Mieheni on GAY
Tulin eilen töistä kotiin ja kuulin makuuhuoneesta ääniä. Pelästyin... sydän alkoi hakata ja ajattelen et hemmetti nyt se mies saa selkäänsä.... juoksin makkariin ja näin mieheni ja hänen parhaan kaverinsa alasti sängyllämme?????? Meinasin oksentaa.. heitin kummatkin ulos... ihmekös kun meillä ei ole ollut seksiä moneen kuukauteen... tilanne on vaan vielä kummallisempi... tämä miehen kaveri ja minä olimme panokavereita aikoinaan mieheni seläntakana... ehkä sain nyt maistaa suloista kostoa... mutta että miehen kanssa oli ukkoni ??? Jonkun toisen naisen vielä ymmärrän mutta että MIES ? Nyt puistattaa.. onneksi lapsia ei meillä ollut... tänään illalla mies tulee kotiin ja meidän pitää selvittää tämä asia. Auttakaa pliis!!!! -Ritu
Kommentit (43)
Oletteko tosissanne?!? Hänhän(gay) pilasi ja tahrasi Ritun ja tämän miehen suhteen ja vielä ne kauniit lakanatkin tahrasi... ei ole kaunis asia. Surullinen vain. Kaunis suhde meni pilalle :(
Voimia Ritu! <3
Olen melkein kokenut saman. :/
kaikki ihmiset on gay, ja ne jotka muuta väittää häpeää sitä. parituhatta vuitta sitten ei ollut edes mikään puheenaihe kuka eli ja pani kenen kanssa.
Mikäs tossa niin kamalaa on kelpashan sen kaverin kulli sullekkin niin mikäs oot miestäs kieltämään.
paniikkiprovo jotta saa huomiota?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:41"]
Oletteko tosissanne?!? Hänhän(gay) pilasi ja tahrasi Ritun ja tämän miehen suhteen ja vielä ne kauniit lakanatkin tahrasi... ei ole kaunis asia. Surullinen vain. Kaunis suhde meni pilalle :( Voimia Ritu! <3 Olen melkein kokenut saman. :/
[/quote]
sarkasmia
Lopettakaa jo! Tunnen Ritun. Niillä ei mene nyt hyvin. Ritu jätti eilen M:n. M jäi niiden kämppään. Ritu muutti porukoilleen väliaikaisesti. Tämä S: joka pilas kaiken riitaantui M:n kanssa. En tiedä mitä sille kuuluu. Eiköhän kaikilla tämä päivä ole ollut shokkia ja järkytystä ja toivoisin Ritulle jaksamisia. On se järkyttävää kuulla että oma mies onkin homo. Ritu I love u <3:lla Tea
Otan osaa. Vaikka tämä palsta onkin täynnä missä sattuu hyppeleviä ja puolisoitaan kusettavia miehiä, ei kaikki silti ole sellaisia. Hyviäkin on, joten järkytyksen laannuttua uutta matoa koukkuun:)
N31
Ihanaa, että täältä löytyy fiksuakin porukkaa. <3 Ihanaa päivää sinulle ja paljon aurinkoisia päiviä! -Tea
Ritu! Oliko miehesi antavana- vai saavana osapuolena? Siis kerkesitkö havainnoimaan.... oliko kulli suussa vai pepussa? Ja kumman kulli oli missä?
On aika oleellista tietää, onko miehesi toppi vai bottomi.....
Vastaa tähän, niin kerron lisää.
t: "petetty Lissu"
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:46"]
Otan osaa. Vaikka tämä palsta onkin täynnä missä sattuu hyppeleviä ja puolisoitaan kusettavia miehiä, ei kaikki silti ole sellaisia. Hyviäkin on, joten järkytyksen laannuttua uutta matoa koukkuun:) N31
[/quote]
Otan osaa. Vaikka tämä palsta onkin täynnä missä sattuu hyppeleviä ja puolisoitaan kusettavia naisia, ei kaikki silti ole sellaisia. Hyviäkin on, joten järkytyksen laannuttua uutta matoa koukkuun:)
Sait mitä ansaitsit. Karma is a bitch.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 15:46"]
Otan osaa. Vaikka tämä palsta onkin täynnä missä sattuu hyppeleviä ja puolisoitaan kusettavia miehiä, ei kaikki silti ole sellaisia. Hyviäkin on, joten järkytyksen laannuttua uutta matoa koukkuun:) N31
[/quote]
Otan osaa. Vaikka tämä palsta onkin täynnä missä sattuu hyppeleviä ja puolisoitaan kusettavia naisia, ei kaikki silti ole sellaisia. Hyviäkin on, joten järkytyksen laannuttua uutta matoa koukkuun:)
[/quote]
Joo, samanlaisia ne naisetkin on. Käyvät vain vähemmän huorissa, mutta pitävät enemmän suhteita ja henkisesti intiimejä sellaisia. Tässä tapauksessa oli kuitenkin kyseessä MIES. Älä viitsi saivarrella. Edelleenkin olen pahoillani ap:n puolesta. Pahempaa petosta saa hakea.
N31
Ehkä ensimmäiselle kerralla voisi antaa armoa. Voi ajatella asiaa niinkin, että miehellläsi on toisiin miehiin kohdistuva seksuaaliparafilia pakkomielteenä, jolloin häntä voisi jossain määrin pitää sairautensa johdosta syyntakeettomana. Siis tämän kerran. Sano miehelle, että homoilut saavat jäädä loppuiäksi tai lusikat menee jakoon. Fiksu mies ymmärtää, että sairaudesta huolimatta omaa käyttäytymistään ja pakko-oireita voi oppia hallitsemaan. Vajakki jatkaa toimintaa ja kuolee lopulta yksinäisenä vanhana homomiehenä, jota kukaan ei halua.
Minulla kävi melkein samoin, emme tosin kiiman hetkellä huomanneet, että vaimo oli käynyt katselemassa touhujamme. Yritin jälkeenpäin muistella, että juuri siinä kohtaa kaveri nussi minua jalat hänen olkapäillään ja itse ähkin orgasmin kourissa.
Vaimo ei ollut milläsikään, mutta kertoi myöhemmin, että oli ottanut samana iltana työkaveriaan paljaalla sisään ja antanut laueta.
Humalapäissään kertoi, eikä minulla ole nyt oikein varaa olla vihainenkaan. En kyllä tunne edes mustasukkaisuutta, koska oma kokemukseni oli juuri sellaista, mistä olen aina fantasioinut. Rakastamme kuitenkin toisiamme.
M37 kirjoitti:
Täältä M37!
Kuule, ”juna” meni jo!
Mä olen ollut melkein kaikkien kavereitteni akkojen panokaveri. Nyt kun uskallin kertoa olevani homo olen ollut jo melkein kaikkien kavereitteni panokaveri. :) Itse en ole pyytänyt, toiset on halunnu kokeilla. Älä nyt oo turhan ankara sille ihan luonnollista tämä on. Harmi että satuit paikalle. :(