Paljastakaas miehet mitä ajattelette runkatessanne?
Minä yritin tuota mieheltä kysyä (oltu yhdessä 2v), mutta sanoi että ei sellasia voi kertoa. Kysyin myöhemmin uudestaan ja suostui sanomaan edellisen lisäksi, että ajattelen sua esim. jollain reissulla kun näki minut sukkanauhoissa, tai jotain kokemuksiamme. Ei siis suostunu sanoo et, ajateeko kokonaisuutta vai jotain yksityiskohtia jne. Valaiskaa miehet vähän, olisi kiva tietää!
Kommentit (863)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhkeapeppuista kaunista kollegaa ajattelen ratsastamassa kalullani.
Olisitpa se sinä.
T. Muhekapeppuinen n34
Uskoisin, että hän on sua hieman vanhempi. Tai sitten on suorittanut yliopisto-opintonsa todella nopeasti.
Kullin imemistä, nussittavana olemista, sperman nielemistä, sitä että rumat ylipainoiset ukot alistaa ja nai jossain missä on muita katselemassa. m18
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni tuossa luettiin tämä kysymys, ja alettiin keskustelemaan. Luulen että oikein rehellisesti. Mies sanoi että ajattelee aina minua, ja sitä että kuinka saan orgasmin. Minä samoin, kun on käynyt ilmi, että vaikka mies naikin, niin kun saan sen squirtin, muuttu pilluni kuivaksi. Tällöin aina, siis melkein aina otan käsi tai ja suuvoimat käyttöön ja ns runkkaan miehenkin maaliin.
Onko tämä kuinka tavallista`? Mies kyllä tykkää tästä paljon, ja lähes jokapäivä näin teemme.
Miten sinulla saatko myös mieheltäsi käsi-ja suuhoitoa kuinka usein ?
"Miten sinulla saatko myös mieheltäsi käsi-ja suuhoitoa kuinka usein ?"
Saan, ihan päivittäin. Meillä on hyvin läheiset suorat välit, ja voimme puhua aivan mistä vaan rennosti.
Hehkeitä lentoemäntiä univormuissaan
Vierailija kirjoitti:
Kullin imemistä, nussittavana olemista, sperman nielemistä, sitä että rumat ylipainoiset ukot alistaa ja nai jossain missä on muita katselemassa. m18
Moi Frans
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilevat naiset. Kaikki se liike, hyppiminen, pomppiminen jne. Usein sitovat vaikka kenkiään, niin menevät aivan peffa pystyyn edessäsi jne. Räväkät naiset, esim. Gladiaattorinaiset jne. Ovat söpöjä, kun käyttävät voimaa, mutta joutuvat suojelemaan samalla itseään, esim. rintoja jne.
Miettinyt, miltä tuntuu, jos olisi isä ja olisi kauniita tyttäriä (aikuisia). Aika kimurantti tilanne, kun tyttäet kaunistuu, ja muuttuu paljon paremmaksi kuin oma kumppani.
Voin vakuuttaa, ettei kauniiden tyttärien isänä ole koskaan ollut minkäänlaisia seksuaalisia ajatuksia. Jos sellaisia ajattelee omasta lapsestaan, niin on sairas. Itse asiassa eron jälkeen kun muutama nuorempi nainen otti yhteyttä Tinderissä, niin aika nopeasti tuli tehtyä ei jatkoon-päätös kun totesi, että oma esikoinen on vain esim viisi vuotta kyseistä naista nuorempi. Laitoin alarajaksi oma ikä miinus 10v.
Sehän siinä oleellisin pointti onkin, että oikeasti ei tunnekkaan tyttäriään kohtaan mitään seksuaalista. En mäkään tunne yhtään mitään serkkuja / pikkuserkkuja kohtaan. En siis yhtään mistään. Kyseessä vain mahdoton ajatus, joka ei ole oikeasti totta. Enkä tarkoittanut panemista. Jos "joutuisi" vaikka auttamaan jossain, esim. sitomaan rintsikoita takaa päin kiinni tms. Siltikään kyseessä ei saisi olla mikään biologinen tenava, vaan miettiä siihen tialle joku aivan toinen tyyppi. (alkuperäinen kirjoittaja).
Naisen tissit ja karvakolmio on kova juttu
Kyllä tulee oman emännän kuvia katsottua
Pitkä kaunis nainen. Iso rintainen... Miltä tuntuisi lyhyemmästä miehestä, kun pää on aivan suoraan hyvien tissien kohdalla. Paras nainen tuohon rooliin on takavuosien "turha" julkkis, Jasmin M.
Luetut jutut jää päähän. Lehdessä oli juttu, että politikko Sanna M. oli nuorena opiskelijana tapana vain hypätä miesten mukana saunaan. Mietin, miltä olisi tuntunut olla mukana, ja kuvitella, kun nainen vain tulee räväkästi mukaan piittaamatta mitään. Sitten miettiä joku toinen nainen samaan rooliin. Esim. Katri K. (politikko myös).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilevat naiset. Kaikki se liike, hyppiminen, pomppiminen jne. Usein sitovat vaikka kenkiään, niin menevät aivan peffa pystyyn edessäsi jne. Räväkät naiset, esim. Gladiaattorinaiset jne. Ovat söpöjä, kun käyttävät voimaa, mutta joutuvat suojelemaan samalla itseään, esim. rintoja jne.
Miettinyt, miltä tuntuu, jos olisi isä ja olisi kauniita tyttäriä (aikuisia). Aika kimurantti tilanne, kun tyttäet kaunistuu, ja muuttuu paljon paremmaksi kuin oma kumppani.
Voin vakuuttaa, ettei kauniiden tyttärien isänä ole koskaan ollut minkäänlaisia seksuaalisia ajatuksia. Jos sellaisia ajattelee omasta lapsestaan, niin on sairas. Itse asiassa eron jälkeen kun muutama nuorempi nainen otti yhteyttä Tinderissä, niin aika nopeasti tuli tehtyä ei jatkoon-päätös kun totesi, että oma esikoinen on vain esim viisi vuotta kyseistä naista nuorempi. Laitoin alarajaksi oma ikä miinus 10v.
Sama. Ei ne omat tyttäret, mutta tytärten ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhkeapeppuista kaunista kollegaa ajattelen ratsastamassa kalullani.
Olisitpa se sinä.
T. Muhekapeppuinen n34
Uskoisin, että hän on sua hieman vanhempi. Tai sitten on suorittanut yliopisto-opintonsa todella nopeasti.
Kyllä 1934 syntynyt on htvinkin voinut jo valmistua.
Vierailija kirjoitti:
ja kuvittelen itseni niiden tilanteisiin. Minua kiihottaa niissä tavattomasti naisten kuvailut siitä, mikä heitä kiihottaa ja mitä he haluavat. Luen tarinoita esim. tältä sivustolta:
http://www.herkku.net/tarinat/
Mutta joskus nuorempana teini-iässä luin salaa myös Reginasta : ) Mahtavia, kiihottavia juttuja!
Peite heilui ja naispuolinen sotilashenkilö tupakaveri teki viranomaisille ilmoituksen peitteen heilumisesta. Oikeus antoi tuomion peitteen heiluttajalle. Nuori mies joka ei harrasta seksiä eikä itse tyydystä, hänelle tulee nukkueessa siemensyöksyjä, joita hän ei itse pysty missään määrin hallitsemaan. Olisiko peitteen heilunnassa ollut kysymys tällaisesta tilanteesta. Kokematon nuori mies tuntee niin suurta häpeää ja ettei hän pysty puolustamaan itseänsä. Koko pataljoona nauraa hänelle. Feministi naispuolinen poliisi tutkii asia feministi on hänen asianajansa feministinen tuomari antaa hänen tuomion asiasta johon hänelle ei ole itse voinut vaikuttaa mitenkään. Hänet on valtiovallan lainsäädännön pakottamana raahattu tähän häpeäliseen tilanteeseen. Tässä tulee vastaan voimakkaasti tämä feministinen raadollisuus. Feministihän ei tule varuskuntaan maata puolustamaan vaan hän tulee pelaamaan tämän alapään reuhkansa kanssa sinne, lähes kokemattomien nuorten poikien joukkoon. Hän on aloittanut monta kertaa parisuhteessa jo 13-vuotiaana ja kaksikymppisenä hän on täysi kone. Feministit tuottaneet sen tähän maahan noin 500 000 nuorta miestä lähi-idästä ja pohjois-afrikasta rattopojikseen ja sosiaalihuollon rasituksessa, sillä seurauksella että on yli 35 % suomalaista nuorista miehistä ei löydä parisuhdetta ollenkaan. Eikö tämä ole törkeä maanpetos.
Onhan tämä asia toki antanut oman riemunsakin virka naishenkilöille, siellä on moni litoris saanut kovaa kyytiä omalla sormella.
Tämän onnettoman surullisen tarinan voi kopioida kierrättää ja jakaa ihan vapaasti.
Ajattelen runkatessa erään naisen tiukkaa pillua. Tiukkuus tuntui sekä työntäessä että vetäessä.
Yhessä suomalaisessa leffassa juoksee joukko kauniita naisia saunasta ulos. Isot rinnat pomppii. Se kohtaus on yksi kauniimpia ja jäänyt pysyvästi mieleen. Joskus mietin sitä kohtausta, ja ketä kaikkia muita näyttelijöitä olisin halunnut nähdä siinä. Muutama uusi ja vanha salkkaritähti jne. Tai, jos olisi saanut olla mukana tekemässä sitä kohtausta.
Vierailija kirjoitti:
Yhessä suomalaisessa leffassa juoksee joukko kauniita naisia saunasta ulos. Isot rinnat pomppii. Se kohtaus on yksi kauniimpia ja jäänyt pysyvästi mieleen. Joskus mietin sitä kohtausta, ja ketä kaikkia muita näyttelijöitä olisin halunnut nähdä siinä. Muutama uusi ja vanha salkkaritähti jne. Tai, jos olisi saanut olla mukana tekemässä sitä kohtausta.
Yhdessä? Kerrotko se elokuvan nimen, kun niitä ei ole tuon enempää