Miksi se Maajussi Jukka "tyytyy" Teaan
On komea mies ja iloisen oloinen!
Teea väsyneen ja kulahtaneen näköinen kieroilija.
Piti Jukkaa "varamiehenä".
Jukka löytää vaikka mistä tusinan kauniimpia ja tasokkaampia naisia!
Kommentit (34)
Tainnut porukka ihastua Jukkaan oikeen tosissaan. Ei kukaan oikeasti nähnyt Artossa olevaa narsismia?! Johan sen katse, ele ja ilmeet kertoi paljon, vaikka itse ohjelmaan ei taatusti oltu uskallettu laittaa sen sekoimpia juttuja. Naama norsun vitulla teki hommia tilalla kiukutellen kuin pikkukersa. Jukka itse lähti vielä leikkiin, vaikka hänelle jo Vanajalinnassa kerrottiin Tean Ja Arton suhteen laita. Näistä viesteistä huomaa kuinka on nainen taas naiselle susi. Itse narsistit kaltoinkohtelemana annan kaikki sympatiat Tealle. Todella ikävää, että joutui lähes nolaamaan itsensä televisiossa sen ääliön takia.
Jukka on komea mies. Miksi roikkuu Teassa?
Ainakin nyt ohjelman jälkeen, veikkaan että Jukka saa satoja ihailijakirjeitä :)
Teaa voi mennä punomaan juonia kotiinsa.
Mutta olipa Jukalla hieno koti Kuusamossa eilisessä jaksossa!
Vai oliko joku Kuusamon hotelleista? En tiedä.
Voi olla varakaskin mies, hieno maasturi.
Onko hänellä 5 lasta?
Jos olisin mies, mun itsekunnioitus ei olisi kestänyt tota. Okei, Arto olikin mulkku, nyt minä kelpaan. Jukkana olisin sanonut Tealle et hei haloo, pikkasen loukkasi toi sun meininki, moi.
Aika monella on ihmissuhdevääntöä elämänsä aikana, ei se oo aina niin yksoikoista.
Eiköhän Jukallakin ole huonot puolensa, ja on vielä viiden lapsen eronnut isä. Herrajee.
Teeasta huonot fibat.
Pelaa miesten kanssa, ei aito.
Liian hyvä Jukka sille. Hankkikoon jonkun samanlaisen kuin itse on. Jukka aito ihminen.
Oli tosi hieno. On meinaan rakennusmies, lisä +
viikon ja sitten jukka varalle, vaikkei ollut mitään tunteita ees häntä kohtaan?
ite ottasin jukasta miehen heti.
ja myyneensä sitten, että varmaan on tuonkin itse tehnyt.
viikon ja sitten jukka varalle, vaikkei ollut mitään tunteita ees häntä kohtaan? ite ottasin jukasta miehen heti.
Eikö Jukka ole sen jättänytkin?
Onnea Jukalle. Varmasti löydät ihanan naisen.
Tea kylläkin lensi Kuusamoon, koska se on Taivalkosken lähin lentokenttä.
Minustakin Jukan talo oli tosi tyylikäs ja hieno. Sijaitseekin kuulemma jokirannassa.
Muistakaa, että Jukka ihastui alunperin Teaan ja pyrki sen takia ohjelmaan. Nythän hän sai mitä halusi, vaikkakin toisen miehen alta...
No, fiksu aikuinen mies pystyy senkin nielemään. Se Arto oli kyllä ihan hirveä!
Ja Teahan on oikein nätti ja mukava nainen. Joten ihan tasavertaisia ovat parina, turha nostaa kumpaakaan sen kummemmin jalustalle.
Ollaan varmaan katsottu eri ohjelmaa tai sitten miehesi on erehtynyt kehumaan Teaa!