Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaste! Laita tänne linkki kuvaan omasta kodinhoitohuoneestasi. Minä aloitan.

Vierailija
22.04.2010 |

Ja tutut, älkää nyt paljastako nimeäni jos tunnistatte. En todellakaan halua poliiseja nurkkiini tutkimaan muuta taloa... :-D

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole vaatehuonetta tai lämmintä varastoa, on liikaa vaatteita ja tavaraa ja liian vähän säilytystilaa kahdeksan hengen kamoille, mm. urheiluvälineille.

En viitsi laittaa kuvaa, mutta khh muistuttaa varastoa laatikoineen, urheilukasseineen ym. Pestyä, puhdasta pyykkiä on kuivumassa ja puhtaita koreissa odottamassa pois vientiä.

Likapyykit on sentään likapyykkikoreissa.

Sanoisin että lapseton pari tai 1-2 lapsen vanhemmat kauhistuisivat näkyä. Ei ole nyt toimivaa kameraa, joten kuva jää väliin.

42/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borgå72 olen tiennytkin sotkuiseksi joten se ei yllättänyt ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se vika onkin tuossa huoneen mallissa?

Ap, ihan ku meidän kodinhoitohuoneesta, ihan saman mallinenkin. :)

Isommassa tilassa voisi häivyttää pyykit pois silmistä paremmin ;)

Mutta missäs ne muiden kuvat on? ap

Huoneen malli! Tollanen kapea käytävä, josta ilmeisesti mennään vielä saunaankin. Tuo on syy, miksi en koskaan ole halunnut KHH:ta. Ja se, että meillä on 70-luvun talo, jossa ei mokmaa ole ollenkaan ;) Eikä tule.

Mutta ison iso vaatehuone, jossa kaikkien vaatteet, olisi ihan hieno juttu. Tai isohko khh, jossa kaikkien vaatteille kaapit. Ehkä vielä parempi.

Vierailija
44/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän turkkilaista autotallia kuin khh! Tälläkin hetkellä paljon työkaluja levällään, lapsen heittämät likaiset ulkovaatteet ympäri huonetta ja telineet täynnä kuivaa pyykkiä!

Vierailija
45/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole kodinhoitohuonetta mihin kaikki lykätä. Ja vaateita lojuu siellä sun täällä hujan hajan kun ei ole paikkaa puolipitoisille. Nykykodeissa on yhä liian vähän säilytystilaa. Eikä meillekään oikein kaapppeja tänne mihinkään mahdukaan enempää.

Vierailija
46/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekainen ja likainen on eriasia. Jos teillä on jatkuvasti tuollaista, niin suosittelisin siivoamaan..

Vierailija
47/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tällä hetkellä tämän kodin ainut sotkuinen huone kun viikonloppuna tuli muuten siivottua.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6103431.jpg

Vierailija
48/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luitko viestejäni, minähän siivoan jatkuvasti. Pyykit vaan vaihtuu siinä lattialla :) ap

ap onko teilläkin hiirenpaskaa? sekainen ja likainen on eriasia. Jos teillä on jatkuvasti tuollaista, niin suosittelisin siivoamaan..

Vierailija
49/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla vähän säilytystilaa, kuusihenkinen perhe sentään. Vanhimmalla tytöllä oli oma huone, kolme muuta nukkui samassa huoneessa ja vanhemmat takkahuoneessa. Ja jospa Annelilla on ollut just vaikka joku kaappien tyhjennysprojekti aluillaan, ja siksi tavarat hujan hajan:) No ei vaan, se olkkarikin oli kyllä ihan hirveä

Vierailija
50/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ihmisestä itsestään. Jos on aina ollut siisti ja haluaa myös pitää paikat järjestyksessä niin kyllä se pitää myös sen pienen 5 neliön kodarinkin suht järjestyksessä.

Sen tiedän omasta takaa että kenkiä, takkeja ja ulkovaatetta voi ollakin isossa perheessä paljon mutta en ymmärrä tota pyykkien lattialla lojumista enkä pöydälle keräämistä.

Jos vaatekaapit on muualla kuin kodarissa niin silloin ne vaatteet voi suoraan kantaa sinne.

Mun mielestä on turha alkaa etsiä syyllistä kodarin koosta tai mallista. Haastavampaahan se on kuskata vaatteet toiseen huoneeseen mutta tuskin on niin kova homma kuitenkaan.

Jokainen saa mun puolesta elää ties missä sotkussa mutta omaa laiskuutta siinä voi syyttää eikä kodaria.

Vierailija
51/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes lattia törkyinen.

taitaa olla vähän säilytystilaa, kuusihenkinen perhe sentään. Vanhimmalla tytöllä oli oma huone, kolme muuta nukkui samassa huoneessa ja vanhemmat takkahuoneessa. Ja jospa Annelilla on ollut just vaikka joku kaappien tyhjennysprojekti aluillaan, ja siksi tavarat hujan hajan:) No ei vaan, se olkkarikin oli kyllä ihan hirveä

Vierailija
52/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikin mieluummin lasteni kanssa kuin viikkailen vaatteita millintarkkoihin pinoihin

Kyllä se siisteys lähteeihan ihmisestä itsestään. Jos on aina ollut siisti ja haluaa myös pitää paikat järjestyksessä niin kyllä se pitää myös sen pienen 5 neliön kodarinkin suht järjestyksessä.

Sen tiedän omasta takaa että kenkiä, takkeja ja ulkovaatetta voi ollakin isossa perheessä paljon mutta en ymmärrä tota pyykkien lattialla lojumista enkä pöydälle keräämistä.

Jos vaatekaapit on muualla kuin kodarissa niin silloin ne vaatteet voi suoraan kantaa sinne.

Mun mielestä on turha alkaa etsiä syyllistä kodarin koosta tai mallista. Haastavampaahan se on kuskata vaatteet toiseen huoneeseen mutta tuskin on niin kova homma kuitenkaan.

Jokainen saa mun puolesta elää ties missä sotkussa mutta omaa laiskuutta siinä voi syyttää eikä kodaria.

Vierailija
53/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä aloitus mut eikö tännekin pidä änkeä niitä nipomammoja jotka aina on kaikkien muiden yläpuolella. oi, eihän meillä ikinä... miten voit olla noin sekaisessa... menkää te omaan ketjuunne vertailemaan kenen lattialta voisi syödä.

Vierailija
54/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole kotona, mutta melko samanlainen kaaos meiltäkin löytyy .. ja myös kasoittain tyhjiä wc-paperirullia.

Pyykkiä pesen vain viikonloppuisin. En ehdi enkä jaksa illalla töiden jälkeen siihen hommaan ryhtyä. Ihan selvä murhaaja taidan olla minäkin ;)

Vierailija
55/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mua oksettaa tuo ylemmyydentunto, jolla sellaiset ihmiset, joille siivous on tosi tärkeää, tuomitsevat laiskuudeksi kaiken sotkun. Ei se niin mene. Kaikki ihmiset eivtä vain ole niin kiinnostuneet järkkäilystä, eivätkä arvosta siisteyttä. Esim. mun mies. Häntä ei haittaa sotku ollenkaan. Mua taas haittaa, mutta veikkaanpa, että se, mikä on mun mielestä siistiä, olis sotkuista jonkun siisteysintoilija mielestä.

Tääkin on siis makuaisia.

Vierailija
56/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ap:tä. Ylisiisti koti kertoo hukkaan heitetystä elämästä. Mitä väliä, jos khh on sekaisin. Kuka ihme viettää aikaansa ikkunattomassa varastohuoneen tyylisessä tilassa. MInä ainakin viihdyn muissa huoneissa, jotka sitten on siivottukin sen mukaan.

Jossain hiirenpaskoissa kulkee sietämättömän lian raja, mutta niitäkin voi maalla vanhassa talossa asuessa välillä löytyä, esim syksyllä, kun hiiretkin etsivät lämpöä pakkasten tullessa.

Vierailija
57/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siivottomuus ei vaaranna kenenkään terveyttä ja jos kaikki perheenjäsenet viihtyvät kotona.

Aivan turha tuomita toisten koteja, jos itsellä sattuu olemaan erilainen siisteyskäsitys ja arvojärjestys kuin jollain toisella. Joku arvostaa siistiä kotia, kun taas joku toinen käyttää siivousajan esimerkiksi hyvän kotiruuan laittoon, harrastuksiin, lasten kanssa leikkimiseen, parisuhteen hoitoon tai vaikka nukkumiseen. Mikään ei ole toista huonompi vaihtoehto.

Vierailija
58/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olisi nimittäin oiva ratkaisu tuohon ongelmaan. tai siis mulla on omassa kodinhoitohuoneessani.

meillä koko tuo peräseinä on pelkkää hyllytilaa, joka on peitetty liukuovella. saa kätevästi osan puhtaista pyykeistä suoraan sinne nostettua kuivatuksen jälkeen.

meillä ei sotkua ole, mutta pinoan kyllä vaatteet pöydälle silitettyäni ne ja jokainen joutuu itse pinonsa hakemaan. jos jaksan asiasta muistuttaa, ne haetaan heti, mutta joskus siihen voi mennä päiväkin. kahden nuorimmaisen vaatekaapit on heti kodinhoitohuoneen vieressä olevissa kaapeissa, jotta jaksavat ne sinne roudata ja osaavat siitä ottaa mennessään suihkuun. kuuden lapsen äitinä en suostu ketään palvelemaan asioissa, joita he kykenevät itsekin tekemään.

lasten huone voi toisinaan kyllä olla kuin räjähdyksen jäljiltä, mutta onneksi ne ovat vain leluja, mitä lattialta löytyy ja ne on aina helppo kerätä päivän tai leikin päätteeksi pois. =D

Vierailija
59/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljaat seinät, epämukavan näköiset tuolit ja nekin täynnä vaatteita, verhot roikkuu rumasti...

Kyllä useimmiten olkkari nyt sentään näyttää vähän viihtyisämmältä vaikka muut huoneet olisikin sekaisin

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2104758

Vierailija
60/83 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos päästää kodin tuohon kuntoon, kuin Auereilla oli, niin rouvan mielenterveys ei ole ihan balansissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän