Kehu tai hauku dr Hauschka -tuote
Kommentit (32)
Se naamio oli outo, kun sekoitettiin jauheesta ja vedestä ja se kuivui heti naamaan. Mulla oli useempia tuotteita, mut koin ne epäkäytännöllisiksi koostumuksen vuoksi. Tais olla tota samaa öljyä rasvaselle iholle, siitä pidin.
ainoastaan kyseisiä tuotteita ja hyvin toimii.Minulla on ongelmaiho, kiiltää ja finnejä ja pinnalta hilseilee + lisääntynyt talintuotanto.Näillä tuotteilla pysyy kunnossa ja olen kokeillut tosi monia.Ihon puhdistuminen voi kestää pitkään.Yhdellä ystävälläni meni vuosi.Minullakin pitkään.Kestän kyllä finnit silloin tällöin helpommin kun punoittavan, kiiltävän ihon.Ja öljy lopetti mun rasvaisen ihon kiillon.Itse siis vannon tuotteiden nimeen.Minulla ne toimii!
Ainakin kymmenessä nettikaupassa, Sokoksessa jossain apteekeissa ja vissiin luontaistuotekaupoissakin.
Tässä pari esimerkkiä:
http://ssl.terveysasema.com/index.php?manufacturers_id=22
https://www.hyvinvoinnin.fi/ryhma/196/Dr-Hauschka
Silmäluomivoide turvotti ihon ja teki ryppyjä. Onneksi tajusin lopettaa ajoissa sen käytön. Nykyään toimii jalkarasvana, tuoksukin on sopiva piparminttu.
Alkup. Ruusuvoiteesta olen ihan tykännyt, ei tee finnejä tai mustapäitä, joten sinänsä sopii varmasti hyvin, jos on taipumusta. Mutta ei mielestäni mitenkään erityisesti kosteuta tai hoida ihoa.
Edellisen kirjoittajan viestissä on juurikin se asia, jota ihmiset eivät tunnu ymmärtävän. Hauschkan tuotteet vaikuttavat ja niitä ei pitäisi itse alkaa keskustelujen pohjalta itselleen soveltamaan. Itse käyttäisin kasvoöljyä, (jos en kysyisi neuvoa) mutta kosmetologi kehoitti minua käyttämään ruusuvoidetta ja lisäksi kosteuttavaa naamiota voiteen päällä kuivemmille kohdille sekä herkän ihon naamiota ihan maalilla. Ja oli niin oikeassa. Ampullien ja ihokuurien valinnassa on myös oltava tarkkana ja kysyttävä neuvoa. Lisäksi ihmiset saattavat käyttää esim ruusuvoidetta liikaa ja pitävät sitä siksi huonona tai liian rasvaisena. Oikea käyttö on: pieni nokare sormenpäihin, lämmittelu sormien vlissä ja kevyt painelu kasvoihin - voidetta ei hierota kasvoihin. Itse saan kosmetologilta tarkat ohjeet ja hän kertoo eri tuotteiden vaikutuksista ja sitten tilaan ison kasan Saksasta.
...sekä herkän ihon naamiota ihan maalilla.
Omena ajattelee ihan itse... Eli pitää olla sekä herkän ihon naamiota ihan naamiona.
ei toiminut hauska ja lisämiinus pahan hajuisista tuotteista
Kasvoja kirveli, iho kiilsi ja näytti rasvaiselta koska ne imeytyi huonosti
ostin kosmetologin suositteleman aloituspaketin mantelikuorintoineen ja ihoöljyineen, käytin hampaat irvessä loppuun ja sen jlk kiertänyt kaukaa koko hauskuuden... hankala monimutkainen järjestelmä tuotti iholle samaan aikaan finnejä ja atooppista ihottumaa, ja monien tuotteiden haju oli karmea
Tällä hetkellä on kevyt ruusuvoide, Quitte kasvovoide, mantelikuorintapesu aamuksi, sekä poskipuna ja huulipuna. Puhdistusmaito on myös tosi hyvä.
todella monia Hauschkan ihonhoitotuotteita reilun puolen vuoden ajan. Oli parit kasvovedet ja useammanlaiset rasvat sekä ihonpuhdistusaineet. Iho vaan ei parantunut vaan päinvastoin paheni.
Lopulta tajusin lopettaa, mutta tuolloin oli jo liian myöhäistä: tuotesarja oli laukaissut mulla aikuisiän aknen, jota sain parannella useamman vuoden. Nyt on taas hyvä iho, vaikken käytä oikeastaan mitään ihonhoitotuotteita. Olen vaan siirtynyt vähähiilihydraattiseen ja runsasrasvaiseen ruokavalioon.
Monet on kyllä Hauschkaa kehuneet, joten tuskin se aivan kuraa on. Itselle se ei vaan valitettavasti sopinut ja oikeasti tympäisee kunnolla, että käytin sitä niinkin kauan. Luotin vaan sokeasti toisten kommentteihin siitä, miten iho alkaa "puhdistautua" aluksi, enkä tajunnut, ettei se puhdistautuminenkaan sentään puolta vuotta kestä.
Aikoinaan kokeilin normaalia ruusuvoidetta kun luin, että Madonnat ja Gwyneth Paltrowit sun muut sitä käytti, mutta totesin liian rasvaiseksi itselle.
No nyt on sitten heiltä tullut tämä kevyt ruusuvoide jota olen käyttänyt viimekesästä ja en parempaa rasvaa ole kokeillut. Ainoastaan kylmimmillä pakkasilmoilla jouduin käyttämään vähän paksumpaa rasvaa.
minä kerran ostin messuilta. Kyllästyin pesemään naamaa aamuin illoin. Oli tosi rasittavaa. (Normaalisti aamuisin vain pyyhin kasvovedellä). Ei tuotteissa mitään vikaa ollut, mutta kyllästyin vain siihen proseduuriin.
Juu, sanovat, että koko sarjaa pitäisi käyttää kun täydentävät toisiaan jne. Mutta hyvin toimivat muutenkin, miksi eivät toimisi kun hyviä luomutuotteita ovat?
pesen kasvoni illalla ja suihkutan kasvovettä. ei yöksi mitään rasvaa, kasvojen oma talituotanto hoitaa.
aamulla vain laitan kasvovoidetta.
en jaksa pelailla monien purkkien kanssa, tämä syteemi toimii minulla.
Niin hullulta kuin se kuulostaakin niin mulla alkoi aikuisiän akne 22-vuotiaana kun kuopuksen sain ja se kesti tasan 3-vuotta...en ottanut siihen lääkitystä koska en halunnut taas sotkea hormonitoimintaani hetkellisen avun takia.Nyt ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen mulla 6kk pysynyt iho hyvänä ilman paiseita ja suurimpia finnejä,on aika mahtava fiilis kun ei enää menkkojenkaan aikaan tule paiseita!Käytin apteekin Aco sarjaa kuuriluontoisesti pahimpiin vaiheisiin ja nyt voin käyttää jopa kosteuttavia ja itseruskettaviakin tuotteita!
Aloin käyttää sitä 25-vuotiaana, eli 5 vuotta nyt takana. Sopii rasvaiselle iholle, mustapäät hälvenee eikä iho kiillä heti aamupäivästä. Käytössä vain Special-kasvovesi, puhdistuskaurapuuro ja öljy. Pari kertaa kuussa kasvonaamio.
voimakas tuoksu on jotenkin epäilyttävä.