Markkinointiassistentin palkka
Uskaltautuuko kukaan markkinointiassarin tehtävässä toimiva kertoa mitä palkkaa saa?
Kommentit (26)
+ puhelin- ja laajakaistaetu + vuosibonus n. 200 e/kk
Minä saan ilman koulutusta samaisella nimikkeellä 2000 euroa / kk + puhelin-ja nettietu
Uskaltautuuko kukaan markkinointiassarin tehtävässä toimiva kertoa mitä palkkaa saa?
2890 lääketeollisuus, ei puhelinta ei laajakaistaa eikä muitakaan etuisuuksia.
mutta tuolla 2300-2800€ välillä se yleensä liikkunee.
t. markkinointjohtaja (ja kyllä, välillä pitää pitää pieni tauko ja silloin voi vaikka käydä av:lla!)
Tässä siirtymässä uusiin tehtäviin, palkkaneuvottelut edessä...
Pk-seudulla kansainvälisessä yrityksessä.
Tuollaisista lukemista taidan joutua toistaiseksi vain haaveilemaan ;-)
Riippuu varmaan tosi paljon tehtävistä ja alasta. Tuolla nimikkeellä kun voi olla vaikka puhelinmyyjä.
Lisäksi puhelin- ja laajakaistaetu ja bonarit.
markkinointiassistentiksi. Nostan siis tätä ketjua. Työssä käytän kahta vierasta kieltä ja muutenkin toimenkuva monipuolinen. Korkeakoulututkinto, ei alan työkokemusta. Mitä pyydän palkaksi?
Kiitos vastauksista!
Itse Pirkanmaalla, melko monta vuotta työkokemusta. Kansainvälisessä firmassa vientiosastolla. Palkka 2400kk ja kuulemma vielä ihan yläkantissa. Esittelevät säännöllisesti niitä IPE-taulukoitansa. Olen pahasti jymäytetty ilmeisesti.
Itse Pirkanmaalla, melko monta vuotta työkokemusta. Kansainvälisessä firmassa vientiosastolla. Palkka 2400kk ja kuulemma vielä ihan yläkantissa. Esittelevät säännöllisesti niitä IPE-taulukoitansa. Olen pahasti jymäytetty ilmeisesti.
ja jos ei pyydä mitään vaan kulkee huuli pyöreänä, ei koskaan tosiaan saa yhtään mitään. Pieni vinkki: kun allekirjoitat työsopimusta, neuvottele henkilökohtaiset korotukset. Niillä saat enemmän lisää kuin ikinä liittokohtaisilla korotuksilla tai yleiskorotuksilla.
Jos palkat ovat tuollaiset niin kumma että se ei missään näy...
Fakta on että 1900-2400 on paljon lähempänä totuutta, ja tästä loppupää todella yläkantissa!
ja jos ei pyydä mitään vaan kulkee huuli pyöreänä, ei koskaan tosiaan saa yhtään mitään. Pieni vinkki: kun allekirjoitat työsopimusta, neuvottele henkilökohtaiset korotukset. Niillä saat enemmän lisää kuin ikinä liittokohtaisilla korotuksilla tai yleiskorotuksilla.
käyvät esittelemässä taulukoitaan ja vaativuusluokituksiaan ja ne kertovat tämän karun totuuden. Ovatko silkkaa hapatusta? Ja toisaalta; moni on tulossa suureen firmaan töihin innosta puhkuen vielä pienemmälläkin palkalla. Mitä erikoista omaatte josta kannattaisi maksaa? Jos miettii tavallista toimihenkilöä, toimistojyrsijää?
2500 euron molemmin puolin. Kokemuksesta riippuen.