Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
exä ei maksa elatusmaksuja
16.04.2010 |
menee hermo!
exän olisi pitänyt maksaa elatusmaksut.. mutta eipä ole näkyny, eikä pyynnöistäni huolimatta ole muka ehtinyt.
kiusa se on pienikin kiusa
Kommentit (3)
Mene kelaan ja kerro tilanne sielä.
Haet elaria sieltä ja exäsi maksaa kelalle. Näin minä tein ja nyt tulee aina kuun 10 pvä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hae ihmeessä kelalta elatukset. itse juuri tein niin ja olivat jopa nostaneet elatuksen määrää. kela maksoi takautuvasti, meinasin lentää perseelleni kun oli tullut "iso" summa rahaa tilille. kela perii rahat sitten lapsen isältä!! ei tarvitsi enää tapella siitäkään asiata.
Alue: Aihe vapaa
eli haet ja haet, ja lopulta saat kunnalta, jos ex jatkaa kiertelyään...