Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on GAY

Vierailija
20.04.2015 |

Tulin eilen töistä kotiin ja kuulin makuuhuoneesta ääniä. Pelästyin... sydän alkoi hakata ja ajattelen et hemmetti nyt se mies saa selkäänsä.... juoksin makkariin ja näin mieheni ja hänen parhaan kaverinsa alasti sängyllämme?????? Meinasin oksentaa.. heitin kummatkin ulos... ihmekös kun meillä ei ole ollut seksiä moneen kuukauteen... tilanne on vaan vielä kummallisempi... tämä miehen kaveri ja minä olimme panokavereita aikoinaan mieheni seläntakana... ehkä sain nyt maistaa suloista kostoa... mutta että miehen kanssa oli ukkoni ??? Jonkun toisen naisen vielä ymmärrän mutta että MIES ? Nyt puistattaa.. onneksi lapsia ei meillä ollut... tänään illalla mies tulee kotiin ja meidän pitää selvittää tämä asia. Auttakaa pliis!!!! -Ritu

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteenissa kirjoitti:

Minulla kävi melkein samoin, emme tosin kiiman hetkellä huomanneet, että vaimo oli käynyt katselemassa touhujamme. Yritin jälkeenpäin muistella, että juuri siinä kohtaa kaveri nussi minua jalat hänen olkapäillään ja itse ähkin orgasmin kourissa.

Vaimo ei ollut milläsikään, mutta kertoi myöhemmin, että oli ottanut samana iltana työkaveriaan paljaalla sisään ja antanut laueta.

Humalapäissään kertoi, eikä minulla ole nyt oikein varaa olla vihainenkaan. En kyllä tunne edes mustasukkaisuutta, koska oma kokemukseni oli juuri sellaista, mistä olen aina fantasioinut. Rakastamme kuitenkin toisiamme.

Teillä menee tosi hyvin parisuhteessa. Tuollaista suhtautumista harvemmin näkee. Olette selvästi molemmat henkisesti hyvässä tasapainossa.

Vierailija
42/43 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoinen avioliittolaki tuli muistaakseni loppuvuodesta 2014. Eli tämä oli jo sen jälkeen kun homous oli sillä rintamalla ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten välinen rakkaus on parasta, ei huonoo, kymmeneen!!

Terveisiä tampereelta, börje, jockke ja timppa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi