Sperman valuminen
Mua ällöttää kun mies tulee mun sisälle ja sitä mälliä valuu pimpsasta tuntitolkulla sen jälkeen. En haluaisi pilata mieheni nautintoa,mutta voisinko pyytää häntä vaikka laukeamaan wc-tiloissa?
Mitä mieltä siskot olette?
Kommentit (32)
käske miehes käyttää kortsua.
Ja seksikin kestää tuplaten :) Kondomin paras puoli on se, että se tuplaa seksin keston. Meillä ei vaan oikeen jaksais kondomin kanssa, kun ilmankin kestää ihan riittävästi.
:)
sinä taiat olla yks tohelo,saan yleensä pari orkasmia ennen kuin mieheni laukasee odotan sitä todella sanon vielä miehelleni anna tulla tuntuu ihanalta kun sperma ruiskaa sisään,sit käyn pesulla ja laitan siteen siinäkö valukoon ja odotan uutta ruiskua sisääni,taiat olla tosi rouva tai neiti sievänen,miten kehtaat kirjottaa olette sängyssä miehesi sanoo nyt tulee,sinä ala mennä vessaan ruiskiin,tosi rakkautta,entä jos mälli lentää veskin lattialle kuka siivoo?
Sano ukolles, että tyydyttää itsensä muualla.
Naapurin muijassa, vakipanossa tai huorissa.
Silloin sinun ei tartte kärsiä lainkaan tuosta ongelmasta.
Ajattelin Hommata ruotsalaisen homon nussimaan miestäni, siinäpä oppii miltä musta tuntuuu.
Suuhunkin yritin ottaa ....
Siis että mies kesken aktin lähtisi runkkaamaan loppuun wc:ssä? Kyllä ne spermat kuule sieltä pimpistä saa huuhdeltua alasuihkulla. Tai jos ei sekään vaihtoehto houkuttele niin pyydä laukeamaan vaikka mahalle/rinnoille. Siitä ne on helppo pyyhkiä paperilla pois. Mun mielestä on vaan kiihottavaa kun mies laukeaa sisälle... Joskus haluan että mies laukeaa masulle, rinnoille tai suuhun. Turhaa sitä hyvää ja kiihottavaa spermaa on vessaan lähteä laukomaan.
Tuon pyynnön jälkeen tuskin harrastatte seksiä kovin usein.
Eihän se mukavaa ole vaikka pika pano autossa ja valuu ja valuu vaikka kauppaan pitäisi mennä.
Yhdellä seksikumppanillani oli hirvittävää tervaa spermana ja vielä 4 päivän jälkeen töhkää valui alkkareihin. Se oli yökköä.
Voisihan miehesi laueta vaikka suuhusi niin pysyy paikat siistinä. Tai harrastakaa seksiä niin usein että spermasta tulee lähes vesimäistä.
Minun pillustani sperma alkaa valua vasta seuraavana päivänä. Sitten sitä riittääkin koko päiväksi. En tiedä miksi näin. Eli sisään laukeaminen ei heti aiheuta mitään sotkua eikä sitä todellakaan saa millään suihkulla huuhdottua, vai työnnättekö letkun pilluun sisälle?
Suurin osa valuu heti kun nousen istumaan tais seisomaan, loput tihkuttelee myöhemmin. Kai tämä on sitten yksilöllinen juttu enkä todellakaan ole koskaan huuhdellut mitenkään :)
pyllyyn sisälle laukeaminen on parasta. Emäntä tosin valittelee sen jälkeen noita kuohahteluita, mitä tulee noiden liemien valuessa ulos sieltä takaluukusta.
naimassa naapurin muijaa. Mun mielestä siinä ei mitään ällöttävää ole, mutta onhan se joskus kiusallista, kun hirvee lasti spermaa valuu housuihin:-)
Minun pillustani sperma alkaa valua vasta seuraavana päivänä. Sitten sitä riittääkin koko päiväksi. En tiedä miksi näin. Eli sisään laukeaminen ei heti aiheuta mitään sotkua eikä sitä todellakaan saa millään suihkulla huuhdottua, vai työnnättekö letkun pilluun sisälle?
on av-mamman miehen keskikokoa eli n. 35 senttinen. Sellaisesta meisselistä purkautuu n. 7 litrsaa spermaa kerralla. Vähintään...
on av-mamman miehen keskikokoa eli n. 35 senttinen. Sellaisesta meisselistä purkautuu n. 7 litrsaa spermaa kerralla. Vähintään...
ihan suihkuttelemalla pois toiminnon jälkeen. Hyi, jos joku pitää tunteja tai päiväkausia spermat sisällään.
Onko AP ajatellut pyytää miestänsä nuolemaan paikat puhtaaksi?
Todennäköisesti ette ole enää pari, kun jaksat pikkuasioista valittaa.
Minulla lähtee kaikki pois, kun käyn pesulla.
Pidän siitä, kun pillu on ihan spermassa. Vedän housut jalkaan ilman mitään pyyhkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän siitä, kun pillu on ihan spermassa. Vedän housut jalkaan ilman mitään pyyhkimistä.
👍👍
Makkarin yöpöydän laatikossa säilytämme ns.naima-
siteitä,eli pikkuhousunsuojia.
Ei tahraannu pöksyt. Paha juttu tässä on se,että
joudun pitämään pöksyjä koko yön,jos on naitu illalla.Mutta se kannattaa.