Kehu tai hauku dr Hauschka -tuote
Kommentit (32)
Kuiva iho, enkä ihan teinikään enää ole, viimeksi kosmetologi totesi kasvojen ihon olevan pehmeä ja siloinen :) itse linkitin tämän havainnon heti tuohon ruusuvoiteeseen.
Kuiva iho, enkä ihan teinikään enää ole, viimeksi kosmetologi totesi kasvojen ihon olevan pehmeä ja siloinen :) itse linkitin tämän havainnon heti tuohon ruusuvoiteeseen.
ruusuvoiteesta.
Totesin niin ihanaksi, että hain heti seuraavana päivänä toisen tuubin.
Olen kaikki kalliit merkit aikanaan kokeillut ja tämän totesin ihan ylivedoksi.
(Kevyt ruusuvoide)
puhdistusemulsiota ja kasvovettä sekä ruusuvoidetta. Minulla on herkkä iho, joka reagoi ihottumalla vääriin tuotteisiin. Nämä on kuitenkin sopineet minulle, MUTTA lisäksi harkitsen Frantsilan tuotteiden kokeilemista.
käyttänyt pian 2kk puhdistusvoidetta, kasvovesi-Specialia ja ihoöljyä. Rasvaisuus on talttunut selvästi, eikä mustapäitäkään ole enää tullut, mutta finnejä kyllä pukkaa säännöllisesti. Onkohan kyseessä joku puhdistuminen? Samaa mieltä aikaisemman kirjoittajan kanssa siitä, että mieluummin kestän finnit kuin jatkuvan rasvaisuuden.
Ihoni meni ihan hirveään kuntoon (pukkasi kipeitä, syviä finnejä, joita ei normaalisti tule). En katsonut aiheelliseksi jatkaa, kun kokeilupakkaus tyhjeni.
Reilu viikon kokemuksest todella ihan tuote. Aivan innoissani olen käyttänyt ja nähnyt ja tuntenut joka päivä ihoni paranevan. Tuntuu helpottavalta, kun olen kärsinyt niin monta vuotta huonosta ihosta. Toivottavasti parantuminen jatkuu jatkossakin.
muut käyttäjät ovat rasvaisen ihon hoitoöljystä? Mulla tosiaan rasvoittuminen on mennyt ihan minimiin (en uskonut, että mikään vois auttaa). Jotenkin tuntuu oudolta laittaa öljyä kasvoille, kuvittelis, että se nyt viimeistään tukkii huokoset.
minulla on puhdistusvoide, kasvovesi, kevyt ruusuvoide ja silmäluomivoide ja meikit vain ja ainoastaan Dr Hauschkaa. Ja kaikki muu (meikinpoistoaineet, sampoot, muut voiteet, naamiot) sitten jotain muuta kosmetiikkaa enkä tajua, mikä tässä olisi ongelma. Iho voi hyvin ja se on tärkeintä.
minä kerran ostin messuilta. Kyllästyin pesemään naamaa aamuin illoin. Oli tosi rasittavaa. (Normaalisti aamuisin vain pyyhin kasvovedellä). Ei tuotteissa mitään vikaa ollut, mutta kyllästyin vain siihen proseduuriin.
kohta 5kk hauskuutta takana enkä enää vaihda =) minulla pintakuiva couperoottisuuteen taipuvainen, herkkä sekaiho, jossa mustapäät olivat tosi tiukassa. finnejä tuli ennen, mutta ne sain pois jättämällä rasvattomat maitotuotteet(nykyään käytössä luomutilalta haettu maito) ja ihon sain kuntoon Dr Hauschkalla. enää ei ihoa kirista tai punoita, ei tule finnejä ja viimeksi ei ollut pahemmin mustapäitäkään kun kosmetologilla kävin. tällä menolla rahaa säästyy kun ei enää tarvitse niin usein puhdistuksessa ravata eli suosittelen.
p.s. kannattaa aloittaa tuotteiden käyttö sillä, että käy alan ammattilaisella analyysissä tai kasvohoidossa ja sen perusteella sitten tilaa oikeat tuotteet esim saksasta. ei tule väärän tyyppisiä tuotteita, jota sitten pistävät ihon alkuperäistä huonompaan kuntoon.
kohta 5kk hauskuutta takana enkä enää vaihda =) minulla pintakuiva couperoottisuuteen taipuvainen, herkkä sekaiho, jossa mustapäät olivat tosi tiukassa. finnejä tuli ennen, mutta ne sain pois jättämällä rasvattomat maitotuotteet(nykyään käytössä luomutilalta haettu maito) ja ihon sain kuntoon Dr Hauschkalla. enää ei ihoa kirista tai punoita, ei tule finnejä ja viimeksi ei ollut pahemmin mustapäitäkään kun kosmetologilla kävin. tällä menolla rahaa säästyy kun ei enää tarvitse niin usein puhdistuksessa ravata eli suosittelen.
p.s. kannattaa aloittaa tuotteiden käyttö sillä, että käy alan ammattilaisella analyysissä tai kasvohoidossa ja sen perusteella sitten tilaa oikeat tuotteet esim saksasta. ei tule väärän tyyppisiä tuotteita, jota sitten pistävät ihon alkuperäistä huonompaan kuntoon.
Kun itselläni mustapäät niin tiukassa kiinni ja aina tulee uusia, kun edelliset puhdistan. Voisko Tohtori Hauska oikeasti auttaa ehkäisemään niitä?