Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 2200/kk ihan huono palkka

Vierailija
16.04.2010 |

toimistotyöstä, toimihenkilölle? Ei pääkaupunkiseudulla...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITse saan tuon käteen asiantuntijatehtävästä pääkaupunkiseudulla (siis netto).

Vierailija
2/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloinen, jos saisin jostain työstä tollaista palkkaa. Kyllä se aina työttömyyden voittaa.

Vierailija
4/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse saan tuskin tuotakaan, hyvästä koulutusesta huolimatta. Tätä on pienyrittäjän elämä, mutta toisaalta oma vapaus korvaa kyllä paljon : )

Vierailija
5/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla (sh) peruspalkka ilman ikälisiä on 2066e. että siihen verrattuna hyvä :)

Vierailija
6/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun brutto on 2100€, pääkaupunkiseudulla. Työni on kyllä maailman ihaninta, ns. luovaa toimistotyötä =)

Vierailija
7/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo sul valittamist....verratuna hoitajien palkkoihin.....1400 jää käteen kuus....max....ja viel paskamaista vuorotyötä joutuu tekee ton palkan eteen.

Vierailija
8/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikasta jossa mun palkka oli 400 e parempi ja silloinkin melkein aina meni kaikki mitä jäi käteen. Nyt oli pakko saada heti töitä eikä aikaa odotella parempaa palkkaa. Mitenhän mä tolla pärjään??? Mitään ylimäärästä ei sitten enää vissiin ikinä osteta. ap

Vierailija
9/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3400€/kk, vastuuta toki on jonkin verran, mutta työajat ovat liukuvat ja ylitöitä ei tarvitse tehdä. Aikaisemmin tienasin 2380€ ja sekin oli surkea palkka silloiseen työmäärään nähden.

Vierailija
10/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sairaanhoitajat kylläkin saavat yli 2000€/ kk

no just joo ei oo sul valittamist....verratuna hoitajien palkkoihin.....1400 jää käteen kuus....max....ja viel paskamaista vuorotyötä joutuu tekee ton palkan eteen.

Vierailija
11/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei mitenkään surkea, varsinkin kun työ ei vaadi ylempää korkeakoulututkintoa tmv.

Vierailija
12/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan 2200€ (peruspalkka ilman ikälisiä) ja työskentelen vaativassa erikoissairaanhoidossa, jossa tarvitaan paljon muutakin kuin sairaanhoitajan peruskoulutus. Ihan hullun hommaa opiskella pitkää päätyäkseen tuolle palkalle ;)

Vierailija
13/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo sul valittamist....verratuna hoitajien palkkoihin.....1400 jää käteen kuus....max....ja viel paskamaista vuorotyötä joutuu tekee ton palkan eteen.

Jos sulle vuorotyötä tekevänä hoitajana jää max 1400euroa käteen lisien kanssa niin sä olet todella alipalkattu tai kouluttamaton...Tai sitten sä et tee 3-vuorotyötä..ton verran voi jäädä käteen peruspalkasta, mutta kyllä lisät nostaa sitä huomattavasti..

Vierailija
14/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen menossa ensi viikolla haastatteluun. Toimistotyö kiinteistöalalla. TESin mukainen aloituspalkka 1450/kk ja työsoppari 4 kk.

Otan sen kiljuen vastaan, jos vaan saan. Nyt on todella vaikea löytää töitä ja kaikki kelpaa. Mukavampaa se on tehdä töitä edes pienellä palkalla kuin lojua kortistossa ja kotona.

Vielä vuosi sitten en olisi osannut kuvitella tekeväni töitä tuolla palkalla, mutta elämä heittelee. Mä saan työttömyyskorvaustakin enmmän, mutta silti haluan tuon työn. Tai jonkun työn.

Vierailija
15/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jossain työssä voi olla noin huono palkka? Siis oikeastiko on alle 1500€ TES:n mukaisia palkkoja jossain?

Mun pitää nyt varmasti lopettaa ahnehtiminen, olla tyytyväinen tähän omaan 2400€ palkkaani ja yrittää ajatella että se on huono.

Vierailija
16/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole yhdelläkään hoitajalla 1400€ netto lisien kanssa laskettuna. Ilman vuorotyölisiä ja ikälisiä osa-aikatyönä tuon voisi uskoakin mutta ei muuten.

Vierailija
17/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus toimistotyöstä, johon kuuluu paperihommaa, arkistointia, postitusta, tilaisuuksien järjestämistä, matkojen varauksia, kopiointia, arkistointia, puhtaaksikirjoitusta jne., musta toi on varmasti ihan hyvä palkka. Jos vertaa, mitä saa lastenhoitaja, siivooja, kaupan kassa, sairaanhoitaja, lähihoitaja jne. niin eiköhän se ole ihan hyvä palkka.

Vierailija
18/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei oo sul valittamist....verratuna hoitajien palkkoihin.....1400 jää käteen kuus....max....ja viel paskamaista vuorotyötä joutuu tekee ton palkan eteen. "

En tekisi tuolla palkalla vuorotöitä!Huom.olen siis itse amk-hoitaja.En tee vuorotyötä huonojen korvausten vuoksi..Tulevaisuudessa voisin harkita lähinnä yö-ja sunnuntaivuoroja.Iltaa ja lauantaita ei kannata tehä,ku illasta saa vain +15%

Vierailija
19/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei varmasti ole yhdelläkään hoitajalla 1400€ netto lisien kanssa laskettuna. Ilman vuorotyölisiä ja ikälisiä osa-aikatyönä tuon voisi uskoakin mutta ei muuten."

peruspalkka jää varmasti tuohon lähihoitajalla,mutta kolmivuorotyöstä he saavat muutaman satasen lisää..en vaan tekis erittäin raskasta vuorotyötä muutamasta satasesta.

Vierailija
20/30 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2227 e. Saan tuohon päälle 10% ikälisiä ja tietysti vuorolisät 200-800 e kuukaudesta riippuen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi