apua huutonettiin
kun olen laittanut tuotteen myytäväksi, miten saan lisättyä sinne lisäyksiin kuvia? Olen nähnyt kohteissa näin tehtävän, mutta se ei tainnutkaan olla niin yksinkertaista, kun ei ole sellaista "lisää kuva" nappulaa ja suoraan en pysty kopioimaan kuvaa siihen lisäystekstikenttään... apua! Pakettia pitäis laittaa myyntiin, mutta muita kuvia en saa nyt...
Kommentit (8)
sitten liität koko litanian lisäys-kenttään ja klikkaat lisää.
Ilmainen ladattava ohjelma netistä. Mä oon tosi huono tietokoneiden kanssa mutta tuolla ohjelmalla saan niin paljon helpommin tehtyä ilmoituksia! Kuvia saa suoraan lisättyä hiiren oikeaa "korvaa" painamalla. Ja lisäksi saa määritellä kohteen sulkeutumisajan tosi tarkkaan!
tosin se mitä HN-selain tekee puolestasi, on, että se vie kuvan Aijaa- tai "se toinen" kuvapalvelimelle, ja tuo sieltä HTML-koodin suoraan tekstiin.
Saman voit tehdä itsekin helposti. Aijaan sivulla on selvästi näkyvissä se html-rivi, ja sen kun kokonaisuudessaan kopioit lisäystekstiin, saat lisäkuvan näkyviin, ja se jopa suurentuu klikkaamalla.
enterillä ei tule riviväliä, vaan merkinnällä
Näin saa kuvat ja tekstit laitettua nätisti eikä ne mene miten sattuu
nuoli vasemmalle BR nuoli oikealle, kaikki yhteenkirjoitettuna
jahas toi merkki ei näy
Eihän se näy, kun tämäkin sivu on html-koodattu, eli tulee täälläkin vain riviväli.
Se merkki on siis ilman välilyöntejä.
Enää ei tarvita html-kieltä. Ihan vain enterillä vaihdetaan riviä.
Kuvan lisäämiseksi tekstin oheen klikkaa uudessa ilmoituslomakkeessa olevaa maisemakuvaketta, avautuu pikkuruutu, jossa kohta "Kuvan www-osoite (pakollinen)".
Tähän kohtaan liitä esim. Imageshackista rivi Direkt link "http://img123.imageshack.us/img123/1234/huuto.jpg"
sinne voi lisätä kuvan ja sitten aijaa antaa linkin jonka liität ilmoitukseen.