Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljastakaas miehet mitä ajattelette runkatessanne?

Vierailija
17.02.2011 |

Minä yritin tuota mieheltä kysyä (oltu yhdessä 2v), mutta sanoi että ei sellasia voi kertoa. Kysyin myöhemmin uudestaan ja suostui sanomaan edellisen lisäksi, että ajattelen sua esim. jollain reissulla kun näki minut sukkanauhoissa, tai jotain kokemuksiamme. Ei siis suostunu sanoo et, ajateeko kokonaisuutta vai jotain yksityiskohtia jne. Valaiskaa miehet vähän, olisi kiva tietää!

Kommentit (706)

Vierailija
161/706 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkimppaa jossa otamme vaimon kanssa suihin vieraalta mieheltä ja joka panee sitten vaimoa. Bi miehenä haaveilen seksistä yhden tai kahden miehen kanssa missä saan patukkaa molempiin reikiin samaan aikaan.

Vierailija
162/706 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon paria kaveria, lisäksi muutamaa tuttua naista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/706 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkroppaisia kolleja, joilla smoothi nätti peenis. Netti on täynnä kivoja videoita komeista runkkaavista hepuista.

Vierailija
164/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon parasta kaveria. Usein pyörii meillä legginsit jalassa ja niistä näkyy aina läpi kun se vähän kumartuu😛

Vierailija
165/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon parasta kaveria. Usein pyörii meillä legginsit jalassa ja niistä näkyy aina läpi kun se vähän kumartuu😛

Lentääkö spermat nopeasti? Itse kanssa ajattelen vaimon paria kaveria.

Vierailija
166/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentääkö kahdesti?

Vierailija
167/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentääkö kahdesti?

Toisen heistä kohdalla kolmesti, mutta tuo kaksi se välillä.

Vierailija
168/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nopsaan kyllä! Hän on noin 10 vuotta vanhempi (42v) kuin minä mutta peppu on kuin parikymppisellä😋 Läpikuultavat legginssit, stringit alla ja pieni kamelinvarvas.... kyllä se laittaa mielikuvituksen liitoon!

Vierailija
169/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nopsaan kyllä! Hän on noin 10 vuotta vanhempi (42v) kuin minä mutta peppu on kuin parikymppisellä😋 Läpikuultavat legginssit, stringit alla ja pieni kamelinvarvas.... kyllä se laittaa mielikuvituksen liitoon!

Jepjep ja sitten heräsit kun äitis huusi että voileivät valmiit... stringit ja läpikuultavat legginsit oli vähän liikaa😅

Vierailija
170/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin sen toisen kohdalla tulee äkkiä, oikein paineella, hänelläkin seksikäs peppu, kauniit kasvot ja muutenkin hyvä vartaloinen

Vierailija
171/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä kaikista legginseistä näkyy läpi! On kyllä luojan lahja ne housut👌

Vierailija
172/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkeinpä kaikista legginseistä näkyy läpi! On kyllä luojan lahja ne housut👌

Tismalleen samaa mieltä. Olen vaimon saanut houkuteltua niitä käyttämään myös. Aivan mahtavaa katsella sitä peppua ja myös kun huomaan muittenkin vilkuilevan. Parasta on jos hän kumartuu ja näkyy takaapäin koko herkku niissä ohuissa housuissaan . 

Vierailija
173/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein runkatessa pyörii joku cuck-video. Kiihottavaa fantasiatasolla.

Vierailija
174/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vaimon kanssa strippibaarissa ainoina asiakkaina. Tilattuamme juomat meille esiintyy ulkomaalainen kaunotar. Hän tulee pöytäämme juttelemaan ja kysyy haluamme privaatti esityksen. Vaimoni on hetero, mutta nähdessään stripparin levittävän itsensä pöydällä edessämme hän alkaa kiihottumaan. Ottaa minulta suihin ja kohta nuoleekin sen stripparin pillua minun naidessani häntä samaan aikaan takaapäin...

Vierailija
175/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Minnaa, on niin hot.

Vierailija
176/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestä ja sen kullia ajattelen. Joskus jotain toista miestä, mutta yleensä miestäni. Orgasmi tulee kun ajattelen häntä panemassa mua.

Vierailija
177/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken juuri vaimo antoi käsihoidon ja kuiskutteli korvaani onko hänen se ja se kaveri seksikäs, onko kauniit tissit, panisinko, olenko salaa haaveillut.....G-sus kun mälli lähti kuin marsin raketti! Upea nainen on!!!! 

Vierailija
178/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken juuri vaimo antoi käsihoidon ja kuiskutteli korvaani onko hänen se ja se kaveri seksikäs, onko kauniit tissit, panisinko, olenko salaa haaveillut.....G-sus kun mälli lähti kuin marsin raketti! Upea nainen on!!!! 

Kokeilkaas joskus samaa kun yhdytte. Meillä kokeiltu noin, monesti eri tavoin, aina tullut monta uusintaa

Vierailija
179/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erja anoppia ja rouvan pikkusiskoa.

Vierailija
180/706 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuolisolla on ärsyttävä mutta helvetin hyvä perseinen kaveri jota nussisin heti jos saisin. Mutta nyt täytyy tyytyä runkkaamiseen ja fantasioida että toi namupala olis köytettynä meidän sänkyyn ja saisin tehdä tunnin ajan mitä vaan hänelle :P