G: Jos meillä avaisi kylppärin kaapin oven, saisi selville että...
Kommentit (31)
Ja meikkejä, tuoksuja ihan liikaa, monta hammastahnatuubia, kaikki käytössä, tykätään vaihdella, partateriä....
Kukaan ulkopuolinen ei huomaisi mitään erikoista.
Meikkejä, deudorantteja, voiteita, kulmakarvojen värjäysaineet, kuorinta-aineita, siteitä, pikkuhousunsuojia, shampoita ja muita hiustuotteita. Tässä taloudessa ei asu miehiä.
Siellä siellä lojuu ties mitä putelia ja ripsiväriä, jotka kaipaisivat jo autuaimmille maille.
kaapista puuttuu vieläkin hyllyt. Ainoalla alahyllyllä on vain mun sidepakkauksia. Paljastuu, että täällä ei meikata. Makkarissa mulla on mummolta peritty, söpö ja romanttinen meikkipöytä. Hammasharjat on tahnatuupeinen mukitelinessä, jos joku ihmettelee, missä ne ovat.
Ostelen kirppareilta ja alennusmyynneistä ihanan tuoksuisia palasaippuoita, joita sit keräilen kylppärinkaappiin. Niitä meillä kyllä meneekin aika hurjaa vauhtia. Oiskohan nyt 5 erilaista odottamassa että hunajainen nallesaippua loppuu...
Eipä siellä muuta erikoista ole, 3 hammasharjaa ja normaali hammastahna, sit miehen parranajo jutskat ja mun meikinpoistovälineet.
ylähyllyllä miehen partakone, partaveitsi ja terät, partavaahto, apobase (tai vastaava rasva), miehen deodorantit
keskihyllyllä minun meikkini, pumpulipussi, meikinpoistoliinoja, korvatopseja, hiusvahaa, hiuslakkaa, hajuvettä, deodorantteja, meikinpoistoaine, silmänalusvoide, muita rasvoja, vauvaöljy, kynsilakkaa
alahyllyllä tyhjiä meikkipusseja, sejä meikkipussi missä on kaikki ylimääräiset meikit. Lisäksi hyllyltä löytyy siteet, tamppoonit ja pikkuhousunsuojat.
kaapin pohjalla 2 laatikkoa.-toisessa talouspaperirullia ja toisessa wc-paperirullia (avaamattomia tietenkin)
Lisäksi toisessa kylppärin kaapissa on hiustensuoristinrauta, hiusten käherrysrauta, sekä hiustenkuivain ja 3 avaamatonta suihkusaippuapulloa. Lisäksi kaapinpohjalla on avaamaton wc-paperipaketti..
Kaikkea sitä kaappeihin tuleekin kerättyä...
Persvaahtopakkauksia/tuubeja joka hyllyllä :-(
ja nainen, joka on täyttänyt 4 hyllyä omilla hiustuotteilla ja naamarasvoilla yms purnukoilla (meikit erikseen meikkipussissa) ja järjestänyt ne värin mukaan.
Vieraiden ilmeestä näkee heti, kuka on raottanut kaapin ovea:)
Mun kaapin vois oikeesti esitellä jossain sisustuslehdessä, on kyllä makea vaikka itse sanonkin.
Meillä on 3 keskeltä puristettua melkein tyhjää hammastahnatuubia. Oli tarkoitus viedä roskiin, mutta jotenkin jäi ja tungin peilikaappiin.
Canestenvoidetta vajaa putki.
Betadinevoidetta vajaa putki
Tyhjiä kasvorasvapurnukoita (pitäis varmaan siivota joskus)
Partakoneenteriä. Käytettyjä ja paketissa.
geishakuulat pölyttyneenä levällään. Tämä olisi varmaan se viimeinen isku minun tuomiolle.