Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kavitaatiohoito!!! Kokemuksia???

Vierailija
17.04.2010 |

Mulla on ylävartalo kokoa 32/34 ja alavartalo kokoa 38. Olen aina kärsinyt isosta takamuksesta jota en saa pieneksi millään, ylävartalo kuihtuu ennen sitä ihan luurangoksi. Oliskohan kavitaatiohoito pelastukseni???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa 100 euroa/h erotukseksi muista sikahintaisista.

Vierailija
2/9 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toimii ainakin pienellä alueelle.Kokemusta on... Laitteita erilaisia ja hoitohinnat vaihtelevat. Jos odotat enemmän ja laajoilla alueilla - harkitse muita rasvanpoistomenetelmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin halvalla???

Vierailija
4/9 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kovasti markkinoidaan kaikin keinoin näitä kavitaatiohoitoja, jotka ovat uusia laihdutushoitoja ilman kirurgiaa.

Olen itse kokeillut ko. hoitoa ja voin näin asiakkaana sanoa, että tulos on niin miniminimaalinen, ettei siitä todellakaan kannata maksaa 400-500 euroa kerta!! Pitää ennemmin vaikka yhden hedelmäpäivän ruokavaliossaan.

Otin kavitaatiohoitoja noin 6-7 krt ja olen ylipainoinen.

Voi sanoa että jonkinlaista tulosta oli nähtävissä, mutta ei mitään mullistavaa, jonka joku toinen olisi huomannut.

Ja kuukauden päästä olemus jo aivan samanlainen kuin ennen hoitoja.

Joten tuolla hinnalla, huom. miettikään paljonko teette töite sen eteen, jossei todellakaan parempia tuloksia saada niin voisi sanoa, että on kyllä puoli-huuhaata koko homma.

Selvää, että ne jotka näitä laitteita ja firmoja omistavat, kirjoittavan näille palstoille kiivasti vastauksiaan, koska kysehän on heille bisneksestä.

Älkää pienituloiset ihmiset pistäkö ainkaan rahaanne näihin kavitaatio/ultrashape hoitoihin.

Muut rikastuu.

Nimim. Kavitaatiohoitoja itse asiakkaan kokeillut.

Vierailija
5/9 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitettävästi senttejä jo kolmella kerralla Eximia-kavitaatiohoidolla , mutta olenkin nuorehko urheilija joka on jatkuvalla dieetillä.

Hoito ei ollut kovin epämielyttävää vaikkakin se nipisteli ja kuumotti ajoittain.

Minulla oli muuten hoikassa vartalossani vain sisä- ja ulkoreisien rasvakertymiä.

Niihin hoito vaikutti nopeasti ja toistaiseksi pysyvästi.

Vierailija
6/9 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mahassa pömppö joka ei kapene vaikka mitä tekisi. Rahat meni, mutta pömppä jäi. Ei lähtenyt varmaan senttiäkään ympärysmitasta. Ja hoitona kuitenkin todella epämiellyttävää.

Vierailija
7/9 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Personal trainerina ja kun raskaana olen nyt (ja jo vähän huolestin tulevista ylimääräisistä kiloista) niin voin sanoa, että mitkään hoidot (kavitaatio, lpg tms) eivät ole tarkoitettuja ylipainoisille.

Nuo hoidot ovat vain ja ainoastaan niille, joilla on paikoittaista ylimääräistä makkaraa esim. jenkkakahvat, vähän roikkuva masu tms.

Mikäli ylipainoiselle on tarjottu kavitaatiota niin voin suoraan sanoa, että se on ollut selkeää rahastusta!

Ylipainoisille painonpudostusta ja kun pääsee tavoitteisiin ja jotain jää roikkumaan tms niin otetaan muut hoidot käyttöön . muutehan se on nimenomaan HUUHAATA.

Vierailija
8/9 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin..

Vierailija
9/9 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, itse olen kokeillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan