Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni mies joutuu nykyään tekemään kotona vielä toisen työpäivän

Vierailija
21.04.2010 |

kun laiska ja väsynyt äiti ei viitsi siivota tai tehdä ruokaa tai tiskata. se on vähän epäreilua.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tässä perheessä.

-Mies-

Vierailija
2/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan on tähän asti kaikki tuntemani äidit tehneet. Nyt on ukkojen vuoro. Isien teot kostetaan heidän pojilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu tällä äidillä, kun tulen töistä kotiin niin työpäivähän sielläkin minua odottaa kuten miestänikin, kukaan ei ole tiskannut, pessyt pyykkejä, tehnyt ruokaa valmiiksi tai siivonnut aamukiireessä jäänyttä sotkua.

Vierailija
4/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiskä ja Iskä menevät sohvalle lepäämään.

Vierailija
5/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä lapsetkaan. On se vaan kammottava tämä elämän tosiasia, että miesrukka ei voikaan heittäytyä vain sohvalle makaamaan palveltavaksi enää nykyään, vaan osa heistä jopa _oma-aloitteisesti_ osallistuu vaimon ohessa hoitamaan kotiaskareita.

Yhtä työntekoa siis koko elämä, karrrmeaa!

Vierailija
6/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tee kotitöitä 8 tuntia päivässä? Ja jos tekee niin mitä valittaa? Vähempikin riittäisi.

Mistähän muuten sais tollasen miehen?

Vierailija
7/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. vaimo

Vierailija
8/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on vähän eroa silläkin että lopettaako emäntä kaiken tekemisen ja istuu sohvalle raapiin pyllyään, tekeekö sen mies. Eikö normaalia olisi tehdä ne pari pikku juttua jotka emännältä on saattanut jäädä hommaksi YHDESSÄ?

Mikä ihme siinä on että mietitään mikä kuuluu kenenkin "hommiin"? Kun minun järki sanoo että kun kotona asuu, niin kotona asuvat tekee yhdessä.

Lapsetkin opettelee tekemään kotitöitä, mikä ihmeen esimerkki se on että nainen tekisi aamusta seuraavaan aamuun perheen passaamista?

Ei, kyllä kaikilla pitää olla omaakin aikaa.

Vierailija
9/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia kotona katsoisikin päivällä, se ei tarkoita sitä, että kotityöt jätetään miehen harteille, kun hän tulee kotiin.

Se on vissiin osalle naisista niin rankkaa seurata lasten leikkejä katseella/kuunnellen samalla tänne kirjoitellen, ettei kertakaikkiaan jaksa panostaa kodin ylläpitoon.

Vierailija
10/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olen minä, joka kotityöt tekee. Tosin mies tekee tuplaten pidemmän työpäivän eli ihan vapaasti saa kotona olla lasten kanssa tai sohvalla katsoa tv:tä. Itse kun teen vielä normaalia lyhyempää työpäivää, niin ei ne pari kotihommaa paljoa rasita.

Vierailija
11/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook-profiilin ylläpito on TOSIIII rankkaa.

Vierailija
12/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista se on suurperheessä.

Vierailija
13/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "leikkimisen katsominen" kun ei todellakaan vastaa kuvaa kotivanhemman työpäivästä ;D. Ja kyllä, työtä sekin on: jos vanhempi ei sitä hoitaisi, joku muu tekisi sen vain rahaa vastaan.

Vierailija
14/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kotona pph:na, mies tuli töistä 14.30, minä olin omien ja hoitolasten kanssa ulkona klo 16.15 asti ja mies ilmeisesti istui sohvalla läppäri sylissä tämän ajan, syötiin, ruuan olin tehnyt valmiiksi päiväuniaikaan, mies leikki lasten kanssa kun siivosin keittiön, mies makasi sohvalla kun lapset katsoivat piirrettynsä, mies kävi koiran kanssa lenkillä kun annoin lapsille iltapalaa, lasten nukahtamisesta asti mies onkin sitten pelannut pleikkaria..että tosi rankalta kuulostaa;D enimmät kotityöt olen tehnyt minä jo päiväunien aikaan ruuan ohessa, loput tein illalla.

Vierailija
15/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä illalla. Molemmat teemme sen mitä ehdimme.

Mä teen usein enemmän, kun teen normaalia työpäivää. Mies on jonkin verran työmatkoilla, jolloin kaikki jää mulle.

Vierailija
16/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä eihän se äitikään vapaalla ole lasten kanssa kotona. Minusta kotityöt siis pitäisi pistää puoliksi siitä minuutista eteenpäin kun mies astuu sisälle taloon.

Vierailija
17/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sillä meidän perheessä ei kotia hoida ainoastaan tämä perheen ainoa aikuinen, vaan täällä pannaan ihan alkuperäisväestöön kuuluva alaikäinen kööri käytännön töihin (siis niihin hommiin, mihin suomalainen ei muuta kuin pakottamalla tartu :D :D).

Vierailija
18/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei heru seksiä. Ei tällä naamalla.

Vierailija
19/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIole tosin töissä ,eläkeellä annan siivota, kun haluaa.

Vierailija
20/24 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kotirouva joutaa tekemään kotityöt jos ukko tuo leivänpöytään!!

vapaapäivät on erikseen kun molemmat ovat kotona.

tilanteessa jossa molemmat käyvät töissä niin fifty fifty kotihommatkin. ei muutako rouvalle jakari, meisseli, vasara, tunkki käteen niin sitten mies voi ottaa tiskiharjan ja luutun käteen!

mies rukat jotka joutuu pesemään ikkunoita kun akat ei viitsi! onhan se vähän noloa naisen kannalta kun ei itse saa ahteria ylös sitä vertaa.

kumma kun ei hametta päälle.