Jos miehesi kuolisi nyt yllättäen, mitä epäilyttävää poliisi asunnostanne löytyisi?
Kommentit (49)
Olohuoneessa järkyttävä määrä viikattua pyykkiä (silitin äsken 4 koneellista!). Keittiön keskimmäisessä vetolaatikossa muovilaatikkojen, kauhojen, lastojen, tuttipullojen sekä levinneen pillipaketin hirveä sekamelska. Huoneissa lattialla lastenleluja, sekä vaatteita, sama kylppärissä. Vanhempien sängyssä outo punainen muodostelma äidin paikalla- pidin silkkistä punaista yökkäriä, joka fuskaakin väriä lakanaan. Pölyä siellä täällä pinnoilla ja eteisen vaatekaapin pohja kenkäkaaoksen peitossa.
kasoittain odottamassa siirtoa kaappeihin. Keittiössä kasa minun erilaisia paperipinoja, jotka odottavat läpikäyntiä. Ovat lojuneet muutaman päivän. Makuuhuone mullin mallin esim. sänky petaamatta, vaatteita lojuu sängyllä ja tuolilla, lehtiä lattialla minun puolellani. Em. sotku näyttää tosi ikävältä pienessä makuuhuoneessa.
Meiltä löytyisi verta miehen tyynyliinalta ja saattaa vähän olla lakanassakin (puristelee naamaanstaan joskus olematonta finniä niin kauan, että tulee verta ja minä hermoan, ja ei sitten osaa varoa sitä ja sotkee tyynyliinansa)
lisäksi tämä normi arsenaali veitsiä, kirves, puukkoja, paperigiljotiini ynnä muita teräviä esineitä.
vihasen raskaana olevan akan joka on tullut töistä kotiin jotta voi siivota, pestä pyykkiä, ulkoiluttaa koirat ja kerätä astiat... siinä murhasyytettä kerrakseen ;)
Useampi murha-aseeksi kelpaava antiikkimiekka, tietokone täynnä murhia tihkuvaa tekstiä, ja eteisessä epäjärjestys, joka näyttää siltä kuin siellä olisi taisteltu kuolemaan saakka.
Vessassa verijäämiä joka paikassa (kuukuppia pestessä käy joskus niin, että vesi tulee liian kovalla paineella ja verta roiskii ympäriinsä, yäk...).
Miehen dvd naarmutettuna ruuvimeisselillä, ja tekstillä; NAUTINNOLLISIA ELOKUVAHETKIÄ!
Raskaushormoonihuuruissa raivostuin, enkä muuta keksinyt ;)
vielä mallia -pumppu
tosin meidän haulikko ei ole pumpattava ja on purettu (ollut viimeksi poliisilla säilössä)
Röykkiöittäin kuivausrummusta otettuja vaatteita kodinhoitohuoneen pöydällä ja lattialla, vieressä kasa likapyykkiä, kokoamattomia hyllyjä paketeissaan ym roinaa niin ettei paljasta lattiaa näy. Pölyä, hiekkaa roskia lattiat täynnä, en jaksa imuroida enempää kuin kerran viikossa.
Keittiön portaikossa kasseittain tyhjiä pulloja ja keräyspaperia. Makuuhuone sekaisin, tuoli keskellä lattiaa, peti petaamatta ja lakanat vaihdettu viimeksi jouluna. Lasten pedit myös levällään ja lastenhuoneen lattialla potta, jossa pissaa. Unileluja pitkin lattiaa. Leikkihuoneessa kaaos.
Ainakin yksi tyhjä dödöpurkki takkahuoneessa!
Ja pahin kaikista: piharoskiksessa yksinäinen tyhjä ketsuppipullo!
jonka olen kauan sitten hukannut jonnekin. Ei ole lasten saatavilla silti - ei kannata pelästyä ;)
Mitäs muuta...hmmmm...varmaan eriläisiä koiran piilottamia luita. Tosin onneksi ihan kaupan pussiluita :)
keittiön yläkaapissa paljon tyhjiä suklaamunien muovisia yllätyskoteloita, pyykkiä, tiskiä, nojatuolista irronnut käsinoja.
siis paljon tyhjiä ketsuppipurkkeja, paljon talouspaperirullia ilman paperia(odottamassa askartelijaa, poneja kymmeniä olohuoneessa, paljon uutta elektroniikkaa paketeissaan samoin sata muumimukia ja kymmeniä mariskoolia paketeissaan, olen senttihuutokauppa addikti, joten uutta tavaraa ilman omaa käyttötarkoitusta on paljon, en myy niitä vaan hamstraan tulevaa varten.....
joka on niin tupaten täynnä roinapinoja ettei sekaan mahdu (nakkaan sinne kaiken kirpparille menevän mutta tosi harvoin muistan pistää tavaroita pusseihin ja viedä sinne kirpparille).
Lasten leluja ja pölykoiria ympäri asuntoa (siivooja tulee huomenna, joten olen ottanut rennommin siivouksen suhteen).
Epäjärjestyksessä olevia kaappeja (en jaksa niitä järkkäillä pienten lasten tyhjentelyreissujen jäljiltä vaan tungen tavarat jotenkin vaan takaisin).
Hirveästi likapyykkiä saunasta (pyykkään vain viikonloppuisin, joten pyykkiä kertyy .. varsinkin nyt kun olen talvivaatteetkin heittänyt pyykkiin).
Ison pinon puhdasta pyykkiä odottamassa kaappiin laittamista.
Lasten ulkovaatteet eteisen lattialla (odottavat aamua ja pk:iin lähtemistä).
on myös pari pussillista tyhjiä wc- ja talouspaperirullia (askartelua varten).
Minulle se olisi iso sokki. Ja inhoitais,kun poliisit tulisivat tutkimaan henkilökohtaisia tavaroita.
kiireinen viikko, joten olisin taattu murhaaja.
Pyykkikori täynnä pyykkejä. Makuushuoneessa kori viikkaamatonta pyykkiä. Olohuoneen lattialla iso läjä lasten legoja.
Murha-aseena tietenkin minun käsipainot, jotka jäi ennen yöksi töihin lähtöä keskelle lattiaa.
Vessassa tyhjiä vessapaperirullia iso läjä. säästetään yhdelle lapsista kun halusi rakentaa robotin.
Kun lähdin niin keittiön pöydälle jäi lasten iltapala-astiat. Mies tuskin saa niitä koneeseen.
Voin kuvitella, että lapset riisuvat vaatteet illalla lattialle epämääräisiin läjiin.
Minun käsilaukusta löytyy imovanea ja sirdaludia ja norflexia, sekä tulehduskipulääkkeitä.
Murha-aseena voisi olla vaikka liiterissä kirves ja saha. Tai keittiössä veitset. Meilläkin on lastenhuoneessa kivikokoelma, mitä voisi käyttää aseena.
Kyllä minusta murhaajan saisi kodin sotkuisuuden perusteella.
ja kellarissa on kätkössä kasseittain viimekesästä asti kerääntyneitä palauttamattomia olut- ja limsatölkkejä ja viinipulloja.
löytyisi tyhjiä ketsuppipulloja!!! ainakin parikymmentä. Ovat hyviä verkkokalastuksessa.
Ja pahin kaikista: piharoskiksessa yksinäinen tyhjä ketsuppipullo!
Trippipurkkeja ja niiden pillejä pitkin kämppää, lelulaatikoissa, pöytien alla, sohvilla (esikoinen kuljettaa ja jättää sinne missä sattuu olemaan), kuivuneita pukluläikkiä lattiassa, lapsen kenkiä joka puolella asuntoa (kuljettaa niitäkin jatkuvasti jonnekin), likaisen kylppärin (lattiaa ei pesty kunnolla varmaan vuoteen), alakerran matot rullalla olohuoneen pöydän päällä (kuinkakohan epäilyttävää tämä olisi poliisien mielestä, mattoja ei ole edes tampattu), vierashuoneessa ei voi kävellä kun me todella säilytetään sielä tavaraa,.. Kolmet työkengät vaikka mies käyttää vain yksiä, viidakkoveitsiä (mies keräilee niitä), huppari josta käsin revitty vetoketju paskaksi riidan aiheuttamana.. ja sitä pyykkiä varmaan 100 kiloa!!
Onhan noita. Kyllä mut leimattais ihan mielisairaaksi, vaikka kyseessä on keskeneräinen siivousurakka joka on jatkunut nyt pari päivää saamattomuuttani...