Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remmiä 12 vuotiaalle, tepsiikö enää?

Vierailija
30.06.2010 |

Ei meinaa nyt jaksaa ton ukon tyttären jatkuvaa kitinää ja uhittelua! Neiti on 12 vee ja tahtoo taas "sitä ja tätä ja tota" ja isänsä ostaa ja palkitsee huonoa käyttäytymistä! Minulle virnuilee "sä et kuule oo mun mutsi, ni pääs kiinni" kun vähän yritän jotain rajaa pitää (pukeutumisen ja nukkumisen suhteen.) Neiti kun viipottaa liian pienissä vaatteissa ikäisekseen kaupungilla ja valvoo nyt kesällä jopa 04:00 am mesessä ja naamakirjassa. Tekisi mieli antaa oikein kunnon vanhan ajan selkäsauna tytölle, kun mies lähtee päivystämään - remmi paljaalle pakaralle saattaisi auttaa, muistamaan miten äitipuolelle voi puhua. Mutta lienee tähän hän jo liian vanha?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppiipahan käytöstapoja!

Vierailija
2/43 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan varmasti pitäisin huolen että joudut rikosoikeudelliseen vastuuseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiaresti, viikkorahojen menetys jne. kivan kieltäminen.

Myö saatiin remmistä suunnilleen tuon ikäseks saakka, sattuhan se, mutta ei siitä kyllä mittään oppinut. Ärsytti vain.

Sen sijaan arestin tai viikkorahojen menetyksen pelko kyllä sai miettimään toiseenkin kertaan.

Vierailija
4/43 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

remmittäminen ei mitää auta, eikä sulla oo oikeutta rankaista miehes lasta tavoilla joita miehes ei hyväksy eli salaa selkäsaunan antaminen ei tosiaan oo järkevää! Tietokone pois määräajaksi, viikkorahat pois.. tehoaa varmasti paremmin.

Vierailija
5/43 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka sorrut suklaaseen, sanot jollekin rumasti tai teet muun synnin??? Sinä olet sentään aikuinen.

Remmi saa aikaan pelkkää pahaa. Siinä kajotaan ihmisen ruumiilliseen koskemattomuuteen ja viedään luottamus.

Haluatko itse elää jatkuvan väkivallan uhan alla? Muuta vaikka Irakiin.

Vierailija
6/43 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekisit noin niin jumankauta saisit ite sen jälkeen selkään ja kunnolla. se ei auta lasta.ennemmin just sen koneen pois ottaminen.

nim.kokemusta on tosta remmistä ku olin lapsi

Vierailija
7/43 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekisit noin niin jumankauta saisit ite sen jälkeen selkään ja kunnolla. se ei auta lasta.ennemmin just sen koneen pois ottaminen.

kuinka harmittaa niin älä silti kosta sitä viattomille isoille alkukirjaimille. Lause katsos kuuluu aloittaa sellaisella...

Vierailija
8/43 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kirjotan niinkuin haluan ;) se on sun ongelmas jos häiritsee ;P

Vierailija
9/43 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/43 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanoit että kannattaakohan sitten kasvattaa lapsensa paremmin.

se olin siis minä joka sain remmistä ku olin lapsi. EIKÄ MUN LAPSI

terv.edelleen se jolla kokemusta siitä

Vierailija
11/43 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olispa hauskaa haastaa äitipuoli ja liiton rikkoja oikeuteen tuosta, lapsen pahoinpitelystä :D lisäksi voisi vihjata, että onko äitipuoli jotenkin pedo ja pervo, kun haluaa antaa "murrosikäisen paljaalle pyllylle remmiä", koska se ei kuulosta lainkaan normaalilta..

huh huh!

Vierailija
12/43 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka harmittaa niin älä silti kosta sitä viattomille isoille alkukirjaimille.

Vierailija
13/43 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua ei häiritse se, että samalla toitotat koko maailmalle tyhmyyttäsi niin mikäs siinä.

No, alaluokan ihmisillä näköjään on omat kieroutuneet huvinsa!

Yhtä hienoa olisi elvistellä siitä ettei pese käsiään paskalla käynnin jälkeen, ajaa autolla ilman turvavyötä, polttaa tupakkaa tms roskaväen tapoja:)

Vierailija
14/43 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanoit että kannattaakohan sitten kasvattaa lapsensa paremmin.

se olin siis minä joka sain remmistä ku olin lapsi. EIKÄ MUN LAPSI

terv.edelleen se jolla kokemusta siitä

Jos lapsi olis oikeasti noin huonotapainen, kuin ap kuvailee, niin kyllä melkein ansaitsis saada remmistä. Kannattaa siis opettaa tapoja lapselleen.

Vierailija
15/43 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ja kunnolla niin että tuntuu. Lapsi ei siitä piloille mene vaan siitä, että ruumiillinen kuritus jätetään tekemättä

Vierailija
16/43 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä murrosikäisten käytöstä käsittelevistä avauksista - oli lapsi sitten oma tai puolison - mulle tulee aina mieleen se, että onko ihmiset ihan oikeasti totaalisesti unhtaneet oman murrosikänsä? AP:n tytärpuoli on varmaan sietämätön ja aivan varmasti on tytön vanhemmiltaan saamassa kasvatuksessa vikaa. Mutta silti, jokainen meistä on ollut tuossa iässä aikuisten näkökulmasta kauhea ja aikuiset murroikäisen näkökulmasta varsinaisia riivaajia! :D

Vierailija
17/43 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laki kieltää rankaisemisen vuodesta 1984 alk

Ei kiinnosta.

Vierailija
18/43 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 16 Vutias minulla on äitipuoli ollut9vuotta minulla on äiti puolen kanssa hyvätvälit yhtesti olen saanut vyötä koivuvitsalla on hoitettu pahimmat karikot hyvin on tehonnut piiskaa kahten kesken olin viime syksynä äitipuolen reisillä sain hyvästi vitsaa äitipuoleni on hellä äiti.

Vierailija
19/43 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin muutaman kerran äiti puolen hyvän näköisillä reisillä saamassa vitsaa olin villi poika sain vitsaa tarpeeseen minulla on hyvät välit äitipuoleni kanssa vielä aikuisenakin.

Vierailija
20/43 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut lapsi on kasvettuaan antanut sille aikuiselle remmiä. Väkivalta ei ole koskaan ratkaisu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän