Välittäjien ilmaiset arvointikäynnit. Onko teillä käynyt?
Olen tässä miettinyt asunnon myymistä ja kiinnostaisi tietää paljonkohan saisi tästä luukusta. Olen ajatellut pyytää välittäjää ilmaiselle arvointikäynnille.
Oletteko pyytäneet tällaista? Rupeeko ne välittäjät sitten soittelemaan jatkuvasti myyntipäätöstä tai muuta? Siis pääseekö niistä sitten ollenkaan eroon käynnin jälkeen?
Kommentit (3)
muutamat tarjoukset, ts. kilpailuta palvelut, maksuista saa yllättävän paljon alea, kun ne tietää muidenkin pyrkivän apajille =)
välittäjät soittaa siulle jälkikäteen, voit sanoa ihan hyvin, että meni toiselle, tai ette myykkään tmv.
Sinulle ilmainen arviontikäynti on välittäjälle välityssopimuksen solmimisyritys. Markkinointia siis. Ei kannata antaa myytäväksi pelkästään sen perusteella, kuka pitää asuntoasi arvokkaimpana.
ensinnäkin, toihan on vähän huono mainos. AIna ne välittäjien arviointikäynnit on ilmaisia. asunnonmyynnissähän hankaluus on myytävien asuntojen löytäminen, ei niinkään se asunnon myyminen sitten.
Täysin normaali käytäntö on, että pyytää muutamalta arvioijalta tarjouksen. Voit sanoa ääneen, että pyydät vaikka neljä tarjousta. Jos sitten päätätte olla myymättä ollenkaan tai myytte itse, niin sanot vain suunnitelmien muuttuminen.