Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8kk vauva räkii kaiken suustansa

Vierailija
21.04.2010 |

Apua! Meillä ei vauvalla pysy mikään suussa. Ennen kuin ehtii edes niellä ruokansa, räkii kaiken ulos. Syystä, että se on kivaa. Tekee tuota räkimistä (tai pörinää, mitä se sitten onkin) kyllä koko ajan muutenkin, mutta vasta nyt alkanut ruoan kanssa tehdä samaa. Mitään ei siis pääse vatsaan asti. Hyviä vinkkejä? :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juu saattaa pillahtaa itkuun kun huomaa että äidillä on tuima ilme. Toistat vaan joka kerta kun tekee niin niin lopettaa kyllä. Kieltäminen vaan pitää jossain kohtaa aloittaa ja teillä se on tosta sitten.

Todennäköisesti täytyy jo kieltää tuon ikäistä muustakin, kun konttaamalla ehtii joka paikkaan..

Vierailija
2/10 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä alkaa kieltämään ton ikästä, eikä ottaa mitään tuimia ilmeitä. Lainaa A. Wahlgrenin Lapsikirja, ja lue kuinka ton ikästen kanssa toimitaan. Kakkosella on vanhemmuus hukassa, totaalisesti, terv. 6 lapsen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään, kun kielletään, jopa konttaavaa, älyttömintä ikinä, tai sitten provo.

Vierailija
4/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..päristämästä ruokaa suustaan.Samoin kiellän koskemasta dvd-soittimeen yms.

Eli siis meidän lapsi on saanut nyt traumoja?Tuskin, samanlain oon kasvattanu kaksi isompaa.Täysin tasapainosia noista on tullut :)

Jos lapsia ei saa pienestä pitäen kieltää, sit tulee näitä "vapaan kasvatuksen"-tuloksia ja ihmetellään miksei sitä uhmaikästä 2-3vuotiasta saada tottelemaan.

Vierailija
5/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä maailmassa pärjää jos ei joskus tuimasti katsota. Sitten isompana ihmetellään kun ei mikään enää auta. Ootko kuullut esim. miten yläasteikäiset nykyään käyttäytyy?????Liikaa sallimista ja hyväksymista. Tässä maassa on aikuisllakin laki ja järjestys jonka mukaan toimitaan!!!!!!!!

Mulla on VAIN kaksi lasta ja melkein aikuisia. Tuimat ilmeet ym. olleet käytössä alusta asti. Kättä pidempää ei tietenkään koskaan ole ollut eikä ole ollut tarviskaan. Mutta kyllä sitä pitää tehdä selväksi kuka on kuka!

Vierailija
6/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 6 lasta joista 3 aikuisia, eikä todellakaan ole tarvinut naamaa vääntää, ja kyllä he tietävät että olen heidän äitinsä. Vasta kun omilla lapsillasi on lapsia, ja näet kuinka he niitä kasvattavat, voit arvioida kuinka hyvin olet itse kasvattajana onnistunut.

Vierailija
7/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni miten se sulle ilmoittaa että se on täynnä. Näin kerran erään äidin puistossa puristavan lasta poskista, että sai lusikan työnnettyä suuhun, "koska purkki oli syötävä tyhjäksi". Aika suvaitsematonta lähivanhempaa täällä palstailee.

Vierailija
8/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen kyllä, että nälkä olisi, kun ei ole kuin maitoa juonut eilen, päristi siis kaiken ruoan ulos heti, eli ei syönyt yhtään mitään koko päivänä. Eli tuskin on kiinni siitä, etteikö nälkä olisi. Kielletty on, ja koitettu katsoa totisesti silloin, kun kielletään...

Vierailija
9/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun maha on täynnä.Päristelyn lomassa saadaan kyllä meneen ruokaa ja juo monesti vielä maitoa/vettä siihen päälle.

Toki en poskista ala puristelemaan tms.

Vierailija
10/10 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ainakin alottanu kieltämisen silloin kun lapsi on oppinu liikkumaan ja menemään näppärästi esim. takan tuhkaluukulle tai muihin yhtä mukaviin paikkoihin..