Haaste! Laita tänne linkki kuvaan omasta kodinhoitohuoneestasi. Minä aloitan.
Ja tutut, älkää nyt paljastako nimeäni jos tunnistatte. En todellakaan halua poliiseja nurkkiini tutkimaan muuta taloa... :-D
Kommentit (83)
Ja tuosta Auer-uutisesta tuli mieleen, että totta kai meillä on vessassa tyhjiä paperirullan hylsyjä. Säästän niitä hajuherneiden kylvöön!
Piti tehdä se vielä salaa, ettei perheen askartelijat nähneet :) ap
Piti tehdä se vielä salaa, ettei perheen askartelijat nähneet :) ap
onpas teillä iso vessan kaappi!
Ehkä 4-5 wc-paperisäkillisen rullat.
Onneksi. Täällä ois lauma kyttiä muuten. :D
Tässä uudestaan.
<a href="http://www.aijaa.com/v.php?i=6103056.jpg" alt="http://www.aijaa.com/v.php?i=6103056.jpg">http://www.aijaa.com/v.php?i=6103056.jpg</a>
Meillä kodinhoitohuoneena toimii pienen kylppärin lisäksi olkkari, eikä IKINÄ ole ollut tuollaista siivoa. :O Minulla menisi heti hermot ja mies jaksaisi ehkä kaksi kertaa hypätä kasojen yli, ennen kuin alkaisi siivota kamoja paikoilleen.
Ja ei, meillä ei ole hypersiistiä, mutta ihan oikeasti tullaan hulluiksi, jos kamaa kerääntyy tuollaisiksi läjiksi. :) Jos ei muuta, niin ainakin laitetaan pyykit koriin, puhtaat viikattavat laatikkoon ja sitä rataa.
sotkuisesta kohdasta kodissasi ja liitä se tänne. Meillä on kodinhoitohuone, mutta olisi niitä muitakin paikkoja riittänyt kuvattavaksi. ap
aikalailla samanlainen kuin meillä, meillä lisäksi vielä kahden pojan haisevat lätkäkamat seassa...ehkä mäkin olen murhaaja-ainesta? hih.
alapa siivota ennen kun puukko heiluu
lohduttavaa tietää, että monissa suomalaiskodeissa EI kuitenkaan tapahdu veritöitä vaikka khh olisi siivoton. Omastani en laita linkkiä tänne kyllä.
kodinhoitohuonetta, tuollainen pikkunen huone pesukoneelle ja kuivurille ja siellä aika pieni pöytä joka on täynnä remonttikamppeita. Pyykkiä meillä ei kerry koskaa tuollasia kasoja. Pesen joka päivä ja kuskaan myös joka päivä kaappeihin (juoksutan lapsia). Ettei vaa pääsis tuollaista kertymää.
Meillä kodinhoitohuoneena toimii pienen kylppärin lisäksi olkkari, eikä IKINÄ ole ollut tuollaista siivoa. :O Minulla menisi heti hermot ja mies jaksaisi ehkä kaksi kertaa hypätä kasojen yli, ennen kuin alkaisi siivota kamoja paikoilleen.
Ja ei, meillä ei ole hypersiistiä, mutta ihan oikeasti tullaan hulluiksi, jos kamaa kerääntyy tuollaisiksi läjiksi. :) Jos ei muuta, niin ainakin laitetaan pyykit koriin, puhtaat viikattavat laatikkoon ja sitä rataa.
Ei meillä mies käy kodarissa. Minun hommaani se pyykinpesu on. Kaikki mitä kuvassa näkyy ylhäällä on puhdasta, lattialla on pesuun meneviä. Niin paitsi tuo iso korillinen puhtaita sukkia, parittomia se pienempi. Lapset hakee vaatteensa ja puhtaat pyyhkeet siitä pöydältä suoraan kun pesulta tulevat. ap
Ihan järkyttävä kaaos! Sorry vaan mut miten joku pystyy tollasessa sotkussa elämään??
Voin tunnustaa että meillä ei ole koskaan ollut lähellekkään tollasta.
Meillä ei ole kuivausrumpua joten vaatteet menee pesukoneesta pyykkitelineelle ja sieltä suoraan kaappiin. mitään välivaihdetta ei ole.
T: viiden lapsen äiti ja yhden miehen vaimo:)
aikalailla samanlainen kuin meillä, meillä lisäksi vielä kahden pojan haisevat lätkäkamat seassa...ehkä mäkin olen murhaaja-ainesta? hih.
meillä tosin muissakin huoneissa samannäköistä :-)
Ihan järkyttävä kaaos! Sorry vaan mut miten joku pystyy tollasessa sotkussa elämään??
Voin tunnustaa että meillä ei ole koskaan ollut lähellekkään tollasta.
Meillä ei ole kuivausrumpua joten vaatteet menee pesukoneesta pyykkitelineelle ja sieltä suoraan kaappiin. mitään välivaihdetta ei ole.
T: viiden lapsen äiti ja yhden miehen vaimo:)
Keräätkö telineestä aina vain yhden lapsen vaatteet kerrallaan ja kävelet pinon kanssa suoraan ko. lapsen kaapille? Minä kun kerään telineistä tosiaan pyykit lasten omiin pinoihin tuohon pöydälle, vievät sitten joskus harvoin niitä kaappeihinsa (isot lapset) jos jaksavat. Yleensä ottavat vaatteensa suoraan tuosta pöydältä. Toimii hyvin :)
Jossain vaiheessa nuo puhtaat talvivaatteet kyllä siirtyvät varastoon, kunhan saan loputkin pestyä pois käytöstä. ap
muuten näyttäisi varmaan aika lailla samalta. Jos siis olisi joku paikka, johon voisi tunkea pyykit pois ihmisten siolmistä :)
kuvaa mutta melko samanlaiselta näyttää kuin ap:n kuvassa. ja ihan normaaliperhe ollaan :)
niille jotka tunnustavat että heilläkin on sotkuista. Minusta olisi ahdistavaa jos aina olisi siistiä, tänään tosin olen siivonnut urakalla peläten että poliisit ovat ovella.