Paljastakaas miehet mitä ajattelette runkatessanne?
Minä yritin tuota mieheltä kysyä (oltu yhdessä 2v), mutta sanoi että ei sellasia voi kertoa. Kysyin myöhemmin uudestaan ja suostui sanomaan edellisen lisäksi, että ajattelen sua esim. jollain reissulla kun näki minut sukkanauhoissa, tai jotain kokemuksiamme. Ei siis suostunu sanoo et, ajateeko kokonaisuutta vai jotain yksityiskohtia jne. Valaiskaa miehet vähän, olisi kiva tietää!
Kommentit (706)
Naapurin muija taas eilen pyllisteli pihallaan, sitä kun pääsisi panemaan, on jotain 50v korvilla, hoikka lähes laiha, 170cm, isot tissit, iso pyöreä perse, ei mikää pikku pylly, aavistuksen kiharat punertavan ruskeat hiukset puoleen selkään, näyttää kyllä todella hyvältä.
Pakko oli päästellä paineita vessassa.
Työkaveria ja sen mieletöntä persettä. Töissä aika sellaisissa tiukoissa pyöräily housuissa vai mitä ne nyt on noi tiukat ihon myötäiset housut joita on nykyään melkein kaikilla naisilla päällään. Sitten se tulee ihan tahallaan lähelle kumartelemaan ja pyllistelemään niin että pikkarit ja niiden pitsi muodot näkyy läpi. Inhottavaa kun ei mitään voi tehdä vaikka kuinka tekisi mieli kosketella. Voi vaan katsoa ja kuolata sekä toivoa että hän tai kukaan muukaan ei huomaa. Kotona sitten xvideos päälle ja eiku tumputtamaan kera kosteus voiteen jödelin päällä ja miettii työkaveria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä vaimon flirttiä ja todella ärsyttävää ystävätärtä. Keskenämme hänen kanssaan meillä kipinöi vain varmaan molemminpuolinen ärsytys, mutta jotain siinä kuitenkin on. Onpa tahattomasti tai tahallaan vähän huolimattomasti vilautellutkin minulle ja aina viinipäissään puhelee mitä sattuu, halaamisetkin vähän 'liian pitkiä' noissa tilanteissa. Aivan erityyppinen vartalo ja olemus vaimoni kanssa ja panisin kyllä....monet suihkurunkut on hänelle tullut vedeltyä. Ja onhan niitä muitakin juttuja...oma vaimo harvemmin mielessä omassa kivassa, välillä kyllä - etenkin jos tehdään sitä yhdessä.
Vaimolta utelin, mitä hän leluineen mielessä pyörittelee...vastaus oli ette muka oikeen mitään ( jeps) mutta pikku kiusaamisen jälkeen uskaltautui sanomaan että usein useammasta miehestä kanssaan. Ei paha.
Eli oma vaimo on niin ruma ettei edes omassa kivassa viitsi ajatella. Muttase kaveri joka erityyppinen (eli upea) sitä tulee haaveiltua. Hitto miehet. Miksi tyydytte siihen rumaan mutta ette yritä sitä jota oikeasti himoitsette.
Alkaa ottaa päähän nämä kommentit täällä. Minulla esim. On usein fantasioissani vaimoni todella hyvän näköinen kaveri. Siis hän on ulkonäöllisesti todella upea ilmestys. Mutta, persoonana ei pitemmän päälle toimisi. Vaimoni ei ole yhtä näyttävän näköinen, mutta luonteeltaan aivan mahtava ja rakastettava. Joten miksi minä olisin yrittänyt naista vain ulkonäön vuoksi? Elän elämääni ihmisen kanssa joka on hyvä, kaunis ja rakas. Välillä haluan irrotella itsekseni ja fantasioin tästä kaverista. Jos minun pitäisi joskus valita heidän välillään, olisi eittämättä vaimoni 1. Aina! Miehet kokevat asiat aivan eri tavalla kuin naiset. Ja minusta on moukkamaista jos kiihottun jostain naisesta haukutaan heti vaimo huonoksi. Kun sillä minun omalla kivalla ei ole mitään tekemistä ihanan vaimoni kanssa.
Seli seli..
Uutta tyttöystävääni, silloin jos ei voida tavata. Muutoinhan ei toki tarvitse runkata.
-M34
En runkkaa. Harrastan seksiä vaimon kanssa. Ja siinä ei kyllä tarvitse kuvitella yhtään mitään kun pääsee ihan tositoimiin.
Ajattelen vain naisia, joita en voi saada ja joskus mielikuvittelen anaalia vaki kumppanin kanssa, jota hän ei voi tarjota. Kaikenkaikkiaan ajattelen tavoittamattomissa olevia asioita.
Ajattelen et olisipa minullakin yli 20cm kulli.
Minimuna 15cm kirjoitti:
Ajattelen et olisipa minullakin yli 20cm kulli.
Sama.
Hävettää runkata 15 senttistä 😳
Ajattelen vaimon saavan kunnolla ja isoa
Vierailija kirjoitti:
Eli vieraampaa ja parempaa
Vaimo
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minunkin vakio runkku fantasia. On myös ollut usein fantasioita vaimon kavereista, ja milloin mistäkin tapaamistani naisista.
Itse en juuri koskaan runkkaa millekään TV kasvoille, meteorologille tai aamu TVn juontajalle.
Vaimon kavereita, muita tuttuja naisia, vaimon siskoa
Anoppia, kavereiden muijia, avopuolison kavereita. Onhan näitä exillekkin tulee välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä vaimon flirttiä ja todella ärsyttävää ystävätärtä. Keskenämme hänen kanssaan meillä kipinöi vain varmaan molemminpuolinen ärsytys, mutta jotain siinä kuitenkin on. Onpa tahattomasti tai tahallaan vähän huolimattomasti vilautellutkin minulle ja aina viinipäissään puhelee mitä sattuu, halaamisetkin vähän 'liian pitkiä' noissa tilanteissa. Aivan erityyppinen vartalo ja olemus vaimoni kanssa ja panisin kyllä....monet suihkurunkut on hänelle tullut vedeltyä. Ja onhan niitä muitakin juttuja...oma vaimo harvemmin mielessä omassa kivassa, välillä kyllä - etenkin jos tehdään sitä yhdessä.
Vaimolta utelin, mitä hän leluineen mielessä pyörittelee...vastaus oli ette muka oikeen mitään ( jeps) mutta pikku kiusaamisen jälkeen uskaltautui sanomaan että usein useammasta miehestä kanssaan. Ei paha.
Eli oma vaimo on niin ruma ettei edes omassa kivassa viitsi ajatella. Muttase kaveri joka erityyppinen (eli upea) sitä tulee haaveiltua. Hitto miehet. Miksi tyydytte siihen rumaan mutta ette yritä sitä jota oikeasti himoitsette.
Alkaa ottaa päähän nämä kommentit täällä. Minulla esim. On usein fantasioissani vaimoni todella hyvän näköinen kaveri. Siis hän on ulkonäöllisesti todella upea ilmestys. Mutta, persoonana ei pitemmän päälle toimisi. Vaimoni ei ole yhtä näyttävän näköinen, mutta luonteeltaan aivan mahtava ja rakastettava. Joten miksi minä olisin yrittänyt naista vain ulkonäön vuoksi? Elän elämääni ihmisen kanssa joka on hyvä, kaunis ja rakas. Välillä haluan irrotella itsekseni ja fantasioin tästä kaverista. Jos minun pitäisi joskus valita heidän välillään, olisi eittämättä vaimoni 1. Aina! Miehet kokevat asiat aivan eri tavalla kuin naiset. Ja minusta on moukkamaista jos kiihottun jostain naisesta haukutaan heti vaimo huonoksi. Kun sillä minun omalla kivalla ei ole mitään tekemistä ihanan vaimoni kanssa.
Niinpä. Älä vaan mene koskaan kertomaan noita vaimollesi. On todella loukkaavaa. Ja tuo että persoonana ei toimisi mutta ulkonäköä hinoiitset!
Mietipä onko siellä teidän naapurissa tai kavereissas joku jolla on iso etumus. Se jos joku saa naiset sekaisin.
Ps. Sinulla tuskin kunnon varustus kun olet kerran rumaan joutunut tyytymään.
Olen nuori mies, mutta joka kerta ajattelen runkatessa vanhempaa naista. Siis jotain 55-70 vuotiasta. Saan niistä aina parhaat kikisit. Nuoret naiset eivät sytytä.
Tänään runkkasin ajatellen edellistä seksikertaa vaimoni kanssa. Hän piteli jalkojaan ylhäällä polvitaipeista kiinni pitäen jota tekee kun on erittäin kiimainen. Se on erittäin kiihoittavaa kun nainen osaa ottaa aktiivisesti nautintonsa.
Jalkapohjia varpaita hyvin hoidettuja kantapäitä
Punaiseksi lakattuja varpaiden kynsiä !!
Usein sitä kuinka jäykkä elimeni liikkuu pimpissä. Kuinka lämmin ja liukas pimppi puristaa sitä. Kuinka minä lasken täyden lastini sinne sisälle. Pian tunnen siemenjohtimien aloittavan vastustamattoman sykkeen...