Onko nomination ihan teinien juttu? Out? Tekis mieli...
Kommentit (16)
eikä minusta sellaisessa massahysteriajutussa ole mitään hauskaa, eli että kaikilla muillakin on se sama koru/vaate tai mikä tahansa kuin itsellä. Mieluummin ostan jotakin sellaista, jota ei tule jokaisessa kadunkulmassa vastaan.
eikä minusta sellaisessa massahysteriajutussa ole mitään hauskaa, eli että kaikilla muillakin on se sama koru/vaate tai mikä tahansa kuin itsellä. Mieluummin ostan jotakin sellaista, jota ei tule jokaisessa kadunkulmassa vastaan.
tässä korussa onkin juuri se idea, että kenelläkään ei varmasti ole samanlaista. Palaset kootaan itse ja jokaisella on omanlaisensa.
Nomination on jo niin menneen talven lumia, ettei kukaan muotia vähänkään seuraava enää viitsi kyseistä metallihärpäkettä ranteeseensa laittaa. Nykyään sitä näkee jo kaikilla, mummosta vauvaan. Enimmäkseen taitaa olla tällä hetkellä kuuminta hottia keski-ikää lähestyvien yh-mammojen ja WT-tyyppien mielestä. Siinä vaiheessa kun jostakin asiasta tulee "kaikkien juttu", se ei ole enää muodikasta. "Se jokin", ns. it-factor, katoaa. Perusfakta markkinoinnin teorioista.
olen viimeisilläni raskaana (3.) ja odotan jo minkä palasen saan tällä kertaa mieheltä sairaalaan :) Ai niin, ja tässähän on äitienpäiväkin vielä välissä, jee!
t. lääketieteen tohtori 34 v
ps. ai niin, siis OMG, käytän myös Burberryn vaatteita, vaikka AV-palsta tietää niiden olevan pahinta white trash junttikamaa. Olen siis toivoton tapaus jok tap. Enkä edes jaksa välittää!
tässä korussa onkin juuri se idea, että kenelläkään ei varmasti ole samanlaista. Palaset kootaan itse ja jokaisella on omanlaisensa.
Joka tapauksessa ei ole mielestäni kaunis koru eikä nuo massajutut (pakko saada samanlainen kuin kaverilla/muilla on) on niin säälittäviä.
Thomas Sabon Charm Club. Käsiketjuun voi kerätä pikkuhiljaa irrallisia helyjä koristeeksi Nominationin tyyliin.
Suomessakin saa jo muutamasta kultasepänliikkeestä :-)
Jokaiseen palaan liittyy tarina ja niitä on vuosien varrella osteltu ympäri maailmaa (alkuun oli tietysti pakkokin, kun niitä ei vielä saanut Suomesta).
Tykkään ja käytän. Välittämästä tyylitietoisista av-mammoista :)
Ideahan tuossa on just se, että kahta samanlaista ei ole kun jokainen kerää niitä paloja, jotka itselle on merkityksellisiä. Jos haluaa juosta trendien perässä niin tulee varmaan haalineeksi sellaisen korun, joka ei merkkaa mitään, joten onkin helppo heivata kun se "it-factor" häviää. Mulle kuitenkin koru on läheinen ja haluan sitä käyttää, muodista viis.
Thomas Sabon Charm Club. Käsiketjuun voi kerätä pikkuhiljaa irrallisia helyjä koristeeksi Nominationin tyyliin.
Suomessakin saa jo muutamasta kultasepänliikkeestä :-)
Mulla on Nominationin lisäksi se yks toinen (en muista nimeä). Joka tapauksessa, hopeaketju, johon pujotetaan erilaisia koristeita. Lisäksi, Tiffanyllä ja Swarovskilla on kans charmeja!
ja korut ollut mulla jo useamman vuoden. Aloin kylläkin keräileen, ennen kun oli mikään muoti-juttu. Hauska koru juuri siitä, että näkee aivan kaiken ikäisillä.
Ostin vasta kummitytölleni sellaisen (ikää 3v) ja lentokoneessa näin eräällä mummellilla kanssa :) Minä olen 30v