Paljastakaas miehet mitä ajattelette runkatessanne?
Minä yritin tuota mieheltä kysyä (oltu yhdessä 2v), mutta sanoi että ei sellasia voi kertoa. Kysyin myöhemmin uudestaan ja suostui sanomaan edellisen lisäksi, että ajattelen sua esim. jollain reissulla kun näki minut sukkanauhoissa, tai jotain kokemuksiamme. Ei siis suostunu sanoo et, ajateeko kokonaisuutta vai jotain yksityiskohtia jne. Valaiskaa miehet vähän, olisi kiva tietää!
Kommentit (706)
Vaimon paria kaveria, lisäksi muutamaa tuttua naista
Hyväkroppaisia kolleja, joilla smoothi nätti peenis. Netti on täynnä kivoja videoita komeista runkkaavista hepuista.
Vaimon parasta kaveria. Usein pyörii meillä legginsit jalassa ja niistä näkyy aina läpi kun se vähän kumartuu😛
Vierailija kirjoitti:
Vaimon parasta kaveria. Usein pyörii meillä legginsit jalassa ja niistä näkyy aina läpi kun se vähän kumartuu😛
Lentääkö spermat nopeasti? Itse kanssa ajattelen vaimon paria kaveria.
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentääkö kahdesti?
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentääkö kahdesti?
Toisen heistä kohdalla kolmesti, mutta tuo kaksi se välillä.
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika nopsaan kyllä! Hän on noin 10 vuotta vanhempi (42v) kuin minä mutta peppu on kuin parikymppisellä😋 Läpikuultavat legginssit, stringit alla ja pieni kamelinvarvas.... kyllä se laittaa mielikuvituksen liitoon!
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika nopsaan kyllä! Hän on noin 10 vuotta vanhempi (42v) kuin minä mutta peppu on kuin parikymppisellä😋 Läpikuultavat legginssit, stringit alla ja pieni kamelinvarvas.... kyllä se laittaa mielikuvituksen liitoon!
Jepjep ja sitten heräsit kun äitis huusi että voileivät valmiit... stringit ja läpikuultavat legginsit oli vähän liikaa😅
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin sen toisen kohdalla tulee äkkiä, oikein paineella, hänelläkin seksikäs peppu, kauniit kasvot ja muutenkin hyvä vartaloinen
Melkeinpä kaikista legginseistä näkyy läpi! On kyllä luojan lahja ne housut👌
Vierailija kirjoitti:
Melkeinpä kaikista legginseistä näkyy läpi! On kyllä luojan lahja ne housut👌
Tismalleen samaa mieltä. Olen vaimon saanut houkuteltua niitä käyttämään myös. Aivan mahtavaa katsella sitä peppua ja myös kun huomaan muittenkin vilkuilevan. Parasta on jos hän kumartuu ja näkyy takaapäin koko herkku niissä ohuissa housuissaan .
Aika usein runkatessa pyörii joku cuck-video. Kiihottavaa fantasiatasolla.
Olemme vaimon kanssa strippibaarissa ainoina asiakkaina. Tilattuamme juomat meille esiintyy ulkomaalainen kaunotar. Hän tulee pöytäämme juttelemaan ja kysyy haluamme privaatti esityksen. Vaimoni on hetero, mutta nähdessään stripparin levittävän itsensä pöydällä edessämme hän alkaa kiihottumaan. Ottaa minulta suihin ja kohta nuoleekin sen stripparin pillua minun naidessani häntä samaan aikaan takaapäin...
Omaa miestä ja sen kullia ajattelen. Joskus jotain toista miestä, mutta yleensä miestäni. Orgasmi tulee kun ajattelen häntä panemassa mua.
Äsken juuri vaimo antoi käsihoidon ja kuiskutteli korvaani onko hänen se ja se kaveri seksikäs, onko kauniit tissit, panisinko, olenko salaa haaveillut.....G-sus kun mälli lähti kuin marsin raketti! Upea nainen on!!!!
Vierailija kirjoitti:
Äsken juuri vaimo antoi käsihoidon ja kuiskutteli korvaani onko hänen se ja se kaveri seksikäs, onko kauniit tissit, panisinko, olenko salaa haaveillut.....G-sus kun mälli lähti kuin marsin raketti! Upea nainen on!!!!
Kokeilkaas joskus samaa kun yhdytte. Meillä kokeiltu noin, monesti eri tavoin, aina tullut monta uusintaa
Erja anoppia ja rouvan pikkusiskoa.
Avopuolisolla on ärsyttävä mutta helvetin hyvä perseinen kaveri jota nussisin heti jos saisin. Mutta nyt täytyy tyytyä runkkaamiseen ja fantasioida että toi namupala olis köytettynä meidän sänkyyn ja saisin tehdä tunnin ajan mitä vaan hänelle :P
Kolmenkimppaa jossa otamme vaimon kanssa suihin vieraalta mieheltä ja joka panee sitten vaimoa. Bi miehenä haaveilen seksistä yhden tai kahden miehen kanssa missä saan patukkaa molempiin reikiin samaan aikaan.