Paljastakaas miehet mitä ajattelette runkatessanne?
Minä yritin tuota mieheltä kysyä (oltu yhdessä 2v), mutta sanoi että ei sellasia voi kertoa. Kysyin myöhemmin uudestaan ja suostui sanomaan edellisen lisäksi, että ajattelen sua esim. jollain reissulla kun näki minut sukkanauhoissa, tai jotain kokemuksiamme. Ei siis suostunu sanoo et, ajateeko kokonaisuutta vai jotain yksityiskohtia jne. Valaiskaa miehet vähän, olisi kiva tietää!
Kommentit (863)
karvapilluja, pillun tuoksua, kauniita kasvoja, lukien pervoimpia asioita täältä.
Viime vuoden diskattua Sarah missiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhkeapeppuista kaunista kollegaa ajattelen ratsastamassa kalullani.
Olisitpa se sinä.
T. Muhekapeppuinen n34
Hei muhkeapeppuinen onko ollut ajatus kalulla ratsastamista olisi upeaa tuntea ihana peppusi sylissäni samalla kun kaluni hyväilee märkää pilluasi.
Minä ja mieheni tuossa luettiin tämä kysymys, ja alettiin keskustelemaan. Luulen että oikein rehellisesti. Mies sanoi että ajattelee aina minua, ja sitä että kuinka saan orgasmin. Minä samoin, kun on käynyt ilmi, että vaikka mies naikin, niin kun saan sen squirtin, muuttu pilluni kuivaksi. Tällöin aina, siis melkein aina otan käsi tai ja suuvoimat käyttöön ja ns runkkaan miehenkin maaliin.
Onko tämä kuinka tavallista`? Mies kyllä tykkää tästä paljon, ja lähes jokapäivä näin teemme.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni tuossa luettiin tämä kysymys, ja alettiin keskustelemaan. Luulen että oikein rehellisesti. Mies sanoi että ajattelee aina minua, ja sitä että kuinka saan orgasmin. Minä samoin, kun on käynyt ilmi, että vaikka mies naikin, niin kun saan sen squirtin, muuttu pilluni kuivaksi. Tällöin aina, siis melkein aina otan käsi tai ja suuvoimat käyttöön ja ns runkkaan miehenkin maaliin.
Onko tämä kuinka tavallista`? Mies kyllä tykkää tästä paljon, ja lähes jokapäivä näin teemme.
On erittäin tavallista, että mies valehtelee ajattelevansa omaa puolisoaan.
Lähes ketä tahansa lisääntymisikäistä tuttua tai puolituttua naista. Kaikkien kavereiden naisiin olen fantasiaoissani lauennut paljaalla. En koskaan omaa vaimoa paitsi parinvaihtotilanteessa, jossa vieras mies panee vaimoa samalla kun minä panen vieraan vaimoa. Yleensäkin spermojen laskeminen vieraaseen naiseen on suosikkifantasiani.
Juu tiedän. Mutta käytös on sanojensa mukaista. Mutta tottakai sinun piti näin kirjoittaa, se on selvää tällä palstalla.
Valehtelinkos minäkin?
Vaimoa fantasioimassa. Hänen fantasiat ovat huomattavasti irstaammat kuin mihin meidän seksielämä yltää.
On erittäin tavallista, että mies valehtelee ajattelevansa omaa puolisoaan.
Kyllä varmasti onkin. Mutta hän kertoi,, että hän tarkkailee mun reaktioita, että milloin olen saamassa orgasmin, niin sitten hän haluaa omansa. Ja kuten kirjoitin, sen teen minä hänelle. En tietenkään tiedä ajatteleeko hän silloin vanhoja exiään tai vaikka siskoani, se on selvä. Mutta orgasmiini asti hän keskittyy minuun, ja kyllä meillä onkin riemukas seksielo!
Miehet ovat siis oikeasti valehtelijoita...mihinkään ei voi luottaa, ja tämä koskee ihan miehen sanomana melkein kaikkia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat siis oikeasti valehtelijoita...mihinkään ei voi luottaa, ja tämä koskee ihan miehen sanomana melkein kaikkia miehiä.
Aivan. Onneksi naiset ovat aina rehellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa se sinä.
T. Muhekapeppuinen n34
Hei muhkeapeppuinen onko ollut ajatus kalulla ratsastamista olisi upeaa tuntea ihana peppusi sylissäni samalla kun kaluni hyväilee märkää pilluasi.
Kyllä. Reverse cowgirl on oma lemppari, koska kiihotun suurestiki itse siitä kun tiedän kuinka hyvältä se miesten silmissä näyttää tällä pepulla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa se sinä.
T. Muhekapeppuinen n34
Kyllä. Reverse cowgirl on oma lemppari, koska kiihotun suurestiki itse siitä kun tiedän kuinka hyvältä se miesten silmissä näyttää tällä pepulla :)
Peppusi ja rintasi koko vartalosi kuumuus voisiko ihanampaa olla kuin saada nauttia joka solulla ! Ai että kun saat kaluni kovaksi.
Ajattelen usein n. 10v itseäni nuorempaa naispuoleista työkaveriani, joka on ns vanhapiika. Tietääkseni ja uskoakseni hänellä ei ole koskaan ollut miestä ja kuvittelen miten veisin neitsyyden 4-kymppiseltä ja laskisin spermat sisään.
Muistelen kuinka puolisoni otti kerran minulta suihin niin, että hänen isot rintansa välillä hivelivät kulliani.
Urheilevat naiset. Kaikki se liike, hyppiminen, pomppiminen jne. Usein sitovat vaikka kenkiään, niin menevät aivan peffa pystyyn edessäsi jne. Räväkät naiset, esim. Gladiaattorinaiset jne. Ovat söpöjä, kun käyttävät voimaa, mutta joutuvat suojelemaan samalla itseään, esim. rintoja jne.
Miettinyt, miltä tuntuu, jos olisi isä ja olisi kauniita tyttäriä (aikuisia). Aika kimurantti tilanne, kun tyttäet kaunistuu, ja muuttuu paljon paremmaksi kuin oma kumppani.
Olisitpa se sinä.
T. Muhekapeppuinen n34