Remmiä 12 vuotiaalle, tepsiikö enää?
Ei meinaa nyt jaksaa ton ukon tyttären jatkuvaa kitinää ja uhittelua! Neiti on 12 vee ja tahtoo taas "sitä ja tätä ja tota" ja isänsä ostaa ja palkitsee huonoa käyttäytymistä! Minulle virnuilee "sä et kuule oo mun mutsi, ni pääs kiinni" kun vähän yritän jotain rajaa pitää (pukeutumisen ja nukkumisen suhteen.) Neiti kun viipottaa liian pienissä vaatteissa ikäisekseen kaupungilla ja valvoo nyt kesällä jopa 04:00 am mesessä ja naamakirjassa. Tekisi mieli antaa oikein kunnon vanhan ajan selkäsauna tytölle, kun mies lähtee päivystämään - remmi paljaalle pakaralle saattaisi auttaa, muistamaan miten äitipuolelle voi puhua. Mutta lienee tähän hän jo liian vanha?
Kommentit (43)
todennäköisesti myös miehestä eroon.
entiseen osoitteeseen! Ei kai sun sitä tartte kattoo jos ukko päivystää!
Kannattaa aina ajatella kun ottaa jonkun exän ja tekee siitä oman nyxän mitä se yuo tullessaan:)
Kannattaa aina ajatella kun ottaa jonkun exän ja tekee siitä oman nyxän mitä se yuo tullessaan:)
Nii-in! Muistakaapa tämä nyt muutkin! Järki ja tunteethan ovat yhtä: älä rakastu mieheen, jolla on jo lapsi/lapsia!
..se voi "youda" vaikka mitä tullessaan!
Ei ole olen 14VTyttö saan vitsaa ja remmiä äitiltä meillä toimii!
Miksi otit käytetyn miehen?!
---mahtava sutkaus.
WT-meininkiä.
lapsena aikuiselta remmiä saanut tulis ja remmittäis kunnolla lyöjänsä, kun tämä olis hauras vanhus.
Kun määräykset ei tehoa, niin sitten toiminta. Remmiä et voi antaa, koska kantelee ja sinä jäät teostasi kiinni.
Aivan liian myöhään valvoo.
Ostamiset kuriin, mutta silti pitää saada. Rajansa kuitenkin kaikella.
Voivat ottaa tuon ikäisen jäähylle lastensuojelulaitokseen pariksi viikoksi pelästyttääkseen huostaanotolla, jos on kovin hankala.
alahan säästää sakkorahoja ensi kesän kesälomamatkan sijaan.
Sellaista saat nimittäin jo kotiarestista ja tietokoneen salasanojen poistosta lapselta, jonka kasvattaja et ole.
Miksi otit käytetyn miehen?
Voi hyvää päivää, mistä näitä "opiskelut loppuun, hyvän työpaikan saaminen, naimisiin meno, talon rakentaminen ja vauvan saaminen sitten, kun on kaikki valmista on oikea järjestys" -ihmisiä oikein sikiää????
:D
alahan säästää sakkorahoja ensi kesän kesälomamatkan sijaan.
Sellaista saat nimittäin jo kotiarestista ja tietokoneen salasanojen poistosta lapselta, jonka kasvattaja et ole.
Hah hah hah...
Onkos sulla nyt termit pikkusen hakusessa. Sinähän et sitä tiedä onko AP kasvattaja vai ei. Ja ilmeisesti on.
AP taitaa olla kasvattaja, äitipuoli ja jopa tytön vanhempi. Katsos kun biologisen vanhemman lisäksi lapsella voi olla myös muun muassa sosiaalisia venhempia. HUOLTAJA hän ei luultavasti ole, mutta mistä helkkarista sä oot keksiny, ettei kasvattaja saa antaa kotiarestia, saati sitten ottaa salasanoja pois lapseltaan omassa kodissaan? :D
Olen itsesaanut äitipuolelta piiskaa jaremmiä tänään sain remmiä perä oli punainen remminjäljiltä äitipuoli antaa kunnon selkäsaunat on muuten hyvin reilu saan selkääni omaatyhmyyttäni aina aiheesta .
Ei lasta saa lyödä, ei toisen lasta, eikä omaa. Lapsen ruumiillinen kurittaminen on laissa kielletty.
Mutta en uskokaan, että ap on tosissaan, vaan provoilee.
Ei meinaa nyt jaksaa ton ukon tyttären jatkuvaa kitinää ja uhittelua! Neiti on 12 vee ja tahtoo taas "sitä ja tätä ja tota" ja isänsä ostaa ja palkitsee huonoa käyttäytymistä! Minulle virnuilee "sä et kuule oo mun mutsi, ni pääs kiinni" kun vähän yritän jotain rajaa pitää (pukeutumisen ja nukkumisen suhteen.) Neiti kun viipottaa liian pienissä vaatteissa ikäisekseen kaupungilla ja valvoo nyt kesällä jopa 04:00 am mesessä ja naamakirjassa. Tekisi mieli antaa oikein kunnon vanhan ajan selkäsauna tytölle, kun mies lähtee päivystämään - remmi paljaalle pakaralle saattaisi auttaa, muistamaan miten äitipuolelle voi puhua. Mutta lienee tähän hän jo liian vanha?
vastakkaisiakin mielipiteitä aina löytyy.
Minä en jaksa ymmärtää, että miksi pitää ottaa mies, jolla on jo ennästään lapsi tai lapsia, ja sitten pitää inhota lasta/lapsia tai ainakin ärsyyntyä lapsen/lasten tekosista suunnattomasti.
Jos ottaa "käytetyn miehen", niin sitten pitää hyväksyä myös miehen ex:n kanssa tehty lapsi tai tehdyt lapset. Tai sitten kannattaa kiertää tuollainen mies kaukaa.
Täältä ei siis löydy sympatioita ap:lle, eikä kenellekään hänen kanssaan samassa tilanteessa olevalle.
joten sinulla ei ole mitään oikeuksia. Miksi otit käytetyn miehen?
Hio ensi kerralla paremmin. Liikaa matskua.
Sai varmaan sadistisia kiksejä paljaasta teinin pyllystä...
Remmin antaminen tai vitsan on kahten keskinen asia valmistautu huolella etteimene pieleen ensimäinen piiskaus on onnistuttava valitse aika ja paikka huolella vitsa ja pehmeävyö+paljas pylly kerron kokemuksesta olin itse pönttömäinen olin 13V olin suihkuun menossapyyhepäälläni tämä oli äitipuolen tilaisuus istui korken tuolin päällelevitti reitensä vetiminutsyliin piti napakasti vyötäröstänikii kätenija jalkani eivät ylettyneet lattiaan sain kunnolla piiskaa äitipuoli laski minut sylistään mittasimmetoisiamme katseella äipuolella eiolut voiton hymyä huulillaan oli kuiviilipytty minä meni äiti puolen syliin halasin sain halauksia kaksi vuotta on mennyt olen saanut 2vitsaa tämän jälkeen Äiskältä kokeile minulle piisasi yksi piiskaus toinen voitarvita kaksikin.
Tapaan työni vuoksi huoltajia, joiden penska vie vanhempiaan kuin hullua tukasta. Ala-asteikäinen pystyy koulusta käsin kännykän avulla juoksuttamaan huoltajaansa ihan niin kuin tahtoo. Huoltaja poistuu työpaikalta ja lähtee tyydyttämään pentunsa karamellinhimoa tai korkjaamaan mukulan laiminlyöntiä.
Huoltaja ei välttämättä näe asiassa mitään outoa, heidän lastaan kiusataan, vaikka penska on ihan samanlainen pompottelija kylällä, koulussa ja vanhempiaankin kohtaan. Jos kaikki eivät tanssi hänen pillinsä mukaan, niin heti on suunnittelemassa kostoa.
Jos penska saa tällaisen yliotteen, niin sitä pitää tarjota yhteiskunnan hoitoon, muutama viikko laitoksessa kannattaa huoltajan maksaa, jos saa kakaransa korjattuna takaisin.
toivottavasti provo!
ensinäkin EI remmiä oli minkäikäi tahansa!
joten sinulla ei ole mitään oikeuksia. Miksi otit käytetyn miehen?
Remmin antaminen tai vitsan on kahten keskinen asia valmistautu huolella etteimene pieleen ensimäinen piiskaus on onnistuttava valitse aika ja paikka huolella vitsa ja pehmeävyö+paljas pylly kerron kokemuksesta olin itse pönttömäinen olin 13V olin suihkuun menossapyyhepäälläni tämä oli äitipuolen tilaisuus istui korken tuolin päällelevitti reitensä vetiminutsyliin piti napakasti vyötäröstänikii kätenija jalkani eivät ylettyneet lattiaan sain kunnolla piiskaa äitipuoli laski minut sylistään mittasimmetoisiamme katseella äipuolella eiolut voiton hymyä huulillaan oli kuiviilipytty minä meni äiti puolen syliin halasin sain halauksia kaksi vuotta on mennyt olen saanut 2vitsaa tämän jälkeen Äiskältä kokeile minulle piisasi yksi piiskaus toinen voitarvita kaksikin.