Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos meillä avaisi kylppärin kaapin oven, saisi selville että...

Vierailija
21.04.2010 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 keskeltä puristettua melkein tyhjää hammastahnatuubia. Oli tarkoitus viedä roskiin, mutta jotenkin jäi ja tungin peilikaappiin.

Canestenvoidetta vajaa putki.

Betadinevoidetta vajaa putki

Tyhjiä kasvorasvapurnukoita (pitäis varmaan siivota joskus)

Partakoneenteriä. Käytettyjä ja paketissa.

geishakuulat pölyttyneenä levällään. Tämä olisi varmaan se viimeinen isku minun tuomiolle.

Vierailija
22/31 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meikkejä, tuoksuja ihan liikaa, monta hammastahnatuubia, kaikki käytössä, tykätään vaihdella, partateriä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ulkopuolinen ei huomaisi mitään erikoista.

Vierailija
24/31 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkejä, deudorantteja, voiteita, kulmakarvojen värjäysaineet, kuorinta-aineita, siteitä, pikkuhousunsuojia, shampoita ja muita hiustuotteita. Tässä taloudessa ei asu miehiä.

Vierailija
25/31 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä siellä lojuu ties mitä putelia ja ripsiväriä, jotka kaipaisivat jo autuaimmille maille.

Vierailija
26/31 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapista puuttuu vieläkin hyllyt. Ainoalla alahyllyllä on vain mun sidepakkauksia. Paljastuu, että täällä ei meikata. Makkarissa mulla on mummolta peritty, söpö ja romanttinen meikkipöytä. Hammasharjat on tahnatuupeinen mukitelinessä, jos joku ihmettelee, missä ne ovat.

Vierailija
27/31 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelen kirppareilta ja alennusmyynneistä ihanan tuoksuisia palasaippuoita, joita sit keräilen kylppärinkaappiin. Niitä meillä kyllä meneekin aika hurjaa vauhtia. Oiskohan nyt 5 erilaista odottamassa että hunajainen nallesaippua loppuu...

Eipä siellä muuta erikoista ole, 3 hammasharjaa ja normaali hammastahna, sit miehen parranajo jutskat ja mun meikinpoistovälineet.

Vierailija
28/31 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylähyllyllä miehen partakone, partaveitsi ja terät, partavaahto, apobase (tai vastaava rasva), miehen deodorantit

keskihyllyllä minun meikkini, pumpulipussi, meikinpoistoliinoja, korvatopseja, hiusvahaa, hiuslakkaa, hajuvettä, deodorantteja, meikinpoistoaine, silmänalusvoide, muita rasvoja, vauvaöljy, kynsilakkaa

alahyllyllä tyhjiä meikkipusseja, sejä meikkipussi missä on kaikki ylimääräiset meikit. Lisäksi hyllyltä löytyy siteet, tamppoonit ja pikkuhousunsuojat.

kaapin pohjalla 2 laatikkoa.-toisessa talouspaperirullia ja toisessa wc-paperirullia (avaamattomia tietenkin)

Lisäksi toisessa kylppärin kaapissa on hiustensuoristinrauta, hiusten käherrysrauta, sekä hiustenkuivain ja 3 avaamatonta suihkusaippuapulloa. Lisäksi kaapinpohjalla on avaamaton wc-paperipaketti..

Kaikkea sitä kaappeihin tuleekin kerättyä...

Vierailija
29/31 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persvaahtopakkauksia/tuubeja joka hyllyllä :-(

Vierailija
30/31 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy tietämätön loimaalta:)

Vierailija
31/31 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen, joka on täyttänyt 4 hyllyä omilla hiustuotteilla ja naamarasvoilla yms purnukoilla (meikit erikseen meikkipussissa) ja järjestänyt ne värin mukaan.

Vieraiden ilmeestä näkee heti, kuka on raottanut kaapin ovea:)

Mun kaapin vois oikeesti esitellä jossain sisustuslehdessä, on kyllä makea vaikka itse sanonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan