G:Koska harrastit viimeksi seksiä?
Kommentit (66)
niin miten ne lapset siihen liittyy? Onko tarve leuhkia, että lällällää, meillä onkin seksielämä vaikka onkin lapsia? Kun suurin osa täällä varmaan on äitejä (tai isiä).
-8
niin miten ne lapset siihen liittyy? Onko tarve leuhkia, että lällällää, meillä onkin seksielämä vaikka onkin lapsia? Kun suurin osa täällä varmaan on äitejä (tai isiä).
-8
Ihan tarkkaan vaan vastauksia ja kun muutkin olivat laittaneet onko lapsia vai ei, niin itsekin laitoin. Nyt vasta katsoin että siinä kysyttiinkin että sinkku vai suhteessa :)
eilen aamulla. aviossa kera 4 lapsen.
Ei tee mieli. Olen täysimetyksellä.
Miestä ahdistaa vaikka aluksi olikin imetyksen kannalla. Nyt haluaisi kovasti että siirrytään tuttipulloimetykseen. Itseasiassa jo 4kk päästä alkoi ehdottelemaan sitä, vaikka aluksi painotti että meidän perheessä imetetään lapsi rintamaidolla.
Miehet luopuvat aatteistaan seksin takia. Ei liene kovinkaan kova moraali. Ajatella että meillä on miehiä johtavissa hommissa...
Parisuhteessa, 12 vuotta saman miehen kanssa.
Mä olen aina ollut siinä käsityksessä, että imetys edellyttää rintaa. Tottakai äidinmaitoa voi antaa myös pullosta, mutta se ei ole enää imetystä. Eikä sitä kukaan kovin pitkään jaksa.
. Nyt haluaisi kovasti että siirrytään tuttipulloimetykseen.
Ja naimisissa oon. Vaikkei uskois!!!
Vähän on -piip- otsassa.
Ei tee mieli. Olen täysimetyksellä.
Miestä ahdistaa vaikka aluksi olikin imetyksen kannalla. Nyt haluaisi kovasti että siirrytään tuttipulloimetykseen. Itseasiassa jo 4kk päästä alkoi ehdottelemaan sitä, vaikka aluksi painotti että meidän perheessä imetetään lapsi rintamaidolla.Miehet luopuvat aatteistaan seksin takia. Ei liene kovinkaan kova moraali. Ajatella että meillä on miehiä johtavissa hommissa...
Raskauspahoivointi ja jatkuva väsymys esikoisen hoidosta vienyt halut. Naimisissa olen.
vaan se että 2v siirtyisi TUTTIPULLOON!!
Ei muki mitään olisi?? :DD
sinkku, epäilen kyllä että minulle on kasvanut immenkalvo uudestaan.
Lauantai-iltana, saunan jälkeen ja pimeässä. Aviossa.