Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäiskö vielä saada töitä vai ei?

Vierailija
22.04.2010 |

Koko talven olen lähetellyt hakemuksen toisen perään mutta ei ole onnannut. Nyt olen jotenkin ihan loppu ja väsynyt ja ilman töitä.

Jaksaiskohan vielä yrittää vai meniskö suosisolla sossuun ruinaamaan? Tai diakoniatoimistoon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitkö? Vai onko rahat lopussa? Mä en ymmärrä sun aloitusta. Kaikilla työttömillä jotka ei heti saa töitä, on edessään jonkinlainen kriisi, jossa tunteet vaihtelee optimistista pessimismiin ja lopulta jonkinlaiseen taisteluväsymykseen ja pettymykseen, koska toi on aika kuluttavaa. Mä suosittelen että pidät nyt pienen hetken taukoa - työmarkkinat on nyt täynnä kesätyönhakijoita ja kesän työpaikat on nyt työntantajien helppo täyttää jopa ilman että ilmoittavat avoimista työtehtävistä. Syyskuussa on taas paljon paremmat mahdollisuudet hakea töitä. Hae perheellesi tuettua lomaa jos teillä ei ole rahaa mihinkään, ja suunnittele teille muutenkin oikein kiva toukokuu. Nauti elämästä ja unohda hetkeksi työnhaku.

Vierailija
2/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän töitä huvikseen tehdä vaan rahan takia. Mä aloitin todella ahkeran hakemisen viime elokuussa ja olen hakenut myös kesätyöpaikkoihin mutta mistään ei irtoa mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vois soitella esim et pääsisitkö ensi syksyksi avustajaksi johonkin ala-asteelle. (ne ottaa monesti ihan ylioppilaita)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi