Paljastakaas miehet mitä ajattelette runkatessanne?
Minä yritin tuota mieheltä kysyä (oltu yhdessä 2v), mutta sanoi että ei sellasia voi kertoa. Kysyin myöhemmin uudestaan ja suostui sanomaan edellisen lisäksi, että ajattelen sua esim. jollain reissulla kun näki minut sukkanauhoissa, tai jotain kokemuksiamme. Ei siis suostunu sanoo et, ajateeko kokonaisuutta vai jotain yksityiskohtia jne. Valaiskaa miehet vähän, olisi kiva tietää!
Kommentit (706)
Vierailija kirjoitti:
Ryhmäseksiä jossa itseni lisäksi ainakin vaimoni ja toinen mies.
Tota minäkin usein.. Ryhmäseksissä on sitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä ajattele, mutta kun tuo naapurin 15V tyttö puuhastelee puutarhassa liian pienet bikinit päällä. Väkisinkin alkaa stondaamaan.
Eikös nuo kesätöitä väistelevät likat väistelle puutahahommiakin.
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä ajattele, mutta kun tuo naapurin 15V tyttö puuhastelee puutarhassa liian pienet bikinit päällä. Väkisinkin alkaa stondaamaan.
Hyi hitto! Jotain rajaa! Se on lapsi!
Yleensä ajattelen naisen seksuaalisen halun kohteeksi joutumista. Eli sitä että nainen osoittaa avoimesti halunsa. Esim. puhuu tai sanoo jotain ihanan härskiä. Jotain mitä sieltä suusta ei normaalisti tule. Esim. "Pane mua peppuun." Kyllä, olen siitä onnellinen mies että minulle nuo kolme sanaa on lausuttu.
Lyhyesti. Ajattelen todella halukasta naista.
Ajattelen vaimoa muiden käytössä. Sitä kun se soittaa hetkeä ennen että kohta mä saan kulta paljon munaa.
Mulla 23 cm kulli ja siksi ei tartte runkata.
Oon voittaja ✌
Aatten aina jotain naista masturboimassa. Hän olisi vieressäni niin että näkisin kasvot. Kun hän laukeaa…
Voittaja 23cm kirjoitti:
Mulla 23 cm kulli ja siksi ei tartte runkata.
Oon voittaja ✌
Asut siis Marvel Universumissa missä naisilla on röntgenkatseet.
Äitiä.
Ei siis omaa, vaan Äiti Teresaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ajattelen naisen seksuaalisen halun kohteeksi joutumista. Eli sitä että nainen osoittaa avoimesti halunsa. Esim. puhuu tai sanoo jotain ihanan härskiä. Jotain mitä sieltä suusta ei normaalisti tule. Esim. "Pane mua peppuun." Kyllä, olen siitä onnellinen mies että minulle nuo kolme sanaa on lausuttu.
Lyhyesti. Ajattelen todella halukasta naista.
Varmaan suht vaikea olla hymyilemättä, jos tuollaiset sanat kuulee. Luulisi varmaan olevansa unessa.
Naisystäväni kertoi, että opiskellessa yksi toinen nainen oli nuollut hänelle orgasmin. Eli usein ajattelen sitä tilannetta missä hän saa suuseksiä toiselta naiselta.
Nykyään en monesti runkatessa ajattele edes mitään erityistä, vaan keskityn fyysiseen nautintoon, koska tuntuuhan se niin hyvältä. Toki lähellä orgasmia alkaa usein eksän kasvot sekä vartalo näkyä mielessä, ja joku ihana seksimuisto hänen kanssaan kiidättää kliimaksiin nopeasti.
työkaveria viimeaikoina, -vaikka onkin vamraan 15 vuotta minua nuorempi. Vaalea hoikka nainen.
Vierailija kirjoitti:
työkaveria viimeaikoina, -vaikka onkin vamraan 15 vuotta minua nuorempi. Vaalea hoikka nainen.
Ja anna kun arvaan. Kotona tumma ja läski vaimo😂
Ajattelen, että toinen mies panee blondia naisystävääni, naiseni huutaa nautinnosta ja katsoo mua silmiin. Samalla runkkaan hänen kauniiden kasvojensa edessä.
Tietenkin eksää ja hänen pieniä söpöjä rintoja
Nyt 18v Ainolle. Pieni pyöree pylly jota käskyttäisin ihan mielellää. :P
Naapurin Kirstiä.On niin kiimainen iso perse ja se keikutus kun kävelee.20v vanhempi
Laskuja. Silloin ei laukea heti.