alle 36
Argh tämä krapula! Johtuisi edes viinasta :) Tekisi mieli syödä pitsaa ja pestoa, mutta muutenkin jo turvottaa. Rv 6.
nyt rv 13+0