Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G; oletko käynyt lähellä kuolemaa? Kerro kokemuksesi...

Vierailija
22.04.2010 |

Oliko mitään ns. yliluonnollista kokemusta tms?

Itse en ole kokenut, mutta aihe kiinnostaa kovasti. Eräs ystäväni sanoi, että kaikki oli pelottavaa ja pelkkää "mustaa"... Onneksi selvisi takaisin elämään.

Kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoo minua jopa suojelusenkeliksi sen takia koska hänet pelastin itsemurhalta.

En edes tiennyt hänen aikovan mitään. Näin sitten näyn tapahtuvasta asiasta ja juoksin kilometrin samantien tuolle paikalle josta näin tämän näyn.

Siellä kaveri oli hyppäämässä pilleri/alkoholi päissään veteen (3-4metriä syvä eikä hän osaa uida)

Vetäisin hänet hihasta takaisin.

Vieläkin ihmetellään tuota tapahtunutta koska en kaverini kanssa ollut edes yhteyksissä ollut tuona päivänä. Parhaat kaverukset oltiin kylläkin.

Vierailija
2/4 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin 3 kerroksessa ja matkaa maahan aika kauhea matka.

Olin tupakalla ja minä tyhmyyksissäni istuin aina tuossa kaiteella ja jalat tuolilla parvekkeella.

Horjahdin taaksepäin, mutta sain otteen parvekkeen reunasta. Itseäni en olisi jaksanut kammeta ylös ja onneksi parvekkeen ovi oli auki ja mieheni kotona. Huusin täyttä kurkkua apua ja mieheni tuli juoksun kanssa kiskomaan minut ylös.

Tämän jälkeen en ole istunut parvekkeen reunalla ja muutettiinkin sitten rivitaloasuntoon.

Onni onnettomuudessa.

Jos mieheni ei olisi ollut kotona, jos en olisi saanut parvekkeesta kiinni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en tiennyt sitä vasta kuin leikkauksen jälkeen, hyvä niin. Ei mitää kokemuksia.. muuta kuin kipua ja tuskaa ennen leikkausta. Ja tietty pelkoaki.

Vierailija
4/4 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia...?