Kysy mieheltäsi, onko noi Soulsisterssit seksikkäitä!
Kommentit (57)
Tunsin hirveetä myötähäpeää katsoessani viikon takaista esitystä. Annalla on niin lapsekkaat kasvot ja lapsekas vartalo. Seksikkäät keikistelyt näyttävät samalta kuin jos pikkutyttö esiintyisi noin. Annalle sopii paremmin "söpö tyyli", ei seksikäs.
Ja minusta näytti, että lauloi kaiken lisäksi playbackina, ihan järkyttävää.
sunkaan miehesi mitään playbackia olisi miettinyt, vaan niitä nahkaminishortseja.
ja annasta sanoi viimeksi kun näki että omapas sillä iso pää. eikä muutenkaan tykkää ko. artistista.
vaan on todellakin olemukseltaan pikkutyttö, jolla murrosikä ei ole ihan vielä alkanut.
Siksi hutsumainen esitys on kovin korni.
Kovasti on päätetty puolestani, mitä taka-ajatuksia minulla on tämän kysymyksen suhteen ja väärässä oltiin. Nimittäin: minusta lauluryhmän lauluvalinnat, esiintymistyyli ja stailaus ovat menneet aivan metsään kerta toisensa jälkeen. Tällä kertaa esityksen ja naisten piti Lampeniuksen mukaan olla seksiä tihkuvaa ja miehillekin katsottavaa. Soulsisters on jotain aivan muuta kuin on ohjelmassa nähty. Omana itsenään ryhmä olisi ollut monin verroin parempi, niin musiikillisesti kuin tyylillisesti. Pilattiin taitavasti ihan hyvä lauluryhmä. Ei se eilenkään seksiä tihkunut vaan oli ennemminkin kesäteatterimainen hupsu esitys.
sunkaan miehesi mitään playbackia olisi miettinyt, vaan niitä nahkaminishortseja.
ei tee seksikkääksi. Jos ne on pikkulikalla tai vanhalla tankilla niin ei kiitos. Seksikästä on hyvä perse vaikka suorissa housuissa. Seksikästä on se, että kroppa eroaa nuoren pojan vartalosta eli pitää olla vyötärö, lantio ja rinnat. Persjalkaisuus ei pue ketään.
Mihin perustat sen? Mä luulen, että aika moni mies pitää teineistä juuri pissiksiä vähiten viehättävinä eikä niitä viehättäviäkään seksikkäinä.
tuttavieni puheisiin sekä monen miesten kansoittaman nettifoorumin lukemiseen. Mihin sä perustat luulosi?
miehenä, vaikka pikkupoika tai nainen. Tuttavapiirisi sosioekonomisesta taustasta olisin kiinnostunut ja ikärakenteesta. Oman käsitykseni perustan tuntemieni miesten mielipiteisiin.
ja annasta sanoi viimeksi kun näki että omapas sillä iso pää. eikä muutenkaan tykkää ko. artistista.
Kaipa sitäkin voi joku seksikkäänä pitää...
Anna Abreu on kuulemma vähän liian nuori hänelle.
seksittömyys ei kerro mitään mistään muusta kuin Linda Lampeniuksen huonosta mausta. Hienot lauluäänet saivat liian vähän huomiota, kun esityksen pilasivat pari viikkoa sitten karmeat kesämekkokoltut ja tällä viikolla typerä show niiden tanssijapoikien kanssa. Harmi, että kilpailun parhaat laulajat eivät voineet jatkaa.
miehenä, vaikka pikkupoika tai nainen. Tuttavapiirisi sosioekonomisesta taustasta olisin kiinnostunut ja ikärakenteesta. Oman käsitykseni perustan tuntemieni miesten mielipiteisiin.
sinäkin voit olla vaikka orangutangi joten ei kai mun pitäisi sun mielipiteistä välittää. En kuitenkaan usko, että esim. foorumille, jonne ei riitä rekisteröityminen vaan pitää kirjoittaa näyteteksti sinne pääsemiseksi, ja joka käsittelee tiettyä aihepiiriä (plus tällaiset aihe vapaa- osiot), jaksaisi kovin monet pikkupojat kehittää asiantuntevia pseudopersoonia. Muutenkin olen seurannut noita foorumeita vuosia, ja eräänkin tapaamisessa käynyt, joten en usko että monikaan miehenä esiintyvistä olisi pikkulapsi tai nainen. Enkä sanonut, että kaikista A A olisi seksikäs, mutta suurimmasta osasta kyllä.
Ja miespuolinen tuttavapiirini koostuu pääasiassa yli 25- v yliopisto-opiskelijoista.
En vaan tajua, miksi se, että aikuiset miehet pitäisivät Annaa seksikkäänä, olisi niin suuri ongelma teille joillekin. Koska olette itse 15 v vanhempia ettekä mitenkään pysty kilpailemaan samassa sarjassa?
sinäkin voit olla vaikka orangutangi joten ei kai mun pitäisi sun mielipiteistä välittää. En kuitenkaan usko, että esim. foorumille, jonne ei riitä rekisteröityminen vaan pitää kirjoittaa näyteteksti sinne pääsemiseksi, ja joka käsittelee tiettyä aihepiiriä (plus tällaiset aihe vapaa- osiot), jaksaisi kovin monet pikkupojat kehittää asiantuntevia pseudopersoonia. Muutenkin olen seurannut noita foorumeita vuosia, ja eräänkin tapaamisessa käynyt, joten en usko että monikaan miehenä esiintyvistä olisi pikkulapsi tai nainen. Enkä sanonut, että kaikista A A olisi seksikäs, mutta suurimmasta osasta kyllä. Ja miespuolinen tuttavapiirini koostuu pääasiassa yli 25- v yliopisto-opiskelijoista. En vaan tajua, miksi se, että aikuiset miehet pitäisivät Annaa seksikkäänä, olisi niin suuri ongelma teille joillekin. Koska olette itse 15 v vanhempia ettekä mitenkään pysty kilpailemaan samassa sarjassa?
kuuluvamme ties mihin viiteryhmään tai käyvämme tietynlaisella nettifoorumilla, joten siitä on turha jatkaa. Pikkupojat jos ketkä jaksavat luoda pseudopersoonia ja myös tekevät niin, mutta koska minullakaan ei ole varmuutta siitä, koostuuko tuttavapiirisi orangutangeista tai käytkö koskaan millään muulla nettifoorumilla kuin täällä, niin ei välitetä toistemme mielipiteistä. Se, pitääkö aikuiset miehet Anna Abreuta seksikkäänä ei ole ongelma varmaan kenellekään. Se vain kuulostaa kovin uskomattomalta kun tietää mitä ominaisuuksia yleensä pidetään seksikkäinä ja mitä ominaisuuksia kyseisellä artistilla on. Keskimäärin seksikkäänä pidetään ns naisellisia muotoja eli kurvikkuutta. Sitä, että on pyöreä lantio, selkeä vyötärö, kunnon rinnat ja pitkät jalat sekä sirot nilkat. Anna Abreulla ei ole mitään näistä. Täytyy myöntää, että hyvin harva 15-25-vuotias nainen pystyy kilpailemaan samassa sarjassa, sillä murrosiän saavuttaneilla tytöillä ja sitä vanhemmilla naisilla on lähes poikkeuksetta jokin mainitsemistani ominaisuuksista. En näkisi että tämä on kuitenkaan mikään ongelma suurelle enemmistölle.
erinomaisia laulajia. Viimeisin sovitus oli kyllä outo. Hassua kuinka täällä joku vetoaa AA:n nahkasortseihin seksikkäinä, mutta hyvin monen mielestä ne eivät tee seksikkääksi. No, Soulsistersien yhdellä daamilla oli satiinisortsit ja pitkät upeat jalat eikä hänkään ollut seksikäs. Ilmeisesti seksikkyys on jotain sellaista mitä joko on tai ei ole eikä sitä vaatteilla tehdä, mutta ei voi myöskään peittää.
Mielestäni SS oli taitava, mutta jokin säteily heistä puuttui. En menisi heitä livenä katsomaan vaikka tiedän että he ovat hyviä. Se on kai se juttu miksi joistain tulee tähtiä ja joistain ei.
tosin kelpaisi kaikki jotka pukeutuvat 50-60 luvun tyyliin eli ei ulkonäöllä niin väliä jos ovat ko aikakuden tyyliin tällättyjä.
(jolla ei ole selluliittiä eikä ylipainoa).