G: minkä ikäisenä muutit
Kommentit (39)
Meni sukset ristiin isäni kanssa ja muutin pois. Sen jälkeen välit ovatkin pysyneet kohtalaisina myös isääni.
pakkohan siinä oli aikuistua ja itsenäistyä.
22 vuotiaana menin naimisiin ja 23 vuotiaana sain lapsen... (kun joku asuu vielä silloin vanhempiensa luona..)
lähin opiskelemaan 250km päähän, yhden kesän asuin vielä vanhempien luona, sen jälkeen oon ollu omillani. ja niinku joku tossa edellä menin myös naimisiin 22v.
tyhmyyksiä tuli tehtyä mutta ite kannoin niistä vastuun ja enkä kadu mitään, enemmän varmaan katuisin jos oisin jättäny tekemättä .....
....se oli sitä surutonta nuoruus aikaa.... =)
Ensin 16-vuotiaana vaihto-oppilaaksi, sitten kolmeksi vuodeksi lukioon parin sadan kilometrin päähän, jonka jälkeen vuodeksi kotiin ja sitten lopullisesti pois 21-vuotiaana.
11-vuotiaana, tosin lastenkotiin. Sieltä muutin sitten 19-vuotiaana omaan asuntooni, joskin aika pian huomasin, ettei yksinkertaisesti ollut varaa asua yksin. Muutaman kaverin kanssa päiviteltiin sitä asiaa aikamme, kunnes toinen näistä kavereista muutti takaisin vanhempiensa luokse, ja minä ja tämä toinen kaverimme päätettiin hommata kimppakämppä, koska mulla ei ollut mahdollisuutta muuttaa takaisin vanhemmille, ja kaverilla vanhemmat asuivat monen sadan kilometrin päässä, joten opiskelujen vuoksi ei voinut sinnekään muuttaa. Tästä kämppiksestä tuli sitten myöhemmin aviomieheni ja lasteni isä.
ja silletielle jäin. ensin asumaan siskon ja veljen kanssa. ja sitten menin 19 vuotiaana naimisiin.Siinä ilossahan on tullut oltua jo 45vuotta.
omasta tahdostani, sieltä 18- vuotiaana omaan asuntoon.
ostin ensimmäisen oman asunnon.
15v jo periaatteessa muutin kotoa pois, kun olin vaihtarina vuoden. :)
Asuin lapsuuteni tässä samassa talossa missä nyt asun oman perheeni kanssa. Vanhempani rakensivat uuden talon tälle samalle tontille itselleen kun olin 23 ja muuttivat siihen asumaan. Nyt olen 34 enkä ole koskaan muuttanut
19v olin täyttämässä. Poikaystävän luo (minä olin opiskelija, mies töissä), naimisissa nykyään.
minua aina ihmetellään tyyliin onko kotioloissani jotain vikaa kun niin nuorena muutin. Mutta ei täällä pääkaupunkiseudulla olekaan tarve muuttaa opiskelemaan.
Maalla ei paljon ollut vaihtoehtoja, amiksen keittäjälinja olisi ollut tarjolla eikä se napannut.
ja tein siinä opiskeluohella paljon keikka töitä, joilla elätin itseni.
16, tosin täytin seuraavassa kuussa 17 ja ihan yksiöön itekseni, en mihinkään solukämppään,tms
Olin kyllä just täyttämässä 19.