Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No just, neuvolassa suositeltiin laittamaan 2,5v virikehoitoon kun mainitsin väsymyksestäni...

Vierailija
17.04.2010 |

Meillä on neljä lasta, koululainen, eskari, 2,5v ja vauva 3kk. Käytiin vauvan kanssa neuvolassa ja siellä sitten tuli vaan todettua, että välillä meinaa väsyttää kun vauva heräilee joinain öinä puolen tunnin tai tunnin välein ja taapero nukkuu kahdesti puolen tunnin päikkärit ja ne on yleensä eri aikaan mitä vauvan unet niin päivisin en saa itse nukuttua.

Tämä neuvolan "täti" sitten kysyi, että olenko ajatellut, että voisin laittaa taaperon hoitoon esim. muutamana päivänä viikossa, jotta saan itse levätä. Sanoin tuohon, etten koe sille olevan tarvetta, koska vauva ei joka yö herää noin tiheään, ainoastaan välillä ja taas välillä nukkuu 2-3tunnin pätkiä.

Eikä kyse voi olla siitäkään, että olisi ajatellut, että taapero saisi kavereita, koska käymme puistossa ja siellä on taaperolla kavereita ja sen lisäksi kahdesti viikossa on kerho.

Taapero on nyt jo mustis vauvasta, niin ei tuo hoitoon laittaminen tilannetta ainakaan paranna ja kun en sille koe olevan tarvetta.

Täytyy varmaan olla mainitsematta jatkossa väsymyksestä niin säästyy tällaisilta ehdotuksilta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän taaperon ollessa vauva (hänellä epäiltiin koliikkia, vuoden iässä itkujen syyksi paljastui laajat ruoka-aineallergiat) hän oli todella itkuinen ja tuolloin pyysin neuvolasta apua, esim. kodinhoitajaa tai vastaavaa niin sitä ei saatu

ap

Kai ymmärrät että ehkä yksi sadasta kysyy tällaisia, josko niinkään moni. Miksi pitää tehdä niitä lapsia jos ei itse jaksa niitä hoitaa? Siis kodinhoitaja kotiäidin perheeseen, ei h******i! Menisit itse töihin, sitten ymmärtäisin kodinhoitajan.

Vai onko tämä provo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi