Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua huutonettiin

Vierailija
16.04.2010 |

kun olen laittanut tuotteen myytäväksi, miten saan lisättyä sinne lisäyksiin kuvia? Olen nähnyt kohteissa näin tehtävän, mutta se ei tainnutkaan olla niin yksinkertaista, kun ei ole sellaista "lisää kuva" nappulaa ja suoraan en pysty kopioimaan kuvaa siihen lisäystekstikenttään... apua! Pakettia pitäis laittaa myyntiin, mutta muita kuvia en saa nyt...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne voi lisätä kuvan ja sitten aijaa antaa linkin jonka liität ilmoitukseen.

Vierailija
2/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten liität koko litanian lisäys-kenttään ja klikkaat lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen ladattava ohjelma netistä. Mä oon tosi huono tietokoneiden kanssa mutta tuolla ohjelmalla saan niin paljon helpommin tehtyä ilmoituksia! Kuvia saa suoraan lisättyä hiiren oikeaa "korvaa" painamalla. Ja lisäksi saa määritellä kohteen sulkeutumisajan tosi tarkkaan!

Vierailija
4/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin se mitä HN-selain tekee puolestasi, on, että se vie kuvan Aijaa- tai "se toinen" kuvapalvelimelle, ja tuo sieltä HTML-koodin suoraan tekstiin.

Saman voit tehdä itsekin helposti. Aijaan sivulla on selvästi näkyvissä se html-rivi, ja sen kun kokonaisuudessaan kopioit lisäystekstiin, saat lisäkuvan näkyviin, ja se jopa suurentuu klikkaamalla.

Vierailija
5/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enterillä ei tule riviväliä, vaan merkinnällä

Näin saa kuvat ja tekstit laitettua nätisti eikä ne mene miten sattuu

Vierailija
6/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoli vasemmalle BR nuoli oikealle, kaikki yhteenkirjoitettuna

Vierailija
7/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahas toi merkki ei näy

Eihän se näy, kun tämäkin sivu on html-koodattu, eli tulee täälläkin vain riviväli.

Se merkki on siis ilman välilyöntejä.

Vierailija
8/8 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei tarvita html-kieltä. Ihan vain enterillä vaihdetaan riviä.

Kuvan lisäämiseksi tekstin oheen klikkaa uudessa ilmoituslomakkeessa olevaa maisemakuvaketta, avautuu pikkuruutu, jossa kohta "Kuvan www-osoite (pakollinen)".

Tähän kohtaan liitä esim. Imageshackista rivi Direkt link "http://img123.imageshack.us/img123/1234/huuto.jpg"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän