Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä nimi on Aana? HS tänään...
18.04.2010 |
Siskot olivat Iina ja Oona ja veljet Eeka ja Uuke. Kummia nimiä...
Kommentit (4)
ei mitään emmaa ja aleksia ainakaan :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vanhemmilla on huumori kukkinut - etenkin Eekan ja Uuken kohdalla...
mutta Eeka ja Uuke on jo aika hulvattomia.
Ensin ajattelin, että painovirhe on iskenyt, mutta jos sisarukset on samaa sarjaa niin ei sitten. Omassa vihki-ilmoituksessani tuiki tavallinen etunimeni oli vääntynyt käsittämättömään muotoon, mutta vaikutti silti nimeltä, erikoiselta sellaiselta. Että joskus voi olla vahinkokin..
Alue: Aihe vapaa
Tulee mieleen Aku Ankka. Nää voisivat olla sen kivikaudelta kulkeutuneen ankan sisaruksia, sen joka tuli Ankkalinnaan kun Pelle Peloton teki jotain aikamatkustuskokeita. Mikä sen nimi oli? Una?