Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastakaas miehet mitä ajattelette runkatessanne?

Vierailija
17.02.2011 |

Minä yritin tuota mieheltä kysyä (oltu yhdessä 2v), mutta sanoi että ei sellasia voi kertoa. Kysyin myöhemmin uudestaan ja suostui sanomaan edellisen lisäksi, että ajattelen sua esim. jollain reissulla kun näki minut sukkanauhoissa, tai jotain kokemuksiamme. Ei siis suostunu sanoo et, ajateeko kokonaisuutta vai jotain yksityiskohtia jne. Valaiskaa miehet vähän, olisi kiva tietää!

Kommentit (863)

Vierailija
841/863 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja hoitoja. Kuntosalin tiukkavartaloisia naisia. Kaupungilla nähdyt hemaisevat naisen vartalot läpinäkyvissä mekoissaan ja urheilushortseissaan. 

Vierailija
842/863 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollut usein etenkin: Noin 5 politiikkonaista ja niiden persereiät + perseiden käyttö eri tavoin.

Ketkä?

Sanna

Sofia

Noora

Susanna

Tytti

Tuo järjestys ja välillä jokunen. Muukin.

Katri?

Katri menee ohituskaistaa koko porukan ohi, tänäkin aamuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/863 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset väkisinottofantasiat on ollut viime aikoina päällimmäisenä. Kuvittelen tilanteita, joissa nainen on ensin suostuvainen esim. tanssiin, halailuun ja suuteluun, mutta kun koitan mennä pidemmälle, sanookin ei. Eihän minua nyt kiimaisena enää pysäytetä kun on ensin annettu ymmärtää, joten siitä sitten väkisin rintojen ja pillun kimppuun ja lopulta kivikova kulli sisään. Näitä miettiessä on herkillä ja lasti lentäisi nopeastikin, jos en himmailisi tarkoituksella.

Jos löytäisin samanhenkisen leikkikaverin niin näitä voisi toteuttaakin, eikä aina tarviisi tyytyä runkkaamaan. Maksullinenkin kävisi, jos suostuisi tällaiseen skenaarioon.

Vierailija
844/863 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeaikoina erään tutun naisen kurkkuun panemista niin että kakoo ja sylki valuu valtoimenaan, lopuksi mällit tisseille ja käsken naisen nuolla ne puhtaaksi kuten pikku l:n kuuluu.

Vierailija
845/863 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen vaimoani nussimassa entisiä miesystäviään, jotka laukeavat eri asennoissa hänen kiimaiseen pilluunsa ja vaimo saa rajun orgasmin joka kerta.

Vierailija
846/863 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollut usein etenkin: Noin 5 politiikkonaista ja niiden persereiät + perseiden käyttö eri tavoin.

Ketkä?

Sanna

Sofia

Noora

Susanna

Tytti

Tuo järjestys ja välillä jokunen. Muukin.

Katri?

Katri menee ohituskaistaa koko porukan ohi, tänäkin aamuna.

Itse ajattelen vuorotellen, kuinka satulaani nousee poliitikkorouvat Paula R, Tytti ja Katri

Vierailija
847/863 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksinaismoralismi taas voimissaan, täällä saa ihan vapaasti näköjään kertoa että haaveilee 15-16-vuotiasta tytöistä, mutta kun rehellisesti kertoo kuvittelevansa mitä kaikkea kivaa tekisi mökkinaapurin kaksospoikien kanssa (identtiset 16-v blondit), niin se poistetaan täältä ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Palstan kukkahattutyrannit taas vauhdissa, taidatte olla kateellisia kun minulla on silmänruokaa ja teillä ei. M67

Jos olisit kuolannut samalla tavalla nuoria tyttöjä, olisi joku tod näk poistattanut.

Eri asia tietysti, jos olisit nainen. Silloinhan kyseessä on pelkästään voimaantuminen.

Vierailija
848/863 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exää.

Vierailija
849/863 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exää.

😂EXÄÄÄ, ei voi olla totta!😂

Kaikkea sitä saa lukea, voi hyvänen aika!

Vierailija
850/863 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen monesti ihastuksen panemista niin, että joku toinen katsoo. Tai sitten sitä, että itse katson salaa kun hän panee jonkun toisen kanssa ja sitten se toinen lähtee ja menen itse panemaan heti jälkiliukkaille. Myös auktoriteettiasemassa olevien naisten paneminen heidän työpaikallaan kiihottaa. Sitten on erinäisiä pervoja fantasioita, joihin liittyy jonkinlainen kuviteltu insestiteema. Kuvittelen esim. seurustelevani naisen kanssa, jolla on teini-ikäinen tytär, jota sitten "opetan" naisen luvalla jne.

Vierailija
851/863 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukuttaa miesten mieltymyksille, jos ollaan laillisissa rajoissa.

Alapeukutatteko ihmisten karkkimaulle tai musiikkimaulle? 

Mikä edes voisi olla laiton ajatus?

Kyllä runkatessa voi aivan vapaasti ajatella vaikka ajelevansa sukellusveneellä ja sahaavansa journalistin päätä irti - siitä ei kenellekään koidu haittaa.

Vierailija
852/863 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kuvittelen itseni niiden tilanteisiin. Minua kiihottaa niissä tavattomasti naisten kuvailut siitä, mikä heitä kiihottaa ja mitä he haluavat. Luen tarinoita esim. tältä sivustolta:

http://www.herkku.net/tarinat/

Mutta joskus nuorempana teini-iässä luin salaa myös Reginasta : ) Mahtavia, kiihottavia juttuja!

Peite heilui ja naispuolinen sotilashenkilö tupakaveri teki viranomaisille ilmoituksen peitteen heilumisesta. Oikeus antoi tuomion peitteen heiluttajalle. Nuori mies joka ei harrasta seksiä eikä itse tyydystä, hänelle tulee nukkueessa siemensyöksyjä, joita hän ei itse pysty missään määrin hallitsemaan. Olisiko peitteen heilunnassa ollut kysymys tällaisesta tilanteesta. Kokematon nuori mies tuntee niin suurta häpeää ja ettei hän  pysty puolustamaan  itseänsä. Koko pataljoona nauraa hänelle. Feministi naispuolinen poliisi tutkii asia feministi on hänen asianajansa feministinen tuomari antaa hänen tuomion asiasta johon hänelle ei ole itse voinut vaikuttaa mitenkään. Hänet on valtiovallan lainsäädännön pakottamana raahattu tähän häpeäliseen  tilanteeseen. Tässä tulee vastaan voimakkaasti tämä feministinen raadollisuus. Feministihän ei tule varuskuntaan maata puolustamaan vaan hän tulee pelaamaan tämän alapään reuhkansa kanssa sinne, lähes kokemattomien nuorten poikien joukkoon. Hän on aloittanut monta kertaa parisuhteessa jo 13-vuotiaana ja kaksikymppisenä hän on täysi kone. Feministit tuottaneet sen tähän maahan noin 500 000 nuorta miestä lähi-idästä ja pohjois-afrikasta rattopojikseen ja sosiaalihuollon rasituksessa, sillä seurauksella että on yli 35 % suomalaista nuorista miehistä ei löydä parisuhdetta ollenkaan. Eikö tämä ole törkeä maanpetos.

Onhan tämä asia toki antanut oman riemunsakin virka naishenkilöille, siellä on moni litoris saanut kovaa kyytiä omalla sormella. 

Tämän onnettoman surullisen tarinan voi kopioida kierrättää  ja jakaa ihan vapaasti. 

Vanhaan hyvään aikaan tuosta olisi seurannut remmiapeli!

Roisto tuvan pöydälle vatsalleen ja jokainen lyö omalla vuorollaan sotilasvyöllä sitä paljaalle perseelle!

Jos rikos olisi vakavampi, niin silloin lyötäisiin vyön solkipäällä, mutta se oli jo karua hommaa jossa oli oikeasti jo vaaransa.

Vierailija
853/863 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kuvittelen itseni niiden tilanteisiin. Minua kiihottaa niissä tavattomasti naisten kuvailut siitä, mikä heitä kiihottaa ja mitä he haluavat. Luen tarinoita esim. tältä sivustolta:

Mutta joskus nuorempana teini-iässä luin salaa myös Reginasta : ) Mahtavia, kiihottavia juttuja!

Peite heilui ja naispuolinen sotilashenkilö tupakaveri teki viranomaisille ilmoituksen peitteen heilumisesta. Oikeus antoi tuomion peitteen heiluttajalle. Nuori mies joka ei harrasta seksiä eikä itse tyydystä, hänelle tulee nukkueessa siemensyöksyjä, joita hän ei itse pysty missään määrin hallitsemaan. Olisiko peitteen heilunnassa ollut kysymys tällaisesta tilanteesta. Kokematon nuori mies tuntee niin suurta häpeää ja ettei hän  pysty puolustamaan  itseänsä. Koko pataljoona nauraa hänelle. Feministi naispuolinen poliisi tutkii asia feministi on hänen asianajansa feministinen tuomari antaa hänen tuomion asiasta johon hänelle ei ole itse voinut vaikuttaa mitenkään. Hänet on valtiovallan lainsäädännön pakottamana raahattu tähän häpeäliseen  tilanteeseen. Tässä tulee vastaan voimakkaasti tämä feministinen raadollisuus. Feministihän ei tule varuskuntaan maata puolustamaan vaan hän tulee pelaamaan tämän alapään reuhkansa kanssa sinne, lähes kokemattomien nuorten poikien joukkoon. Hän on aloittanut monta kertaa parisuhteessa jo 13-vuotiaana ja kaksikymppisenä hän on täysi kone. Feministit tuottaneet sen tähän maahan noin 500 000 nuorta miestä lähi-idästä ja pohjois-afrikasta rattopojikseen ja sosiaalihuollon rasituksessa, sillä seurauksella että on yli 35 % suomalaista nuorista miehistä ei löydä parisuhdetta ollenkaan. Eikö tämä ole törkeä maanpetos.

Onhan tämä asia toki antanut oman riemunsakin virka naishenkilöille, siellä on moni litoris saanut kovaa kyytiä omalla sormella. 

Tämän onnettoman surullisen tarinan voi kopioida kierrättää  ja jakaa ihan vapaasti. 

Roisto tuvan pöydälle vatsalleen ja jokainen lyö omalla vuorollaan sotilasvyöllä sitä paljaalle perseelle!

Jos rikos olisi vakavampi, niin silloin lyötäisiin vyön solkipäällä, mutta se oli jo karua hommaa jossa oli oikeasti jo vaaransa.

Melko homoeroottista teillä oli ennenvanhaan.

Ettet nyt muistele jotain Tom of Finland sarjakuvaa?

Vierailija
854/863 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein mietin yhtä entistä naisystävää joka pyysi aika usein "kakkoseen". Minä toki herrasmiehenä suostuin, vaikka pakko sanoa että mimmin pimpsa oli kyllä paljon parempi :)

Usein mietin myös nuorta tyttöystävääni, mitä pääsee tapaamaan valitettavan harvoin. Molemmat kun on parisuhteessa :(

Vierailija
855/863 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko homoeroottista teillä oli ennenvanhaan.

Ettet nyt muistele jotain Tom of Finland sarjakuvaa?

Homoja ei ennen edes otettu palvelukseen, nythän siellä on jo tyttöjäkin tupapilluina!

Muuten vaan teillä oli yksi tupalainen kulli kovana vatsallaan pöydällä, kun muut kiimaisin katsein läiskivät vöillä pakaroille.

:)

Vierailija
856/863 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisötapahtumassa oli kaunis, muodokas aikuinen blondi. Ilman rintsikoita, avo-topissa. Mietin vain, jos toi olisi oma kumppani. Ja pitäisi mennä vaikka uimaan. Jos kyselisi multa, "mitä laitan päälle". Mietin mielessäni sanovani, "sellainen Baywatch punainen uimapuku olisi hyvä, tai sitten vaan bikinit". Mietin, että mitä jos mä olisin "tuon oppilas". Tulisi tissit naamaan eteen esim. uimahallissa juttelemaan ja neuvomaan ohjeita jne. jne.  Tai sitten tulisi samaan pukkariin, ja asettelis yläosaa suoraan siinä naaman edessä.  

Vierailija
857/863 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootappa käyn testaamassa....tällä hetkellä mielessä on työkaverini, mutta tilanne voi muuttua.

Vierailija
858/863 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttöjä joita olen nähnyt kaupungilla 

Vierailija
859/863 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu pitkittyvän ja  että pati jäi piippuun alan miettimään ex naista jota pantiin kaverin kanssa koko yö.

Vierailija
860/863 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntuu pitkittyvän ja  että pati jäi piippuun alan miettimään ex naista jota pantiin kaverin kanssa koko yö.

Exä sulla vaan kummittelee. En ihmettele enää yhtään, kun ainoataan vauvapalsta on sun morsmaikku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan