Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko olla surkeampaa ohjelmaa kuin tuo Jim Salabim
16.04.2010 |
vai mikä ihme se nyt on, joka juuri tulee uusintana kakkoselta. Maksetaako tv-maksuilla tuokin roska? Uskomattoman surkeaa viihdettä. Jos haluaa esitellä taikureita, voisi siihen kehitellä hieman älykkäämmän formaatin.
Kommentit (3)
kakkosen ohjelmia laadukkaina, mutta enää eivät ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hiipuvien tähtien Mikko Kivisen ja Heikki Silvennoisen työllistämisohjelma, joka pysyy kasassa tekohengityksellä. Eivät ole miehet kuten nuorempina. Oikeastaan aika säälittävä yritys vielä pysyä pinnalla?
Alue: Aihe vapaa
En myöskään ymmärrä mistä se miss nevada on repäisty siihen avustajan hommaan, ei mikään varsinainen näyttelijälahjakkuus...