Mitä teit uutena vuotena 2000?
Kommentit (11)
iski pieneen.
Oli ikimuistoinen vuodenvaihde: ikinä en olisi uskonut että lasten tartuntatautien osastolla olisi niin vittumaisia hoitajia!
Sieltä kyllä näki hyvin raketit.
raketteja ja kait sen jälkeen rakasteltiin
Olin viimeisilläni raskaana ja luulin että vielä saan oleilla ja masua kasvattaa mutta esikoinen syntyikin 4 pvää vuoden vaihteen jälkeen.
Raketteja katsottiin ja vieraitakin oli.
mietin miten onnellinen olen kun mulla on vauva, ja toisaalta hitusen haikeena siitä, etten voi olla ystävien kanssa juhlimassa milleniumia.
Baarin myyjänainen huusi sekunteja 10:stä alaspäin kun vuosituhat vaihtui.
Olin noin puolivälissä raskaana ja meillä oli mahatautia.
Mies aloitti oksentamisen aattoiltana, mä vasta aamulla, mutta huono olo oli mullakin jo illalla. Esikoinen oli tuolloin vajaan vuoden ja sairasti mahataudin pari päivää aikaisemmin.
Muistan elävästi, että ajattelin uuden vuoden päivän aamuna pönttöä halaillessani, että tuskin olen ainoa, joka oksentaa tänä aamuna ;)
kaveriporukalla mökillä.
Meillä oli poikaystävän (silloin, nykyään aviomies) kanssa suhteen ensimmäinen ihan kamala riita. Kännissä oltiin ku käet. Ei edes tajuttu, että yks kavereista oli selvinpäin; hän odotti ensimmäistään. Aamulla naureskeltiin hänen "krapulalleen". Vähänpä me tiedettiin.. :D
katselimme Joensuun kaupungin ilotulitusta ja suutelimme.
Millenium vaihtui Oulaisissa, sellaisen poikaystävän kanssa matontuuletusparvekkeella raketteja katsellen. Ei tainnut olla edes mitään kuohuvaa nautittavana. Ja maailma jatkoi kulkuaan vuosituhannen vaihtumisesta huolimatta. =)