Mä vihaaaaaaaan !!!
Että mä vihaan mun 4,5v poikaa !!!!!!!
Se saa mun pinnan todella kireelle joka ikinen päivä.
Ei enää suostu päikkäreitä nukkuun ja riehuu vaan.
Mä en oikeasti enää tiedä mitä mä teen ton kanssa.
Olisiko kenelläkään saman kokeneella kertoa mulle miten toimin?!!!
Kommentit (24)
kaikkein tehokkain tapa saada tuon ikäinen kuuntelemaan on ulkoilu ja liikunta, ja sitä tarpeeksi päivittäin. Säännölliset arkirutiinit, niin et lapsi osaa myös ennakoida mitä milloinkin tapahtuu, ja vielä paljon syliä, jutustelua, lapsen kuuntelemista ja hänen kanssaan touhuamista, pelailua (Uno, Arvaa kuka jne jne), kirjojen lukemista. Meidän poika saa purkaa energiaansa kerran viikossa telinevoimistelussa, jossa kiivetään köyttä, hypitään trampalla ja kehitetään kehonhallintaa erilaisilla liikkeillä.
MLL:n vanhempainpuhelimesta saat varmaan tukea vaikeena hetkenä.
Niin ja meidän poika ei ole koskaan nukkunut päiväunia, yöunet max 8-9h.
Tuossa on järkeä !!
Eli liikkumistahan tuo tarvitsee enemmän.
Energiaa täynnä joten siksi on äkäinen mulle ja kiukkuilee, kun on niin paljon energiaa, mitä pitäisi saada purkaa johonkin. Ja siksi siis turhautuu...
Olipas helpottavaa kuulla tuo ja tajuta nyt samalla :)
Joten elämän muutosta tekemään.
Kiitos kaikille kirjoituksesitanne ;)
sp
Olet kyllä pahassa kierteessä. Hae ihmeessä apua, muuten asiat siitä vielä mutkistuvat.Kiukkusi lisää vaan lapsen ahdistusta ja sen myötä häiriökäyttäytymistä joka vuorostaan raivostuttaa sinua entistä enemmän. Uskon että avun kanssa pystyt uudelleen löytämään rakastavat tunteesi lastasi kohtaan. Mene suoraan perheneuvolaan ja mitä pikemmin!
eli olen ulkoistanut ongelman onnellisesti :)
Lapsikin oli onnellinen ja minä myös.