Voihan rähmä! Mä peräytin auton naapurin auton keulaan
ja nyt se ei ole kotona, jätänkö lapun vai olenko kun ei mitään? Mun autoon ei tullut naarmuakaan, mutta siitä naapurin autosta meni vilkun lasi rikki :-(
Kommentit (11)
Ei tulisi mieleenkään päsäytellä toisten autoihin ja sitten salata. Ajattele millaiset naapurisuhteet saat aikaan jos jonain päivänä naapurille paljastuu että olet tuon tehnyt ja karannut.
poliisiasia tulee ja ne kysyy ensimmäisenä et mikset ilmottanut
On kai tuo nyt paljon mukavampi tapa hoitaa asia, kuin kenties poliisiasiana.
Kai sulla omatuntokin on?
pikaliimaa ja jeesus-teppiä ja vedät sen naapurin koslan kasaan niillä. sit olet lunkisti vaan etkä tiedä asiasta mitään...
koska mun autossa on peärytysvaihde
tosiaan lukee peräytys.
Peruuttaminen jne on siis historiaa.
Myöskään enää ei ole luontaisetuja, vaan ne ovat luontoisetuja.
Näitä esimerkkejä on paljon.
kunnes eräs naapuri ilmoitti mulle, että oli peruuttanut meidän auton kylkeen. Mä en edes ollut huomannut lommoa ja jos naapuri olisi asian mulle ilmoittanut asiallisesti, niin olisin antanut koko asian olla. Mutta sen verran alkoi vituttaa tollanen, että kävelin naapurin ovelle ja kysäisin, että "millos aioit ilmoittaa, että törmäsit meidän autoon, kun on tässä jo viikko ehtinyt vierähtää". Naapurin ilme oli näkemisen arvoinen ja alkoi naama punaisena sönkätä ties mitä ihme selityksiä... Korvas myös lommon laiton sitten. En nyt jäänyt kantamaan kaunaa, mutta kyllä tyypin pisteet laski ja tietty kerroin tapahtumasta kaikille, joten eipä tyyppiä paljoa ole yhteisissa pihatalkoissa näkynyt...
Eli voithan olla kertomatta, mutta joku on saattanut nähdä...
risteytys sanoista päräyttää ja peruuttaa
Tottakai jätät lapun, joku on takuulla nähnyt.