Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsimessuille ilmaisia lippuja

Vierailija
19.04.2010 |

Tietääkö kukaan mistä saisi Lapsi messuille ilmaisia lippuja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En periaatteessa halua maksaa siitä, että pääsen ostamaan joitain tuotteita.

Nyt kun siellä on nuo lemmikkimessut samalla, olen kahden vaiheilla, kannattaisiko mennä. Minkälaiset lemmikkimessut on? Näkeekö siellä edes eläimiä kamalan ihmismuurin takaa?

Mikä on siedettävin aika (lauantaina tai sunnuntaina) mennä messuille, eli milloin vähiten ruuhkaa? Aikaisin sunnuntai-aamuna? Myöhään iltapäivällä? Alkavatko näytteilleasettajat kerätä osastoja pois jo kolmen aikaan su-iltapäivänä, niin kuin monilla messuilla?

Vierailija
2/6 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti oli kaikkia kisoja, reimakin niitä jakoi. itse voitin arvonnasta. en tiedä saako enää mistään. Saiskohan anselmiinalta vielä jos ostaa tarpeeksi. voi ola.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan taloutta kaada maksaa sisälle itse.

Meetkö hakemaan "kaikkea ilmaista"?

Vierailija
4/6 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

messuilla olevat firmat jakaa vapaalippuja. Joillakin messuilla firmat saa enemmän niitä jaettavaksi, joillakin messuilla firmojen pitää maksaa niistä.

Vierailija
5/6 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan mistä saisi Lapsi messuille ilmaisia lippuja?

Vierailija
6/6 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käyn eri messuilla ja olen myös osastoja ollut rakentamassa. Normaalia saada ilmaiseksi tutuilta tai yrityksistä noita ilmaislippuja. Karrankin itsellä oli pari sataa ilmaislippua, kaikkia en saanut edes jaettua.

Vai onko lapsimessuilel osallistujat niin pieniä firmoja, että niillä ei ole varaa antaa ilmaislippuja? Jaetaanhan siellä muutenkin ilmaisnäytteitä, mammat saa jotain gefilusjuomaa ja omoa, ja sitten kehuvat niitä kilvan blogeissaan...