Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki puhuu kissojen paskoista?

Vierailija
15.04.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kissat ovat siistejä.

Vierailija
2/6 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun lumet sulavat, kinoksista on paljastunut koko talven kissanpaskat...kiitos vaan naapurit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksoplasmoosi tarttuu kissojen ulosteista. Ei kiva etenkään, jos odottava äiti saa tartunnan raskauden aikana.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

Vierailija
4/6 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ulostetta päätyy suuhun paljon harvemmin.

Vierailija
5/6 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infektio on vasta-ainetutkimuksen perusteella hyvin yleistä. Esimerkiksi USA:ssa 40 % ihmisiä on merkittävä vasta-ainepitoisuus toksoplasmaa vastaan, pitoisuudet ovat suurempia maaseudun väestössä kaupunkilaisiin verrattuna, suuria pitoisuudet ovat yleensä maanviljelijöillä, teurastamotyöntekijöillä ja niillä, jotka ilmoittivat syövänsä raakalihaa (tartarvoileivät). Vasta-aineita esiintyy siis merkittävästi useammin ihmisessä kuin mitä kissoja pidetään lemmikkeinä. Siis infektoituminen ei ole välittömän kissakontaktin seurausta vaan tavallisimmin elintarvikehygieeninen ongelma.

Vierailija
6/6 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä olen nyt kevään aikana päättänyt, että jos toi naapurin kolli käy vielä kerrankin tän tontin suunnalla, mä loukutan sen ja kiitkutan jonnekkin hevon hornaan eläinsuojaan mistä omistaja voi sitten lunastella elikkoaan. jos sekään ei tepsi, niin haen anopin koiran hoitoon joka suolestaa sen kun pihamaalla kohtaavat..

rakastan eläimiä, mutta en voi sietää niiden idiootteja omistajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme