Kysy mieheltäsi, onko noi Soulsisterssit seksikkäitä!
Kommentit (57)
minunkin miehen mielestä Anna on ihan seksikäs, miehelläni ikää 25v.
Soul sistersit kuulemma rumia.
että onko tämä joku transubändi :D
edustavat sellaista keski-ikäisten tätien lauluryhmää, jotka ovat yhtä seksikkäitä kuin vaikka Harmony Sistersit tai vastaavat parhaina päivinään :D
Eli kuinka seksikkäitä nyt tuonikäiset keskivertotädit ovat ehostettuina? Ehkä 45+ miehen mielestä hyvinkin, nuoremman mielestä vähän vähemmän varmaan.
eilen ohjelmaa vilkaistiin. Ei kuulemma pidä heistä yhtään.
Joka ikisellä kerralla stailaus oli aivan pielessä, suurimman osan ajasta naiset näyttivät halvoilta, eivätkä näyttäneet viihtyvän vaatteissaan. Eilinen oli aivan pohjanoteraaus.
Yhdyn myös Gugin kommenttiin stemmojen korostamisesta melodian hinnalla.
minunkin miehen mielestä Anna on ihan seksikäs, miehelläni ikää 25v. Soul sistersit kuulemma rumia.
Jos on 150 cm sulka päässä, pulleat posket ja suora vartalo, niin silloin tulee kyllä aika pikkutyttömäinen vaikutelma vaikka olisikin nahkabyysat jalassa.
minunkin miehen mielestä Anna on ihan seksikäs, miehelläni ikää 25v. Soul sistersit kuulemma rumia.
Jos on 150 cm sulka päässä, pulleat posket ja suora vartalo, niin silloin tulee kyllä aika pikkutyttömäinen vaikutelma vaikka olisikin nahkabyysat jalassa.
Tarkoitan puhetta ja sen sisältöä, sekä elehtimistä, en lauluääntä.
"minkä ikäinen saa pitää anna abreuta seksikkäänä"
tiedän monia miehiä (alle 30v) jotka pitävät Annaa seksikkäänä.
Voi voi, onkohan ne nyt jotain pedofiileja, kun täällä mammojen mielestä Anna on pikkutyttö koska on lyhyt ja KUULOSTAA siltä!!! WTF
"minkä ikäinen saa pitää anna abreuta seksikkäänä"
tiedän monia miehiä (alle 30v) jotka pitävät Annaa seksikkäänä.
Voi voi, onkohan ne nyt jotain pedofiileja, kun täällä mammojen mielestä Anna on pikkutyttö koska on lyhyt ja KUULOSTAA siltä!!! WTF
niin tokihan niiden seksikkäänä pitäminen viittaa ei-aikuisen pitämiseen seksikkäänä. Vai mitä, wtf?
Mielestäni hauskoja nuo Annan itsensä "kaikki eivät hyväksy aikuistumistani" ym. jutut, koska itse en ole huomannut hänessä mitään ylenpalttisen kypsymisen merkkejä. Liekö sitten niin sisäisiä, että päällepäin niitä ei huomaa ja tekeekin väärin, kun ei "myönnä", että Annasta on tullut nyt kypsä nainen.
"minkä ikäinen saa pitää anna abreuta seksikkäänä" tiedän monia miehiä (alle 30v) jotka pitävät Annaa seksikkäänä. Voi voi, onkohan ne nyt jotain pedofiileja, kun täällä mammojen mielestä Anna on pikkutyttö koska on lyhyt ja KUULOSTAA siltä!!! WTF
niin tokihan niiden seksikkäänä pitäminen viittaa ei-aikuisen pitämiseen seksikkäänä. Vai mitä, wtf? Mielestäni hauskoja nuo Annan itsensä "kaikki eivät hyväksy aikuistumistani" ym. jutut, koska itse en ole huomannut hänessä mitään ylenpalttisen kypsymisen merkkejä. Liekö sitten niin sisäisiä, että päällepäin niitä ei huomaa ja tekeekin väärin, kun ei "myönnä", että Annasta on tullut nyt kypsä nainen.
olemukseltaan pikkulolitamainen.
Annan jutut ja olemus ole kuin pikkutytöllä (alle 10 v), vaan kuin teinillä, ja taatusti 90 % miehistä pitää teinejä (ainakin pissiksiä) seksikkäinä ja haaveilevat niiden panemisesta, vaikka eivät niin tekisikään.
Annan jutut ja olemus ole kuin pikkutytöllä (alle 10 v), vaan kuin teinillä, ja taatusti 90 % miehistä pitää teinejä (ainakin pissiksiä) seksikkäinä ja haaveilevat niiden panemisesta, vaikka eivät niin tekisikään.
Mihin perustat sen? Mä luulen, että aika moni mies pitää teineistä juuri pissiksiä vähiten viehättävinä eikä niitä viehättäviäkään seksikkäinä.
pikkutyttömäinen. Teineillä on yleensä jo vähän muotoja, mutta Anna on sellainen tasapaksu pikku pötkylä ja kasvoissakin on sitä pyöreyttä.
Mihin perustat sen? Mä luulen, että aika moni mies pitää teineistä juuri pissiksiä vähiten viehättävinä eikä niitä viehättäviäkään seksikkäinä.
tuttavieni puheisiin sekä monen miesten kansoittaman nettifoorumin lukemiseen. Mihin sä perustat luulosi?
että on riittävän vanha keikistelläkseen seksikkäästi ilman, että se on laittoman oloista. Eri asia sitten on se, onko seksikkyyden vapaampi korostaminen aikuisuutta.
Itse ymmärrän aikuistumisella henkisen kasvun, ja sen luultavimmin kaikki hyväksyisivät Annaltakin ;)
näyttää lapsekkaalta kääpiöltä. Joidenkin mielestä se on seksikästä :)
näyttää lapsekkaalta kääpiöltä. Joidenkin mielestä se on seksikästä :)
ja miehillä nyt on yleensäkin varsin erilainen käsitys seksikkyydestä. Naiset toivoisivat miesten arvostavan "aikuisia naisia", eli kolmen lapsen ylipainoisia äitejä, joilla tissit roikkuu ja selluliittia pukkaa.
http://www.myspace.com/soulsisterssound