Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on? Olen välillä "omassa maailmassa" ja hiljainen. Välillä taas...

Vierailija
18.04.2010 |

...vauhdikkaampi ja sosiaalisempi. Joskus ei "kiinnosta" muiden seura yhtään ja tilanteet ahdistaa kun pitäisi puhua ja jutella..

Tänään heräsin, ja olo tuntui "hiljaiselta". Mieskin kysyi päivän mittaan että miksi olen niin hiljainen. En osannut vastata. Huomasin itsekin sen, että kovin omissa ajatuksissani on tämä päivä mennyt, enkä ees sen kummempaa ole miettinyt.

Joskus taas olo voi olla kovinkin energinen, touhuan ja siivoilen "hetken mielijohteesta", lopulta voi tulla turhautuneisuus.

en tiedä... koskaan ei tiiä millä päällä herää- Olen aina ollut kyllä voimakastahtoinen ja en mikään hiljainen äitikään:( Se harmittaa. Paljon turhasta narisen mutta paljon myös halaan ja kerron miten rakastan lapsiani..

Kellään sanottavaa...?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole ihan normaalia, että mielialat ja olotilat vaihtelee? Kyllä tämä masennuksen ja masennuslääkkeiden aiheuttama turtuneisuus on paljon huonompi vaihtoehto, aina herää sillä tavalla ettei tunnu yhtään miltään.

Vierailija
2/10 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... sinällään muuten ihan ok, mutta jos satun olemaan huonolla päällä ja "stressaantunut", niin sit myös olen ja "en osaa lopettaa" kiukutteluani.

Lapsellista, tiedän:( Harmittaa vaan lasten puolesta, kun joutuvat kattoo tiuskivaa äitiä.

Ap, (jolla myös masennuslääkitys)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hiljaisempia päiviä.

Vierailija
4/10 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa vaan, kun välillä hirmu kireenä, siis usein. Ja välillä taas vauhti päällä.. sit kun taas onkin hiljainen, niin tuntuu että nyt on jokin vialla,heh

ap

Vierailija
5/10 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan masennuskin aiheuta tuota, tai sitten se lääkityksesi voi olla syynä, tai e- pillerit, tai sitten sulla on epävakaa persoonallisuushäiriö (onhan se peräti 1 prosentilla suomalaisia)..jos tuo ei haittaa elämääsi paljoa, niin turha miettiä, mistä se johtuu.

Vierailija
6/10 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä mielialojen vaihtelu ei riitä diagnoosiin, sori vaan :).

Vierailija
7/10 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä mielialojen vaihtelu ei riitä diagnoosiin, sori vaan :).

olen sellainen itsekin, mutta jos taaksepäin ajattelee niin mielialojen vaihtelu oli kyllä ensi alkuun huomattavin oire.

Vierailija
8/10 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko se ois mulla, ainakin "oireiden" perusteella olisi se.,ei kuitenkaan lääkäri diagnosoinut, pelkästään psyk.polilla tehty testi.

Ja kyllä, lähinnä se rassaa, kun oon tällänen mikä oon:(

ap

Vierailija
9/10 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta itselläni ei ole mielestäni sellaisia selviä jaksoja missä oon tosi energinen ja sit taas tosi masentunut. Mieliala kyllä vaihtelee mutta nopeasti..

ap

Vierailija
10/10 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit epävakaa, niin kannattaisi toki mennä terapiaan, muutoinhan tämän häiriön pitäisi lieventyä kolmenkympin jälkeen tai joskus keski- iässä..ja luin myös, että ekan diagnoosin jälkeen 10 vuoden päästä harvalla enää on paljoa oireita. Että sitä odotellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi