Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sperman valuminen

Vierailija
27.02.2011 |

Mua ällöttää kun mies tulee mun sisälle ja sitä mälliä valuu pimpsasta tuntitolkulla sen jälkeen. En haluaisi pilata mieheni nautintoa,mutta voisinko pyytää häntä vaikka laukeamaan wc-tiloissa?

Mitä mieltä siskot olette?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun oma mies ei suostu nuolemaan niin mä voin tarjoutua kans

Vierailija
22/32 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni käyttää kondomia ehkäisynä parisuhteessakin, ei ole valumisongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käske miehes käyttää kortsua.

Ja seksikin kestää tuplaten :) Kondomin paras puoli on se, että se tuplaa seksin keston. Meillä ei vaan oikeen jaksais kondomin kanssa, kun ilmankin kestää ihan riittävästi.

:)

Yhdynnän voi lopettaa myös naisen laukeamiseen, ei tarvitse jatkaa miehen laukeamiseen saakka, jos kestää liian pitkään.

Vierailija
24/32 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis että mies kesken aktin lähtisi runkkaamaan loppuun wc:ssä? Kyllä ne spermat kuule sieltä pimpistä saa huuhdeltua alasuihkulla. Tai jos ei sekään vaihtoehto houkuttele niin pyydä laukeamaan vaikka mahalle/rinnoille. Siitä ne on helppo pyyhkiä paperilla pois. Mun mielestä on vaan kiihottavaa kun mies laukeaa sisälle... Joskus haluan että mies laukeaa masulle, rinnoille tai suuhun. Turhaa sitä hyvää ja kiihottavaa spermaa on vessaan lähteä laukomaan.

Emätimen sisään ei saa suihkuttaa vettä.

Vierailija
25/32 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinä taiat olla yks tohelo,saan yleensä pari orkasmia ennen kuin mieheni laukasee odotan sitä todella sanon vielä miehelleni anna tulla tuntuu ihanalta kun sperma ruiskaa sisään,sit käyn pesulla ja laitan siteen siinäkö valukoon ja odotan uutta ruiskua sisääni,taiat olla tosi rouva tai neiti sievänen,miten kehtaat kirjottaa olette sängyssä miehesi sanoo nyt tulee,sinä ala mennä vessaan ruiskiin,tosi rakkautta,entä jos mälli lentää veskin lattialle kuka siivoo?

Aah kun pääsis ottamaan tuollaisen Oululais persjalkaisen naisen takaapäin. 

Vierailija
26/32 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika kiihottavaa kun tietää että nainen kenen pimperoon olen lastini juuri pruutannut valuttaa niitä sitten pikkareihin..

Vierailija
27/32 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponin se olla pitää.

Vierailija
28/32 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää kun mies tulee mun sisälle ja sitä mälliä valuu pimpsasta tuntitolkulla sen jälkeen. En haluaisi pilata mieheni nautintoa,mutta voisinko pyytää häntä vaikka laukeamaan wc-tiloissa?

Jaa että lapsia tehdään tulevaisuudessa etäyhdeydellä mielenkiintoista.

Vierailija
29/32 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mikään ällötys, luonto luonut, tekee hyvää naiselle.

Vierailija
30/32 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissijuusto vs sillinhaju kumpi pahempi?

Vierailija
31/32 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinä taiat olla yks tohelo,saan yleensä pari orkasmia ennen kuin mieheni laukasee odotan sitä todella sanon vielä miehelleni anna tulla tuntuu ihanalta kun sperma ruiskaa sisään,sit käyn pesulla ja laitan siteen siinäkö valukoon ja odotan uutta ruiskua sisääni,taiat olla tosi rouva tai neiti sievänen,miten kehtaat kirjottaa olette sängyssä miehesi sanoo nyt tulee,sinä ala mennä vessaan ruiskiin,tosi rakkautta,entä jos mälli lentää veskin lattialle kuka siivoo?

Aah kun pääsis ottamaan tuollaisen Oululais persjalkaisen naisen takaapäin. 

Joo Oulusa asustava persjalkainen nainen karvainen perse pystyssä, aahhh. Lyhyet jalat, pitkä selkä ja kädet, jalat vielä vähän ulkokaariset, näin oulusa.

Vierailija
32/32 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku pyyhe mukaan viereen , runkkaat miehen loppuun kädellä ja ruikit  pyyhkeen päälle . säilyy paikat puhtaana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä