Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remmiä 12 vuotiaalle, tepsiikö enää?

Vierailija
30.06.2010 |

Ei meinaa nyt jaksaa ton ukon tyttären jatkuvaa kitinää ja uhittelua! Neiti on 12 vee ja tahtoo taas "sitä ja tätä ja tota" ja isänsä ostaa ja palkitsee huonoa käyttäytymistä! Minulle virnuilee "sä et kuule oo mun mutsi, ni pääs kiinni" kun vähän yritän jotain rajaa pitää (pukeutumisen ja nukkumisen suhteen.) Neiti kun viipottaa liian pienissä vaatteissa ikäisekseen kaupungilla ja valvoo nyt kesällä jopa 04:00 am mesessä ja naamakirjassa. Tekisi mieli antaa oikein kunnon vanhan ajan selkäsauna tytölle, kun mies lähtee päivystämään - remmi paljaalle pakaralle saattaisi auttaa, muistamaan miten äitipuolelle voi puhua. Mutta lienee tähän hän jo liian vanha?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ekan piiskauksen 9vuotiaana Äiti Riisui minut Tappelin vastaan lopulta Äiti sai alapääni paljaaksi näpsytteli ohuellavitsalla pakaroilleni olin pelännyt vitsan saantia eise ollut niin paha kuin luulin tämä jos olisi epäonnistunut eka piiskaus entietä mitä olisi tapahtunut sen jälkeen annoin Äitin Antaa vitsaa rikkeistäni remmiä sain14vuotiaana paljaalle pyllylle vielä 16 vuotiaana haimme yhtessä vitsan äitin kanssa kahten kesken hoitimme vitsa,remmi asiat.

Vierailija
42/43 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en remmiä antaisi mutta kämmenellä antaisin että punottaisi .  Itse olen uskovainen äiti ja myös mieheni on uskovainen . Teinimme kapinoi uskon asioita vastaan , valehtelee , kiroilee , ikää 13 v ja ylä aste pahentaa asioita . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä meillä kaksi tyttöä oikein kunnon teinejä . Vanhin jäi kiinni tupakoinnista jo toisen kerran . Nyt sitten annoin kunnolla selkään . Edellisellä kerralla lupasi ettei polta enään . Silloin ehdin vetää vain housut alas ja tyttö jo itki etten kokeile enää.  12 v ja luokkansa ainoa uskovainen tyttö.. Pikkusisko 10 v perässä tekee asioita .  Annanko 12 v kunnolla kämmenellä että tuntuu ?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän